PDA

View Full Version : God fredag morgen...


LN-MOW
05-10-2012, 03:47
Fortsatt torsdag her i sørøst .. Sitter og ser Guttungen & Hans Team ligge 4-5 poeng under.. etter 1st inning. Ja, vi snakker baseball.

Fin klar aften.. BBJ'en er også tilbake i drift samtidig som AA grounder 48 757'er. ;)

Kun 21 timer til growleren åpnes og helgen drikkes inn.

https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-snc7/384263_10151049828066036_407278604_n.jpg

Thomas
05-10-2012, 07:44
Og på Gardermoen er vintersesongen satt igang med Air France på de-ice!
Tåken ligger i dotter rundt, men det er tegn til clear skies bare solen tar tak.
8 timer igjen, hjem å dusje så opp til OSL igjen, ned i 0C tilbake 23:05 og tilbake på jobb 08:00 - slik går no' dagan! :up:

sirpjalle
05-10-2012, 07:50
God morgen fra Forus!

Da var det enedelig fredag igjen. Ser ut som mailboksen er såpass full til at jeg skal klare å ha hendene fulle til jeg skal gå hjem.

Ingen store planer for kvelden, men kanskje får Idsøe et besøk av meg på vei hjem....?

Ha en fin en forumister! :)

LN-FHU
05-10-2012, 08:13
Go morn fra Trondheim
Deilig gåtur til jobb,og idag er en dag i fakturering og oppussingens navn.Det første på jobb og det andre i yttergangen hjemme... ;)

Ha en fantastisk fredag :) :) :)

BSSW
05-10-2012, 08:14
Morgen fra Tananger

Tidligere på jobb enn normalt idag, får besøk på jobben så da må alt være klart først. Og gjett hvem som må gjøre det... :p

Mørkt ute... men, akkurat nå, ikke noe regn :8: Endrer seg sikkert snart :p

Planen for idag er å bli kvitt noe gummi, og kanskje ende opp med noen kroner i lommen.
Ellers så blir det antageligvis å sko om MINIen til turen østover.

Well, ha en fin dag forumister :)

Someone
05-10-2012, 08:49
God morgen fra Oslo, eller strengt tatt Bærum. Klar himmel, og var deilig å kunne kjøre til bil jobb i dag. En stuss av topplokket, før det blir hjemmelaget pizza i sofaen. Ha en fin dag

ENGM 911
05-10-2012, 09:24
God morgen. Nå er det noen ytterst få timer i loppekassen før man spretter opp og snur døgnet. Merkelig rolig på E6 sydover fra OSL etter nattvakt. Null og niks kø er ikke vanlig.

Da går vi rett på langfri som varer litt lengre enn en spinkel lørdag og søndag :baeh

storg
05-10-2012, 09:55
God morgen fra E6, straks på OSL. Blir DY til VIE om litt. Blir fint med helg :-)

Fnate
05-10-2012, 10:22
God morgen fra Lillestrøm. Straksom skal man opp til OSL og hente ett stk gjest fra andre siden av pytten. Så skal man atter en gang vise frem Oslo...

Helgen starter altså med siste toget hjem i kveld.

Ha en fin en folkens.

Martin
05-10-2012, 10:36
God fredag fra et Hilton-rom. Frokosten er spist, og jeg sitter nå og vurderer hvor lenge jeg skal bli sittende her vs. hvor tidlig jeg drar til flyplassen for å sitte i kantina der. Ellers er det siste helg i årets siste ferie, så jeg går mest og "gruer meg" til den.

