PDA

View Full Version : God Onsdag!

Thomas
10-10-2012, 05:50
Gla' morgen fra Oslo Lufthavn!

100245Z 34005KT CAVOK M01/M03 Q1006

Stjerneklart når jeg forlot basecamp klokken 4:30, men det måtte skrapes is til den store gullmedaljen. Første morgen med arbeidsvinterjakke ble det også.
Ellers, ingen streik - ser ut til at trafikken skal gå rimelig greit.

Dagen blir kun "forstyrret" av en brukertest av CDM (http://www.euro-cdm.org/) hos OSL klokken 11:00, ellers ingen store ting på tapeten.

G'day.

A-380
10-10-2012, 06:18
God onsdag fra Radisson lounger her på flyplassen i KTM. Priority pass gjorde at jeg slapp inn, vell verdt de kronene besøket koster.

Snart venter sikk sakk mellom fjellene og landing i Paro, Bhutan med Druk Air. Sete 6A betyr at det blir utsikt mot Himalaya, men frykter motoren på ATR 42'en kommer i veien.

Chriscross
10-10-2012, 06:59
God morgen fra Bergen. Fornøyd med at barnevakten ikke rammes av streik siden hun kommer med fly fra Oslo. Blir en tur i havet for noen dager.

Someone
10-10-2012, 07:21
Mornings fra bussen til landet, som ble rukket med et nødskrik. Blir ikke arbeidsledig i dag heller virker det som. Ha en fin dag

sirpjalle
10-10-2012, 07:52
Trøtt morgen fra Stavanger!

Nå er det å få i ungene noe mat før de blir avlevert til siste dag med håndballskole. Så er det vel å komme seg ut og få ordnet diverse handlings før hushjelpen kommer på formiddagen....

Ha en fin en forumister! :)

Islending
10-10-2012, 07:58
God onsdag morgen fra sete 15A på LN-ROX. Fikk ikke sove i sklisetene til SAS i natt fra Newark, men er i mye bedre form enn hvis jeg hadde vært i Monkey. Ønsker alle en god dag.

Ståle
10-10-2012, 09:55
Mornings, her er man noe redusert etter gårsdagens uplanlagte fyllekule men verdens undergang er det ikke når siste kontordag før ferie må gå med på å komplettere og rydde opp i diverse småsaker :)

Begynner å følge ganske aktivt med på været i Atlanteren fortiden, og slik det ser ut per. dags dato kommer nok Queen Mary 2 til å treffe på et-par rimelig heftige uvær fra og med søndag og den påfølgende uka :D

Rolig kveld i heimen planlegges idag, ha en fin dag.

Fnate
10-10-2012, 10:15
Dagen blir kun "forstyrret" av en brukertest av CDM (http://www.euro-cdm.org/) hos OSL klokken 11:00
G'day.

Ikke utelukk diverse skandaler på OSL kantina også - sånn +/- 11. Hele "B-laget" er på vei.

God morgen fra Lillestrøm. Her skal man straks opp mot flyplassen og dra til Denver. Først noen dager jobb før det er den årlige ferien i Jackson Hole. Gleder meg som en unge.

Denne gangen blir det ikke noe Islandur Airur, men vaskeekte BA med Club Kitchen.

Ha en fin en folkens.

AirbusTrond
10-10-2012, 10:18
God dag fra Flytoget - i dag m 3 min forsinkelse....Bytter ut gamlebyen Oslo med ditto Konatantinopel. Ser fram til å studere menyen om hos Turkish! God onsdag, skal være!

Farmer
10-10-2012, 11:45
God onsdag fra Barcelona, hvor Hilton var så elskverdige å sende meg rett opp i øverste etasje med super utsikt utover havet. En hektisk ettermiddag med jobb og presentasjoner står foran meg, før reisen går mot nord i kveld med Lufthansa ;-)

LN-FHU
10-10-2012, 12:05
God ettermiddag fra Trondheim
Straks klar for avreise til kiropraktor for litt knekking av rygg. Lite planlagt idag,kanskje en liten utetur med størstemann.

Strålende dag ønskes alle sammen (",)

Sunny
10-10-2012, 13:37
God ettermiddag fra Sola!

Heldigvis ingen streik, så da kommer jeg meg nordover i morgen! Skal fly både nå etter lunch og en tur ikveld, så blir jo en riktig så fin dag.

Ha en bedre en!

- Sunny

Ruby
10-10-2012, 14:37
God onsdag (ettermiddag) fra Sola.
Dagen begynte bra da første syn som møtte meg når jeg parkerte på var en Ecureuil 350 - LN-OPW parkert på plenen 10 meter utforbi kontorviduet.
Ellers så mye styr og møter på kontoret idag at jeg har ikke fått åpnet internett før nå.... phuuu, men snart tid for siste kaffekopp for denne dagen, pakke sakene og stenge kontordøra for denne uka, trapper roligt opp etter ferien.

Ha en fin kveld !

Bizflyer
10-10-2012, 14:57
Og plutselig var arbeidsdagen nesten over her.
I dag fyller minstemann 5 år. Herrejemini så fort tida går.
Kunne jo passe med en tresiffret milliongevinst i Viking Lotto i kveld da.

Så nå skal far straks ut å kjøpe gave, samt hjem og steke pannekaker til middag som jr har ønsket seg. Blir 3 selskap for ham de neste dagene så det skal nok bli stas!

God dag ønskes...

BF:cool2

LN-MOW
10-10-2012, 16:00
I østen stiger solen opp, sier'em ... og nå er den kommet helt hit vestaforr også.

God tur til menasjeriet og god bedring til BA .. de ønsker seg sikkert lås på skuffen nå. :lol:

Ikke så mye spess på tapetet ... litt lett reiseplanlegging før de neste ukers farting .. spekulerer litt på å gamble på rimelig forkjøp på toget i England .. men det er jo sure penger hvis jeg misser avgangen ... Vi får se ...

Fnate
10-10-2012, 16:47
Da er selve syretesten kommet! Man tester pre-departure drinks.

Her sammenlignes SAS (venstre) med BA (høyre). BA leder...

sånn går no dagan.

Discus
10-10-2012, 17:11
God ettermiddag fra flytoget. Ingen predeparture drikke her, sikkert fordi de er forsinket. Enkelte reiser også på monkey-class. Ståplasser fra Nationaltheatret...

Håper ikke B-laget har lagt OSL i ruiner, evt bare gjort begrenset skade i utenlands delen. Ha en flott midtukedag.

Henshaw
10-10-2012, 19:37
God kveld fra Oslo

Etter en stund på telefonen med NextGenTel for å fikse internettet så gå NextGenTel opp og sier at de skal sende ny router. Litt fikling og fomling på egenhånd så finner man ut at routeren og nettverket ikke klarer å automatisk hoste opp riktig IP/DNS, finner riktig info fra NextGenTel sine sider, putter det inn på riktig sted og voila, internett virker.

Om alt annet skulle feile kan man i det minste jobbe med nettverkssupport...