PDA

View Full Version : God morgen fra Manila


SQ 777
27-10-2012, 02:52
Hjem i kveld ... Her er jula startet forlengst... Hus, gater og shoppingsenter er dekorert og julemusikk overalt...:cool: God helg... Og God Jul..:headbang

Chriscross
27-10-2012, 06:04
God morgen som startet ca 0440 fra Bergen. Soving er helt klart for kyllinger. Kan for øvrig melde til sq777 at jula har kommer her også om enn ikke like mye.

Hpkris
27-10-2012, 06:17
God morgen fra Pattaya.
Her er det heldigvis ikke noe som minner om jul, bortsett fra litt julemarsipan som ligger i kjøleskapet.

Stranda, fulgt av endel iskalde pils står på planen i dag. :drink

Ha en fortsatt flott lørdag, med eller uten julepynt ;)

SK384
27-10-2012, 06:59
God morgen fra NSB rute 806 mot Gardermoen. Første gang jeg prøver BM74 settene til NSB. Togene virker fine de synes jeg. Ikke noe særlig folk heller i dag, så en kan ikke si det er trangt om plassen. Nå går ferden mot Gardermoen, og deretter mot Frankfurt 09.55. I morgen venter en lenger løpetur i Frankfurts gater. Blir nok et slit, men festen etterpå blir nok bra.

K3nn7
27-10-2012, 10:29
God morgen fra det supersoniske rommet på Heathrow T5. Nesten hjemme nå og halvannen måned til neste ferie, er det rart jeg drikker (Grand Siecle)?

sirpjalle
27-10-2012, 10:50
God morgen fra Stavanger.

Urk, trøtt i trynet er man, men regner med at et par kaffekopper skal bøte på det. Litt av hvert som skal gjøres i dag, så misjon 1 i dag er å våkne skikkelig opp.

Ha en fin en forumister! :)

kimpe
27-10-2012, 11:32
Her i Skaun er det frem med snømåka, for kom hjem etter noen møtedager på Malta i 23 grader og sol, til 30 cm snø og -2 grader... Aldri sett makan til ettermiddagskaos på Værnes når jeg landet i går heller, så snøen påvirket nok litt der også.

Skal heldigvis til Dublin igjen allerede mandag morgen, men nå er det alt fyrt opp i peisen og fruen er tydeligvis påvirket av været, så hun har KREVD julegløgg i kveld..... ho-ho-ho...

Skal til Shanghai igjen første uken i November, og regner med vi får møte nissen der borte ja.. :)

Ha en fin helg folkens!

Kim (Som håper RBK slår Molde i morgen...)

Discus
27-10-2012, 12:49
God formiddag fra ting(g)erstaden. Litt forblåst innimellom, men fantastisk vær og flott fotolys. Fortsatt god dag kosmonauter.

LN-FHU
27-10-2012, 13:18
God ettermiddag fra Trondheim
Strax avreise til Rissalandet og en guttekveld med pils,poker og uanseelige mengder konjakk. Hører neppe fra meg i morra, så god søndag også ;)

Ha en strålende lørdag :drink :drink

Sunny
27-10-2012, 13:43
God lørdag fra vinterTromsø! Her blir det Premier League og kaffe de nærmeste timene, før pils og godt selskap senere. Kan bli en god dag! Up the Rovers! :)

- Sunny

Fnate
27-10-2012, 14:58
God morgen fra det supersoniske rommet på Heathrow T5. Nesten hjemme nå og halvannen måned til neste ferie, er det rart jeg drikker (Grand Siecle)?

Mmmmm. Superduperkantina...

God "morgen" fra Lillestrøm. Var på bilmessa på Lillestrøm igår. Nå strekker jo min bilkompetanse seg til å telle koppholdere, og til at jeg i sin tid skrudde fra hverandre og ødela Opelen til eks'en. Imidlertid pleier bilmesse med gutta å etterfølges av bankett. Så også igår, og der herjet jeg.

Ha en fin-fin dag alle sammen.

Bizflyer
27-10-2012, 15:04
God ettermiddag fra det Sørlandske som for en gangs skyld er badet i sol. Dog er det relativt friskt ute selv om det varmer godt i sola.

Her fikk man sovet litt utpå dagen i dag, selvom antall timer ikke ble så mange når man kom i seng kl 5 etter nattejobbingen. Men man fikk tatt seg selv i nakken og vært ute på en halvannen time lang tur i skogen i dag. Virkelig kronglete, og kom meg opp på en 250 meter høy topp. Rene stupet utfor igjen. Men det gjorde godt og den gode samvittigheten er fyllt opp og 1000 kalorier forbrukt. Da blir det vel lov med noen øl kveld da, hehe.

Fortsatt god lørdag!

BF:cool2