PDA

View Full Version : God fredag

Chriscross
21-09-2012, 06:42
God fredag fra Bergen. Meteorologen lover en bonushelg med fint vær før høsthelvete trår til for alvor så vi får nok finne på noen ukeaktiviteter.

Først jobb!

sirpjalle
21-09-2012, 06:47
God morgen fra Forus!

Godt det er Fredag. Kan ikke si at dette har vært en rolig uke akkurat.

Nuvel, ha en fin en forumister! En unevnelig applikasjon skal til pers nå..... :drunk:

Islending
21-09-2012, 06:51
God morgen fra HEL. På vei tilbake til BGO. Derfra går turen rett til Platekompaniet før å plukke opp Borderlands 2 til PS3. Det vil ikke ble mulig å komme i kontakt med meg den neste uken... :D

Someone
21-09-2012, 07:08
Mornings fra en rød buss. Jobben kaller før jeg drar til Tjøme i kveld. Ha en din dag

kimpe
21-09-2012, 07:32
Heeeeeeelg!

Rolig helg med masse fotball og konsert i Nidarosdomen med Åge Aleksandersen søndag!

Familie og kos, og tror faktisk ikke jeg skal reise neste uke heller så får nesten kalle det en liten høstferie.. hehe. Meldt finvær i Trøndelag også neste uke... (Yeah right....)

God helg alle sammen!

Kim

Hickok
21-09-2012, 07:38
God morgen fra Narvik. Skal en kjapp tur innom kontoret, før kursen settes mot EVE og hjemreise til Bergen. Skal si ukene flyr! Nå er det plutselig bare 6 dager til avreise USA. Kjenner jeg gleder meg litt til den, ja!

zico77
21-09-2012, 08:36
God morgon frå Forus!

Vekas siste arbeidsdag er i gang, men det betyr ikkje slutten på arbeidsoppgåvene denne veka... Heime skal det fortsatt males -men ettersom det er skikkelig kjipt, så blir det i etapper. Entreen snart ferdig, etter det blir det ny pause så motivasjonen kan bygge seg opp igjen. Tross arbeid, god mat og drikke skal sjølvsagt nytes i helga også.

Og ja, det var sant: Det er visst utrygt for sol på vestlandet i helga -litt usikker på korleis me håndterer det.....

Ha ein fin dag alle saman! :)

Twin Otter
21-09-2012, 09:00
God morgen for aller siste gang fra nåværende bopæl i Stavanger. I dag blir det en stor men travel dag da vi overtar vårt nye hjem på Bryne. Overgangen fra 38 til 100 kvadratmeter blir nok merkbar.

Bilen er allerede pakket med det første flyttelasset så det er vel i grunnen bare å sette i gang.

roger
21-09-2012, 09:13
Og ja, det var sant: Det er visst utrygt for sol på vestlandet i helga -litt usikker på korleis me håndterer det.....

Dei seier so, me får sjå. Har ikkje sett verken sol eller regn sålangt i dag, så alt er mogleg.
God morgon frå Sogn, ytre. Mini og eg prøver å slite ut besteforeldre og sjå om vi ser litt hjort, sånn på skift. Reknar med at klimaet stabiliserar seg både her og i Trondheim slik at alt er ved det vande når me skal heim att om nokre dagar.

Ha ein fin dag, alle.

jcnorway
21-09-2012, 09:35
God morgen fra Rikshospitalet.

Gårsdagens hjerteoperasjon av junior var vellykket og han ligger nå på intensiv overvåkning i alle fall over helgen. Stabilt og bra det første døgnet etter operasjonen så det lover godt. Takker for alle lykkeønsker fra diverse forumister de siste dagene!

Ha en fin fredag og en god helg!

SQ 777
21-09-2012, 10:06
God morgen fra Lillestøm, and all the very best to Johan og familien....

Martin
21-09-2012, 10:09
God formiddag herfra. Godt å høre at det går bra med jc jr. ;)

Ellers er det avreise til jobb om litt for noen siste timers innsats før to ukers ferie. Kjenner det skal bli helt greit med litt fri nå. OLCI skal man også få gjort i løpet av dagen for morgendagens flight.

Ha en god en, alle sammen :)

Islending
21-09-2012, 10:10
God bedring til JC junior. Fint å lese at alt gikk bra.

