PDA

View Full Version : God mandag fra Forus!


sirpjalle
05-11-2012, 06:44
God morgen godtfolk!

Ny uke og nye moglegheitar. En kaffekopp til og ti så får man se om man ikke våkner litt.

Nuvel, ha en fin en forumister. :)

Ståle
05-11-2012, 08:31
God morgen! Trikkene var seine idag, så det ble en liten omvei til jobb via Jernbanetorget for å kunne møte opp før 08 som vanlig, men ellers har alt gått greit så langt denne mandagen! :p

I kveld er planen filmtitting hjemme for å lade batteriene til resten av uka, hvem i huleste klarer egentlig å lade batteriene i helgene??

Ha en fin dag!

TOS_EBG
05-11-2012, 09:30
God formiddag fra gullstua på OSL på tur til IAD via CPH.

Regn i TOS i morges og regn her på OSL, og i følge yr er det er meldt utsikt til blåe temperaturer i Washington DC de neste dagene...

Halvtimen forsinket ut fra TOS pga mangel på flygeledere på Røyken og tårnet på OSL i følge piloten, landet bare 10 minutter forsinket dog. Så er det å vente til CPH hvor optiontown-spenningen vil bli utløst - har fått epost om at jeg er "utvalgt" til oppgradering om det er plasser ved stenging av flighten i CPH.

kimpe
05-11-2012, 09:54
Tjohei!

Gledelig å si at solen skinner her i Skaun. Dagen er så langt brukt til å sende inn 3 forskjellige krav for bagasjeforsinkelser.. Nå skal det pakkes og i morgen tar jeg med familien på juleshopping i Shanghai! Burde vel finnes en del ræl og juggel å kjøpe der... hehe.

Lykke til med Optiontown TOS, aldri hørt om at du først får det bekreftet ved stenging av gaten, men mulig noe nytt de har begynt med? God tur vestover. :)

Kim

Commuter
05-11-2012, 10:04
God formiddag fra solkysten.
Har vært steikje travelt i det siste, og det ser ikke roligere ut fremover. Skal allikevel greie å presse inn en liten løpetur i kveld, så blir det tidlig i køyen før oslo-tur i morgen.

Ha en strålende mandag!

jb1
05-11-2012, 11:23
God dag fra Entebbe. Jeg er paa jobbreise og jeg venter paa mitt FN-fly til Congo. Mitt Priority Pass via Amex gir adgang til en lounge her, som er ganske bra. Greit matutvalg og flott utsikt mot flyene. Emirates, Qatar og Ethiopian har nylig landet. Ellers er det endel mer lokale selskaper som Air Uganda og Kenya Airways. Jeg lurer fortsatt hva slags flytype jeg skal fly med, da FN chartrer fly fra her og der. Mye russisk, men endel candadisk ogsaa.

Bizflyer
05-11-2012, 11:43
God formiddag fra det Sørlandske!

Det ble meldt regn i dag, men har ikke sett noe til det så langt. Ser at sola titter frem nå.
Masse å gjøre på jobben pluss at man skal en tur til tannlegen og borre. Du som jeg gleder meg. Sov dårlig i natt gjorde jeg også. Kanskje man kunne få lagt inn en time på øyet i ettermiddag?

Fortsatt god uke!

BF:cool2

LN-BLO
05-11-2012, 11:44
Mornings, ehm god formiddag fra Slependen. Her er vinteren endelig borte (for nå?). Lang arbeidsdag på programmet.

Ha en fin dag forumister!

Thomas
05-11-2012, 11:46
Fri!
Absolutt ingenting på tapetet før man får se om Agent 007 holder koken klokken 18:00.
Været er status Q, grått med såvidt på plussiden - uansett, det regner ikke (enda)

Hpkris
05-11-2012, 12:26
Go kveld fra Pattaya.
Gjort ikke no i dag egentlig, bortsett fra å fikse Bon Jovi billetter til
vi skal på Norgesbesøk neste år. Passa jo greit at de var i Norge når vi er der.

Ha en fortsatt fin dag :)

Someone
05-11-2012, 13:46
Mornings fra kantina på CPH. Må være karma da jeg hadde en flott flytur over fra ORD. Setet virket, maten var bra, temperaturen OK og hun som serverte oss smilte hele tiden selv om hun var dansk. Men skal bli greit å komme hjem.

Fant også ut hvordan man skal sove i ikke-flate senger.....prøv å holde deg våken ;)