View Full Version : Mot flyplassbytte for SAS i Moskva?
I følge ATWonline skal Aeroflot ta over all bruken av de "brukbare" terminalene på SVO og de andre selskapene må ut.
Vil det bety at SAS må over til en av de andre Moskvaflyplassene på tross av SU-code share?
http://atwonline.com/airports-routes/news/aeroflot-pushes-competitors-sheremetyevo-1010
Å, noen konvolutter med cash her og der, og de kommer sikkert frem til en løsning alle er 'fornøyd' med .. ;)
Kunne det ikke være en fordel at SAS måske forlod SVO, og skiftede til DME, der alligevel benyttes af de fleste *A-selskaber?
Kunne det ikke være en fordel at SAS måske forlod SVO, og skiftede til DME, der alligevel benyttes af de fleste *A-selskaber?
I dette tilfellet er det kanskje viktigere med gode connection muligheter til Russian domestic.
I dette tilfellet er det kanskje viktigere med gode connection muligheter til Russian domestic.
Det virker fortsatt ganske håpløst på SVO siden innenriks går fra et helt annet terminalkompleks langt borte fra de internasjonale DEF. Kanskje like greit med en ny codeshareavtale via DME?
Det virker fortsatt ganske håpløst på SVO siden innenriks går fra et helt annet terminalkompleks langt borte fra de internasjonale DEF. Kanskje like greit med en ny codeshareavtale via DME?
Dette er da bare tull. Det er kun kort vei å gå innendørs mellom utland og innland på SVO. Er flere år siden det var slutt på det du snakker om.
Skuggenheimer
13-10-2012, 06:46
Dette er da bare tull. Det er kun kort vei å gå innendørs mellom utland og innland på SVO. Er flere år siden det var slutt på det du snakker om.
Gjennom årene har jeg ankommet SVO fra ulike asiatiske destinasjoner. Ingenting kan være verre værre en å docke på gamledelen. Maken til sure og grinete gamle Olgaer som står der. Har faktisk opplevd å ha 1t og 20min connection tid til Oslo men ikke rukket det pga at bare en person i security og det gikk rimelig smått der hun sto ganske så avslappet.. SAS burde bytte flyplass - virker som om SU vil ta over hele sulamitten alikevel..
Dette kan være en del av spillet mellom de to flyplassene. Etter hva jeg forstår vil Staten (eller om det er Moskva by) gjerne overta DME fra private eiere. Så det er ikke ukjent at man bruker en del pressmidler for å gjøre livet surt for hverandre.