PDA

View Full Version : God tirsdag fra Forus


sirpjalle
25-09-2012, 07:51
God morgen fra Forus!

Den unevnelige applikasjonen er unnagjort, kaffekopp nr. to er å vei ned gullstrupen, så man kan si at ermene er godt brettet opp og dagen er allerede godt i gang.

Ha en fin en forumister! :)

Chriscross
25-09-2012, 08:11
God tirsdag fra Forus. For første gang på syv år ble det oppgradering på Radisson Blu Royal. Nå tror jeg alle rom er pusset opp. God frokost, men bare en baconskuve pr pers...

Kurs også tilbake til BGO.

Someone
25-09-2012, 08:22
Mornings fra Oslo. Førstevalget hadde definitivt vært å bli liggende under dyna. Dagen går i stor grad med på å sloss med Hyperion, så får jeg se hvor mange ganger og hvor hardt jeg må slå hodet i skrivebordet før alt stemmer..,, Ha en fjong dag!

Desk pilot
25-09-2012, 08:53
Morn. Det er visst to mandager denne uka her. :( Utrolig tungt å komme seg i gang i dag iallefall. Nattefrost gjorde at det måtte skrapes is av bilvinduene. Vi får tro at resten av dagen blir bedre. Værmessig ser det iallefall ut til å bli bra. Ha en fin dag der ute.

Ståle
25-09-2012, 09:32
God morgen, formen er tilbake på et normalt nivå etter helgens første - men ikke siste dobbeltur med Stena Saga! Utrolig deilig å kunne kjøre på for fullt selv når båten bakker inn til Oslo på lørdagskvelden. :)

Nok å gjøre på jobb i dag så håper jeg får gått i firetiden for å rekke middagen, ha en fin dag folkens.

pgaa
25-09-2012, 09:36
God ettermiddag fra Kuala Lumpur.
Om ikke lenge skal en kan få komme seg på toppen av Petronas Twin Towers, og se åssen utsikten er derfra.
Etter et visitt der, så tar vi dagen litt som den kommer. Ha en bedre dag. :)

Sunny
25-09-2012, 10:00
God morgen fra Sola! Sykle til jobb=god start på dagen! Nå inntas det kaffe og leses i pubs, etter lunsj skal det admes. Ha en fin dag alle sammen :) -Sunny

Bizflyer
25-09-2012, 10:38
God morgen fra et forblåst Krsand hvor regnet høljer ned. Man må vel være fisk for å trives i et slikt vær. Vinden har ult rundt huset i natt, og jeg var sannelig glad for at jeg ikke overnattet i telt!

Banditter er levert på barnehage og skole, og selv har jeg funnet kontoret. Ingen planer i ettermiddag. Hadde ikke gjort noe med en liten ettermiddagslur kanskje.

God morgen, formen er tilbake på et normalt nivå etter helgens første - men ikke siste dobbeltur med Stena Saga! Utrolig deilig å kunne kjøre på for fullt selv når båten bakker inn til Oslo på lørdagskvelden. :).

Dobbel-tur med Harrybåt nr 1? Det må vel bli dobbelt-harry det da? Glad i å spille bingo med gamle kjerringer? :wow:

"Helgens første - men ikke siste dobbeltur"? Hvor mange dobbelturer rekker du i løpet av en helg da, Ståle?;);)

Måtte vel være bedre å få seg en kvalitetstur til Kiel eller København i stedet for harrybalja til Fredrikshavn vel??


Forøvrig god dag til dere alle!

BF:cool2

Ståle
25-09-2012, 11:25
Dobbel-tur med Harrybåt nr 1? Det må vel bli dobbelt-harry det da? Glad i å spille bingo med gamle kjerringer? :wow:

"Helgens første - men ikke siste dobbeltur"? Hvor mange dobbelturer rekker du i løpet av en helg da, Ståle?;);)

Måtte vel være bedre å få seg en kvalitetstur til Kiel eller København i stedet for harrybalja til Fredrikshavn vel??

BF:cool2


Hehehe, harry og harry..og gamle kjerringer var noe jeg hvertfall ikke så til! Spesielt på fredagen var det fullt trøkk overalt og kø i discoen ;)

Sjøl foretrekker jeg naturligsvis en Købentur med Crown som er godbåten i Oslofjorden, neste tur blir 16 november i tillegg til nyttårscruiset som forøvrig kan anbefales! Men noen runder til Frederikshavn må vi ha i året (går båten dit egentlig? Syntes jeg bare ser Oslofjorden på disse turene :p ) Penga bruker vi på byen uansett.

Ps, det er helg hele tiden så fort som ukene forsvinner vøtt ;)

Glean EBG
25-09-2012, 12:00
God formiddag fra lufthansa tower lounge FRA.
Til en forandring ikke smekk fult her som det pleier
Noen andre som er innom i løpet av formidagen så kan vi møtes her så spanderer jeg en øl hehe?

Fnate
25-09-2012, 14:25
Tidlig morgen fra Vail. Her bærer straks ferden til flyplassen der UA skal fly meg EGE-DEN-SLC. Altfor tidlig på morgenen dette, men sånn er livet som globetrottar.

Blargh!

Ha en fin dag alle sammen.

LN-FHU
25-09-2012, 14:36
'Ettermiddag fra Trondheim

Spasertur på 40 min.til jobb i morres=deeeilig
Fullt kjør med mnds.oppgjør her=travelt

Ha en mindre travel dag :) :)