PDA

View Full Version : God (mandag) morgen..!

LN-MOW
06-03-2006, 06:17
Sitter paa hotellrommet i Las Vegas, klar til aa stupe i bingen. Hadde en OK tur over hit paa First Class paa Delta's 764 .. fikk til og med mat! :D
Har ankomst paa Nellis AFB klokken 0630 saa ikkeno party paa The Strip for meg!

Soendags formiddag ble tilbragt paa Georgia Aquarium, (http://www.georgiaaquarium.org/) Atlantas nyeste turistattraksjon. Meget flott, og Lillegutten var storfornoeyd. Saerlig de to store 'whale sharks' var imponerende, og tanken de bodde i.

enml
06-03-2006, 07:15
God morgen fra windchill -14 Molde! Småen har fødselsdag... 7år. Han har fått 2 digre legofly og en lego flyplass med kofferttog, pushetraktor og det hele.

Tipper det er varmere i Vegas LN-MOW! Du kan få lov å knipse et bilde av Rio for meg om du skulle være i nærheten. :up:

Farmer
06-03-2006, 07:49
God morgen. Her er det vinterferie, men 24 kalde gjør at den planlagte turen i slalåmbakken nok blir utsatt i noen timer i påvente av at sola skal stige opp og tine opp noen av de blå. Jeg bærer fortsatt preg av en over 12 km lang skitur i går. Som en del av mitt nye og lettere liv inngår slike stunt med mer trim og trening, og som den tulling jeg er dundret jeg på med en lang runde istedet for flere små.Men, jeg fikk da gått bort granbar og klister fra i fjor .. eller var det forfjor ...?:p Kjenner her hvor jeg sitter at det er mange flere muskler tilstede enn jeg kunne huske.
Etter 8 uker med omlagt kosthold er nå 10 kg borte. Bare 14kg igjen så er jeg under 100 igjen:up:

CK
06-03-2006, 07:50
glad morgen! Det var -12 hjemme i dag, og jeg hører at snøen har begynt å lave ned på Sørlandet igjen. Lurer på hvordan det går med trafikken på TRF i dag.... Send gjerne en rapport derfra noen. Ellers blir det jo en liten intro til en nyansatt i Sandvika i dag regner jeg med, og snart er jeg ferdig med årsprognosen og kommentarene på februartallene som STO skal ha, og ENML - den 14. klan det hende du får besøk av noe som er lang og hvitt og grønt....

LN-FHU
06-03-2006, 08:06
God mor'n fra Tromsø

-10,2 grader i skrivende stund. Med en litedn vind i tillegg får du en dårlig kombinasjon å gå på jobb i BRRRRRRRRRRRRRR :jumpin

Ellers er det en strålende dag i vente, blå himmel og solen er allerede tittet fram over fjellene :smokin

:nor

enml
06-03-2006, 08:31
Originally posted by CK

og ENML - den 14. klan det hende du får besøk av noe som er lang og hvitt og grønt....

Nu vel, hørest bra ut! Begynner dere litt tidligere enn planlagt?

G-COLE
06-03-2006, 08:43
God morgen fra Bergen også !
Nå har snøen også kommet til Vestlandets hovedstad ......!
Ikke så mye,- kun etpar cm. ,- menhvitt er det ivertfall ! -Det er begynnt å klarne opp nå så det blir nok enda en fin dag her !

Det var vel ca. -3 grader i dag tidlig når jeg kjørte på jobb.

Trety
06-03-2006, 11:11
God mandag fra Drammen! -14 i dag morges, og jammen begynte det ikke å snø...! Må har det heldigvis lettet litt igjen, men jeg lurer på om snøen forsvinner før St. Hans. Jeg kan aldri huske å ha sett så mye snø her noensinne i løpet av mine 26 år.

FBU 4EVER
06-03-2006, 11:29
Det laver ned på Nærsnes,også.Dagen går med til arrangementsforberedelser til klubbens torskelag 13/3.Som jeg dessverre ikke får blitt med på selv!:sarc
Det skal velges en passende rødvin,ikke nødvendigvis italiensk denne gangen,samt en god cognac til kaffen etterpå.
Og så skal jeg måke snø.Igjen!
:pissed

Someone
06-03-2006, 12:08
God formiddag fra Skottland. Her er det fullforing av oppgaver og lesing til 4 eksamener neste uke som staar paa ukens program:baeh

Bizflyer
06-03-2006, 12:19
Originally posted by Farmer

Etter 8 uker med omlagt kosthold er nå 10 kg borte. Bare 14kg igjen så er jeg under 100 igjen:up:

Nå må du huske det, Odd, at alt under 100 kg er femi!!! :lol

BF:cool2

TOS
06-03-2006, 12:20
God formiddag fra York, UK!

Her har det vaert en usedvanlig kald uke til tidlig mars aa vaere - nede i minus 6 natt til loerdag, snoe som fortsatt ligger paa bakken litt her og der. Det gaar forhaapentligvis mot varmere dager....:spin:

jy

LN-FHU
06-03-2006, 12:44
Originally posted by FBU 4EVER

samt en god cognac til kaffen etterpå.

Tør man foreslå en Hennessy VSOP........... rund og god, perfekt til kaffen :up:

Fra polet : "Dyp brun. God fylde. Aroma preget av karamell, urter og eik"

EB
06-03-2006, 13:17
Glad mandag fra Sørlandets hovedstad.. Om noen timer er det premiere på Reiseradio`n FM747 her i Kristiansand... Nervene er i allefall på plass...:spin:

ANX
06-03-2006, 19:35
MOW -

Greitt nok at det å være kontraktarbeider kan ha sine usikre momenter på sikt -

MEN FYTTIHELSIKE SÅ GØY DU SER UT TIL Å HA DET DER BORTE!!!!! :devot:

TG
06-03-2006, 19:44
Kveld nå da, men her forsvinner snart blekket fra gradestokken :wow:
Jeg er da ikke så gammel, men kan aldri huske at vi har hatt slikt et vær her på Jæren. Flott har det vært, stort sett opphold hele uken, men sist mandag snøet det noe forferdelig (i jærsk målestokk) i flere timer, og alt ble kaos.

Så nå har vi hatt en uke med opptil -17 om morgenene og ofte -10 på dagtid også. Leorim har nok litt lenger fartstid her på jord en meg, men normalt er det sjelden at vi har -10, og ihvertfall i en uke i strekk. Og snøen ligger enda. Den som pleier å smelte bort før den har lagt seg.

Men for all del. Er herlig og friskt ute, men vi bønder begynner å bli litt bekymret.....flere som har gulerøtter som skulle vært sådd nå....

Men vi får hygge oss med snøen vi har, nyte det :)

Men skiene skal få fred denne vinteren også :)

Det var årets vinterrapport fra sør-vest.

Ha en strålende kveld !

LN-MOW
06-03-2006, 22:49
Vegas igjen - paa vei hjem. Nellis var %^&*^%$#@$#@@##$!!!!! Noen ganger faar man bare lyst til aa grine ... Air Force er ikke bare vanskelige. De er vanskelige ogsaa.

Men naa sitter jeg her og ser at noe med to midtganger skal fly meg til ATL istedet for 757'en jeg var forespeilet. Ser ut som en 763 ..
Og det ser ut som det blir Fysta Klasse hjem igjen ogsaa..!!

Naa har jeg Her og Naa og Dagsnytt Atten podcasts lastet opp, saa jeg har underholdning hele veien! :spin:

Og ANX: Ja, det er morro og 'action', men det er litt vel mye borte fra familien .. Hadde jeg derimot vaert young, free og single hadde det vaert knall!