PDA

View Full Version : AMS Star Lounge , innenfor Schengen


SQ 777
29-10-2012, 20:34
Skal om 12 dager to dager hit med SK ... Prøvd å finne ut om Lounge ... Kan KL utenat, men her null peiling... Joda, jeg har googlet..:drunk:

Dag Viking
29-10-2012, 20:42
Har du? Her er link nr 3 på lista fra google.
http://milepoint.com/forums/wiki/star-alliance-lounge-guide-netherlands/

SQ 777
29-10-2012, 20:50
Ha ha, sånn er det å rote... Faktisk fant jeg det samme på LH... Men trodde måtte være en operert av en Star carrier... Tross alt AMS :rolleyes:.

Men takk, sånn er det... Bomma på MNL på lørdag også. Der skulle det være både være TG og SQ .. Nei ingen, måtte bli Miascor.. Loslitt men fantastisk personlig service...

Fnate
29-10-2012, 21:22
Serviceair loungen er helt krise. Vonde stoler og dårlig servering. Vinen smaker Nigeriansk katteurin og fri Internett er kun i 2*30 min. Men jeg har log in koden for KLM kantina, som også har dekning både der og i Puben i etasjen under (Grand Lux cafe). Bare send meg en sms.

Hadde helt klart valgt puben, og gjorde det selv noen timer i forrige uke. Første gang i historien jeg har valgt bort kantine til fordel for pub.

SQ 777
29-10-2012, 21:30
Takk for den... ;) ... Får også tid til å shoppe Gouda.... Elsker den osten... Vil sende SMS i morgen... Min mobil har hatt kronisk hoste i dag...

Bizflyer
29-10-2012, 22:21
Bomma på MNL på lørdag også. Der skulle det være både være TG og SQ .. Nei ingen, måtte bli Miascor.. Loslitt men fantastisk personlig service...

Hvordan kan du bomme på det da? På MNL ligger jo TG loungen ut til høyre ca midt på piren og SQ loungen ut til venstre.

Mirascor loungen ligger vegg i vegg med TG loungen. Så hvis du ikke så den, må du jo ha vært på noen sterkt hallusinerende stoffer :p

Dog er Mirascor loungen mange hakk bedre enn TG sin lounge, så ikke være lei deg for det!

:old

Cecilie
29-10-2012, 23:04
Kan man bruke SQ loungen når man ankommer fra non-Schengen og skal videre til Schengen? Tenker altså før passkontroll. *G som ankommer med UA og videre med SK

pingo
30-10-2012, 01:30
Serviceair loungen er helt krise. Vonde stoler og dårlig servering. Vinen smaker Nigeriansk katteurin og fri Internett er kun i 2*30 min. Men jeg har log in koden for KLM kantina, som også har dekning både der og i Puben i etasjen under (Grand Lux cafe). Bare send meg en sms.

Hadde helt klart valgt puben, og gjorde det selv noen timer i forrige uke. Første gang i historien jeg har valgt bort kantine til fordel for pub.

Kan kun erklære mig 100% enig og stedet minder mere om en ventesal på en bus station.

SQ 777
30-10-2012, 01:43
TG var stengt i på MNL, SQ også stengt og de leide seg inn et annet sted...

JoeW
30-10-2012, 21:03
Kan man bruke SQ loungen når man ankommer fra non-Schengen og skal videre til Schengen? Tenker altså før passkontroll. *G som ankommer med UA og videre med SK

I AMS? Usikker, men vet åpningstidene til SQ-loungen er svært begrensede.

Bizflyer
30-10-2012, 21:33
TG var stengt i på MNL, SQ også stengt og de leide seg inn et annet sted...

Det var da merkelig! Noen gode grunner for det da?

Cecilie
30-10-2012, 21:41
I AMS? Usikker, men vet åpningstidene til SQ-loungen er svært begrensede.

Ja, AMS. Se vedlegg. Lurer bare på om denne da ligger i Schengen-området? Men virker jo litt rart.

Lander med UA fra USA og skal videre til CPH med SAS så jeg vil jo være i både non-Schengen og Schengen

JoeW
30-10-2012, 21:44
Den ligger ikke i Schengen-området. Usikker på om du vil ha tilgang.