PDA

View Full Version : Problem med Air Asia og Øst Timor tips?

Sondbjo
11-11-2012, 22:35
Hei, da har jeg bestillt reise på Premium klasse med Startour(thomson) i november til 5500 inkludert hotell :D (OSL-HKT)

Jeg prøver nå å gå inn på airasia.com men, den funker ikke. Er det noen andre som kommer inn der? Jeg tenker på en tur ned til DILi men når Air Asia ikke funker, så blir det jo litt vanskelig. Jeg forestiller meg at ruten blir slik: HKT-DPS-DIL, da ruten fra SIN-DIL koster 500++ USD. Er det noen her på forum som har vært der. Er det trygt nå? Hvilket hotell kan jeg bruke.

Takker på forhånd for svar :)

Mjolnir
12-11-2012, 00:37
Står stille hos meg også når man prøver å komme inn på hovedsida. Kommer i det minste inn hvis du går via http://booking.airasia.com/ men får ikke opp noen flighter. Kommer ikke opp på Kayak heller. Er nok det beste å smøre seg med tålmodighet og prøve igjen i morgen ;)

A-380
12-11-2012, 01:05
Skal ikke si det for sikkert, men tror ikke det er noen flygning direkte mellom HKT og DPS. Flygning mellom DPS - DIL er med indonesiske selskap som vertfall jeg hadde styrt unna.

Hadde selv planer om å besøke Dili når jeg var i området, og for meg var alternativet enkelt, nemlig SilkAir til ca 5800kr t/r SIN - DIL. Desverre flyr de bare noen få ganger i uken, og datoene passet ikke med resten av planene mine.

Tror at Øst-Timor er trygt nok til å besøke nå. Og du kommer jo til et eksotisk land få andre har besøkt

Sondbjo
12-11-2012, 01:10
Skal ikke si det for sikkert, men tror ikke det er noen flygning direkte mellom HKT og DPS. Flygning mellom DPS - DIL er med indonesiske selskap som vertfall jeg hadde styrt unna.

Hadde selv planer om å besøke Dili når jeg var i området, og for meg var alternativet enkelt, nemlig SilkAir til ca 5800kr t/r SIN - DIL. Desverre flyr de bare noen få ganger i uken, og datoene passet ikke med resten av planene mine.

Tror at Øst-Timor er trygt nok til å besøke nå. Og du kommer jo til et eksotisk land få andre har besøkt

Ja det er det om er problemet, at det er shabby fly fra Merpati airlines som flyr. Man kan jo gamble da å tro at man overlever. :P Det koster bare 1350 kr fra DPS-DIL. JEg ser også at silk air starter fra jakarta og det er kansje et rimligere alternativ? 5200 er mye for en kort flytur syns jeg. Jeg fikk trosalt fly og hotel OSL-HKT i premium Class til 5500 :D

Sondbjo
12-11-2012, 21:50
Er det noen finasielle problemer med Air Asia som gjør at siden har vært nede så lenge. Tror den har vært nede siden onsdag kommer inn på booking siden dems men er ikke sikkert jeg tør å bestile der når hoved siden ikke virker.

Trent600
12-11-2012, 21:55
men er ikke sikkert jeg tør å bestile der når hoved siden ikke virker.

Funker fint å gå inn på http://www.airasia.com/ot/en/home.page nå?

Sondbjo
12-11-2012, 22:04
Funker fint å gå inn på http://www.airasia.com/ot/en/home.page nå?

Da har de kansje løst problemet da :)

TriStar
13-11-2012, 09:26
Er det noen finasielle problemer med Air Asia som gjør at siden har vært nede så lenge. Tror den har vært nede siden onsdag kommer inn på booking siden dems men er ikke sikkert jeg tør å bestile der når hoved siden ikke virker.

Bestilte billetter med AirAsia på CNX - HKT i helgen, fungerte fint.

A-380
22-06-2013, 12:51
Da drar jeg opp denne, og det skyldes ikke problemer med Air Asia, for det er nemlig SilkAir, på vegne av AIR TIMOR, som skal ta meg fra Singapore til Dili i september. Billig ble det ikke, ca 900 USD, men det er mye enklere enn via Indonesia ;)

Så det store spørsmålet, noen som har vært der eller kan komme med tips?

Forventer ikke all verdens da dette er en ny nasjon i utvikling, men det finnes kanskje noe å se i løpet av 3 dager. Dykking skal være bra, men det funker dårlig for meg som liker meg best over vann.