PDA

View Full Version : God Onsdag morgen


Commuter
26-09-2012, 05:09
God morgen!

Travel uke dette og dagene bare flyr. Ukens andre tur til Tigerstaden i dag, og det er bare å brette opp ermene. Kaldt og surt på solkysten, så det er like greit å komme seg bort.

Ha en strålende onsdag.

sirpjalle
26-09-2012, 06:46
God morgen fra Forus!

Travel dag her, i likhet med Commuter, men dog mindre reisevirksomhet. I dag blir det bortekontor, dvs at man ikke har gleden av å sitte på sitt eget kontor, men må ut på eksterne lokasjoner å jobbe.

Ha en fin en forumister. :)

Someone
26-09-2012, 07:22
Mornings fra Oslo. Du kommer til å føle deg hjemme Commuter for her har det nå regnet i hele natt og har ennå ikke gitt seg. Jobben kaller og nye utfordringer i både SAP og Hyperion venter. Ha en fin dag

LN-FHU
26-09-2012, 07:23
Go mårn fra Trondheim
Blåsevær med fare for litt regn fra morgenen av. Fullt trøkk på jobb med overtid i går og garantert ikveld også.....
Lite tid til andre ting mao.

Ha en fantastisk dag :D :D :D

killbox
26-09-2012, 07:28
God morgen fra Forus, siste dag her ute før jeg begynner for fullt å jobbe fra Vervenkontoret. Blir i grunn herlig å være fast på ett kontor ei hel uke fremover.

Kjenner at reiselysten begynner å vokse noe voldsomt :)

Furahini
26-09-2012, 08:50
God morgen fra PLZ!
Her er det strålende sol, ventet rundt 25 grader, og dagen tilbringes selvsagt foran laptopen med diverse ting som skal inn ila. dagen. Herlig herlig. Satser på å bli ferdig litt tidlig hvertfall så jeg kan nyte solen :-)

Ha en fin dag forumister! :-)

roger
26-09-2012, 09:52
Morn frå kjipinglounge (aka. Burger king food court) på AMS. Tidlegtur med KLM frå Trondheim betyr opp og hopp før fire. Når mini fann ut at han like greitt kunne vere våken mellom sånn omtrent halv tolv og tre, så var ikkje det beste oppladinga... Uansett fint flyveir nedover. Skal vidare om eit par timar (då blir det nytt flyselskap, Transavia har eg ikkje vore borti før, trur eg), og har ein bunke med artiklar å lese som forarbeid til det eg skal i morgon. Kunne vore betre førebudd på alle måtar? Jupp.... Ser uansett fram til ei stor veke med over 20 grader, om eg skal tru Yr!

Ha ein våken dag!

Sunny
26-09-2012, 12:38
God onsdag fra Sola! Løpt 3000-metere før lunsj idag, klar for årlig fysisk test i neste uke. Resten av dagen blir rolig, før vakta begynner imorgen. Ha en fin dag! - Sunny

Fnate
26-09-2012, 17:36
God morgen fra flyplasskaffeen på SLC. Ferdig sjekket inn med Southwest til PHX. Fin flyplass dette her altså. Mye lysere og triveligere enn mange her i bygda. Store esker er også sjekket inn på Southwest Cargo, så da får vi se hvordan det går.

En fin dag ønskes alle skrotinger fjernt og nær

FlyHi
26-09-2012, 19:04
Godaften fra Skåne.

Dagen er gået med job og jetlag efter vi kom hjem fra 3 ugers ferie igår.

Koldt, trist, vådt og mørkt at komme hjem igen efter nogle uger i Mexico, Florida og Bahamas. Turen bød på flg flyselskaber: SAS, AirTran, Jetblue og Lufthansa. Første og sidste på C-klasse. Alle legs var faktisk helt gode oplevelser - dog med Airtran på sidstepladsen pga lidt uoplagt crew og slidt fly. Jetblue var til gengældt en yderst positiv oplevelse over hele linien :)

Hårdt at komme igang med hverdagen igen, men der er jo ingen vej udenom. Eneste trøst er at næste tur til Mexico er booket til om 5 måneder.