PDA

View Full Version : Vi som vil bevare "686" i rødt, hvitt og blått

AggTouchdown
25-09-2012, 12:01
Det er sikkert flere her inne som allerede er medlemmer i denne Facebook-gruppa, men for alle de andre så er det bare å melde seg inn, dele bilder osv. av "686", hvis man ønsker å beholde henne i rødt, hvitt og blått.

Etter planen skal hun snart strippes og males opp igjen i de originale gråfargene, Eskil har uttrykt et ønske om å få beholde henne i rødt, hvitt og blått, og med over 900 medlemmer i Facebook-gruppa siden søndag kveld så ser det ut som han ikke er alene om det. La oss se om vi ikke kan la henne få beholde fargene sine.

Meld dere inn i gruppa her (http://www.facebook.com/groups/333023310126955/), og vis deres støtte!

Ståle
25-09-2012, 14:46
Jeg har vansker for å se at dette vil gå desverre, et nasjonalfarget krigsfly gjør seg ikke så bra i slagmarken.

Men tross alt, JA - jeg støtter forslaget :)

PSC TOS
25-09-2012, 17:32
Skal det kun brukes i flyshow så er jo flyet råflott i rødt, hvitt og blått! Men vi kan vel ikke ha et fly til mange millioner kun til det formålet? Og å bruke det operativt med de fargene blir nok litt breialt; "Hei, Gadaffi (eller kanskje etter hvert Assad), her får du en rakett i hodet! Hilsen Norge!" ;)

AggTouchdown
25-09-2012, 18:14
Jeg har vel ikke ståltro på at det vil gå jeg heller, men det et verdt forsøket. Nederland, Belgia og Tyrkia har jo alle F-16 i displayfarger, den Nederlandske er vel tilogmed inne i sitt fjerde år i displayfarger nå, så hvorfor ikke? :)