View Full Version : QR eller TG i Biz
Hva er aa foretrekke av QR eller TG naar man skal ta biz?
Prismessig saa kommer de liktut, men tenkte mere paa service nivaaet .
Tenkte aa ta biz fra HAN-BKK. QR bruker 77w mens TG bruker 333 paa ruta.
Noen som har noen erfaringer?
Dag Viking
25-10-2012, 11:13
Hva er aa foretrekke av QR eller TG naar man skal ta biz?
Prismessig saa kommer de liktut, men tenkte mere paa service nivaaet .
Tenkte aa ta biz fra HAN-BKK. QR bruker 77w mens TG bruker 333 paa ruta.
Noen som har noen erfaringer?
QR 77W i biz er blandt de absolutt bedre, også på korte ruter. Thai 333 er blandt de dårligste widebody i biz. Dette gjelder like mye setekomfort som mat og drikke. Service i seg selv var vel omtrent likt, tålig bra hos begge.
Valget er utrolig enkelt. Jeg har en tripreport som inkluderer begge deler.
Utflyttet
25-10-2012, 19:03
QR 77W i biz er blandt de absolutt bedre, også på korte ruter. Thai 333 er blandt de dårligste widebody i biz. Dette gjelder like mye setekomfort som mat og drikke. Service i seg selv var vel omtrent likt, tålig bra hos begge.
Valget er utrolig enkelt. Jeg har en tripreport som inkluderer begge deler.
+1, Like og match til QR. Biz på deres 77W vil jeg påståd er på høyde med SQ til tider. :)
-A
Tommy777
25-10-2012, 19:24
TG er ikke superpeachy, men helt OK for en saapass kort flight. Det kommer vel an paa hvilket forhold du har til bonusopptjening. En slik flight vill faa deg en god del EB grunnpoeng hos TG.
Jeg hadde valgt TG pga av det.
TG er ikke superpeachy, men helt OK for en saapass kort flight. Det kommer vel an paa hvilket forhold du har til bonusopptjening. En slik flight vill faa deg en god del EB grunnpoeng hos TG.
Jeg hadde valgt TG pga av det.
Nå har jeg nådd sølv hos QR og bynner å få endel miles der. Men skal regne litt hvor jeg kommer best ut. Akkurat nå så vipper det nok til at det blir QR.
Kommer uansett ikke opp på noe høyere nivå i star i år enn Basic.