PDA

View Full Version : FRÆDDAN!


CK
03-03-2006, 08:33
Glad fredag fra Sandvika. Våknet til 10 kalde i dag, men heldigvis slapp jeg å skuffe mere snø vekk fra trappen (med det pulveret som kom forrige dagen var det kun langkost som dugde, spaden var det ikke mye hjelp i. Glad jeg bor i 2/3-etasje og ikke i 1. om dagen - der nede (altså under meg) ser de snart ikke ut av vinduene lenger med all snøen! Er det noend er ute som har befatning med WFs flight 329 i dag så får dere ønske herren med de fire stripene på ermet god pensjonisttilværelse!:nor

B737
03-03-2006, 09:12
8 blå og endelig opphold i Skien i dag. I dag skal borettslaget ha ferdig- befaring på badet som endelig er ferdig etter at de begynte 2. januar. Og siden skapplassen vår ble halvert etter oppussinga, går turen i kveld til Slependen og et visst møbelvarehus.

En strålende helg ønskes dere alle!

Hilsen Frode!

SK384
03-03-2006, 09:13
God morgen fra Alta. Her er det kaldere enn Oslo og Skien til sammen i dag. Gradestokken viste -23 i morges når jeg stod opp. Blir vel litt mildere utover dagen får vi tro.

TigerBlack
03-03-2006, 09:36
God vårmorgen fra Fornebu :)

10 iltre blå da jeg dro hjemifra idag tidlig. Men lyset var helt magisk, det var en real blåtime nesten hele veien ned til byen idag.

Normal trafikk og egentlig ikke noe nytt å raportere.

God helg folkens :)

G-COLE
03-03-2006, 12:46
God fredag også fra Bergen !
-Sola har kommet i dag også,- selv om det er noen skyer på himmelen i dag....

-Det var årets kaldeste i natt,- -7,5 grader i dag tidlig ! -Men nå er det vel etpar (varme) grader ute.

Kan ikke si jeg misunner dere all snøen der østpå !....... -Her i sentrum er det BART ! -Hjemme er det vel noen "millimeter" med hvitt pulver .

Concorde
03-03-2006, 12:48
Iskaldt i NY idag ogsaa.. Hadde foerste dag paa jobb igaar og sovnet kl 21 igaar kveld!

FBU 4EVER
03-03-2006, 13:04
Åtte blå på Nærsnes og snø til opp over vinduskarmene i første etasje.Blir det mer snø nå,så flytter jeg nordover!
:wow:

Ettermiddagen og noe av kvelden tilbringes i godt lag på "Mikrobryggeriet" i Holtegata.Kanskje det blir en tur innom ORO Tapasbar,også.De har fått et anstendig utvalg av italiensk vin der i det siste.:cheers:

Baktusbror
03-03-2006, 13:07
CK; hvem er det som tar hatten sin og går av i dag?

LN-MOW
03-03-2006, 13:17
God morgen!
Definitivt vaarstemning i Atlanta. 8 varme med flere i vente. Hjemme igjen, og her blir jeg i opptil flere dager!

Shark-41
03-03-2006, 15:21
Og i London, Ontario var det bare 5 grader varmere enn i Alta i dag, men det loves 2 varme i morgen!!

Gleder meg til helg og avslappning.

Hadde 16 flyvninger ila 3 uker, og det er FOR MYE selv for den som liker aa fly (liker jo bedre aa sitte foran).

Ha en vakker dag!!:nor

Someone
03-03-2006, 16:30
God ettermiddag fra Skottland.....naa har det begynt aa sno her ogsaa, men forlopig har det ikke lagt seg der jeg sitter

LN-MOW
03-03-2006, 19:29
Sol, varmt og nydelig i Atlanta!
Akkurat faatt booket inn et par nye turer .. blir Nellis Air Force Base (ved Las Vegas) soendag/mandag .. Chicago O'Hare torsdag morgen og Elmendorf (Anchorage) fredag/loerdag.
Og naar jeg kommer hjem derfra, blir det muligens 10 dager ved den kanadiske grensen upstate New York ...

Busy, busy ..

Bare synd kameraet har tatt kvelden ..... :(

Jens W
03-03-2006, 19:52
*gjesp*
Laaaang uke på jobb endelig avsluttet.. Vinterferie = mer unger på SFO.. Hele dagen..
Men nå er en uke med skiturer, baking, filmtitting og annet tull som unger synes er gøy avsluttet..

Og så er det jo bare noen timer igjen nå.. :)