God fredag ønskes :)

putzmeister
05-10-2012, 10:43
God dag fra Rommen, pent høstvær i Oslo med litt tåke her og der.
Helgefri er alltid like behagelig og helga skal nytes i fulle drag.
Ha en fin ukeavslutning alle sammen, og du som skal ut å kjøre.. Kjør pent!

roger
05-10-2012, 11:03
Morn frå pizzabyen (Napoli). Skal raske saman rotet mitt og komme meg til flyplassen strax. Så skal AF og KL prøve å få både meg og bagasje heim via CDG og AMS. Det greidde ikkje LH å få til for reisefylgjet mitt i går... Har nettopp blitt vand med varmen (ikkje heilt vand med resten av byen), så det blir overgang å komme heim til Trondheim. Lure på om eg skal koste på meg å betale meg inn på lunge i Amsterdam i dag, er det verdt det for tre timar?

Ha ein fin fredag og ei god helg!

Sunny
05-10-2012, 11:15
God morgen fra TOS! På vei til Trondheim for å catche opp med venner jeg ikke har sett på alt for lenge. Blir vel fort en pils eller ni.. Ha en fin dag :)

-Sunny

Chriscross
05-10-2012, 11:17
God morgen fra Bergen. Regn da jeg syklet i dag tidlig, men nå skinner solen i selv i regnets hovedstad!

Henshaw
05-10-2012, 11:19
Morn fra Blindern. Gjesper kjeven ut av ledd mens jeg fryser baken av meg. Heldigvis fått litt kaffe i koppen så disse problemene burde løses greit nok. Lese og skriv til fil i Java derimot, det trenger man litt mer enn en kopp kaffe for å få løst skikkelig

pgaa
05-10-2012, 11:26
God morgen fra Oslo.
Vært hjemmekontor denne uka, da en har vært mere eller mindre syk - etter en kom tilbake fra ferie.
Så satser på at helga skal løse problemet med sykdom. Ha en bedre fredag :)

Bizflyer
05-10-2012, 11:29
God formiddag fra det Sørlandske!

Her startet dagen med isskraping av bilruter for første gang på denne siden av årets såkaldte sommer. Deretter ble det morgentrening før man nå (forlengst) har inntatt kontoret. Noen få timers pause i ettermiddag før det blir kvelds og nattejobbing.
Gleder meg alt til lørdagen jeg. Da er jeg nok tørst! :cheers:

Ha en god helg, flyfantaster!

BF:cool2

Commuter
05-10-2012, 14:16
God kveld fra KUL, hvor jeg 'slapper av' I en lounge som er trangere og mer bråkete enn selve terminalen.
Hadde helt glemt at C var full til BKK, så jeg kvapp litt når jeg så den store Y'en. Heldigvis bare halvannen time.

Skal bli godt å komme seg hjem I alle fall.
Ha en strålende fredag videre.

BSSW
05-10-2012, 15:18
Morgen fra Tananger

Tidligere på jobb enn normalt idag, får besøk på jobben så da må alt være klart først. Og gjett hvem som må gjøre det... :p

Mørkt ute... men, akkurat nå, ikke noe regn :8: Endrer seg sikkert snart :p

Planen for idag er å bli kvitt noe gummi, og kanskje ende opp med noen kroner i lommen.
Ellers så blir det antageligvis å sko om MINIen til turen østover.

Well, ha en fin dag forumister :)
Vel, skobytte utgår. Har skadet foten, så nå sitter jeg og sukker og stønner og synes veldig synd på meg selv :p

Noen som har litt flytende N2 til låns? :p

Håper i hvert fall at gummien forsvinner...

Regnet har jeg ikke sett noe til :8:

Twin Otter
05-10-2012, 15:58
God ettermiddag fra Jæren. Her sitter man og nyter en kopp kaffe fra nespresso-maskinen. De siste ukene har vært ganske så travle med lite tid til forum osv. Men i dag leverte man fra seg "gamlehjemmet" i Stavanger og er da offisielt ferdig med den kåken og kan etterhvert fokusere på å gjøre det trivelig i vårt nye rede noen mil lenger sør. Blir vel en tur ut for å fylle kjøleskapet når fruen kommer hjem fra jobb tenker jeg. Ellers blir det maks avslapping resten av helga.