LN-FHU
21-09-2012, 10:11
God formiddag fra Trondheim
Først og fremst gode nyheter fra JC & Co - supert å høre -fortsatt god bedring ønskes :D :D

Her er det antydning til litt stress, så det er bare å brette opp ermene og stå på...snart helg. God fotballkamp igår og 3 poeng er en god start.Gledings til hjemmekamp om 13 dager( om noen er i tvil gjelder det Rosenborg - norges klart beste lag !!!! ) :cool: :cool:

Ha en strålende dag forumister og gooooooo Fredag !!!! :drink :drink

pgaa
21-09-2012, 10:15
God morgen fra Oslo. Her er man hjemom en tur, før man setter kursen østover.
Blir en tur til Storo, for å kjøpe seg nytt kamera, da det gamle sa takk for seg igår. Ellers ikke stort som skjer resten av dagen.

Ha en bedre dag :)

Ståle
21-09-2012, 10:21
God morgen, baaaaaaaare en liten fredag igjen før dobbeltur med Stena Saga står på programmet med gutta. Det kan ikke bli noe annet enn knall!

Ha en fin dag :)

darkcho
21-09-2012, 10:34
God fredag fra Haugesund. Strålende sol, enn så lenge. Her skal det fikses en del utvendig på huset før høsten setter inn for fult.

Ha en fin dag!

learjet
21-09-2012, 10:42
God formiddag fra OSL

Her hadde man vært veldig smart i går og satt varmeren i bilen på... så det ble ikke noe isskraping i dag...

Rolig på jobben. Litt sykdom og noen med fri, gjør at man sitter her ganske alene og pusler.

Blir å få gjort klar for morgendagens flight, samt noe planlegging for litt endringer av maskiner til uken. Blir å jobbe litt i morgen også, for å hjelpe en kollega som trengte fri i helgen.

Resten av helgen går med til å montere litt IKEA stæsj og male et par lister som avslutning på oppussing av rommet til snuppa.

Ellers var det veldig hyggelig å høre at det står bra til med JC junior.

Ønsker alle en trivelig fredag

S

Thomas
21-09-2012, 10:50
God bedring til JC Jr!
Her er ferien for i år over, bare å få i seg en frokost av dimensjoner før man camper 3 kvelder på OSL, juhu! :)

CFM
21-09-2012, 10:55
God fotballkamp igår og 3 poeng er en god start.

Så du kampen?! Det var ikke noen god fotballkamp, det var stort sett dårlig spill av begge lag, men et bra resultat for RBK.

God fredag, start på jobbhelg for min del :)

73H
21-09-2012, 10:57
God "sen" morgen fra BCN!

Dagen i dag går med til "home-standby", og som normalt blir jeg neppe nevneverdig plaget av operations...

Ellers er været fortsatt behagelig med jevne 24 grader og lettskyet pent vær :)

Safe flying!
73H

Bizflyer
21-09-2012, 11:18
Eeeeeeeeendelig fredag!

Trening foretatt før jobb, og kontoret er nu inntatt.
Ingen planer for kvelden. Eneste jeg skal vri hue på er hva man skal lage til mat i kveld. Kanskje litt godt drikke også?

Time will show!

God helg y'all!

BF:cool2

Furahini
21-09-2012, 11:33
God fredagsmorgen!

Sitter på OSL og venter på at innsjekk til Doha skal åpne, deretter blir det et finfint 1,5 døgn bakerst i bussen til QR til JNB og et lite hopp til PLZ imorgen kveld før jeg endelig er hjemme etter en hektisk reiseuke mellom PLZ og KRS. Typisk at jeg lander rett etter Sør-Afrikas andre kamp i T20 VM er ferdig. Er jeg eneste cricket-entusiast her på forumet? Kan jeg ikke skjønne! ;-)

Ha en fin helg alle sammen!!

PS; God bedring til JC junior!!

SlidesArmed
21-09-2012, 12:10
God fredag fra Singapore.

Da er jobbuka over og vi pakker ned for hjemreise i morgen.
Til tross for massivt Formel1-sirkus downtown kjenner jeg ikkke noen særlig tenning på bilsport. "You here for the F1 sir?"
Det gjenstår drinks med kollegene på toppen av et av byens hoteller og hvile/vente på flight hjem med QR i morgen kveld.

Han en fortreffelig helg flypratere!

Fnate
21-09-2012, 12:20
- "Endelig ELG" - roper elgen Helge og durer rundt i stua. Ekstra trivelig er det når man leser at det går bra med Sparkende Foting.

God fredag fra Lillestrøm. Her er man litt sliten etter en uke på veien, men kanskje mest etter gårsdagens flighter. Feiret ganske godt der, merker jeg. Idag skal det feires litt mer sammen med gutta, men først må klærne vaskes og pakkes igjen.

Ha en fjong en folkens.

BSSW
21-09-2012, 15:16
God ettermiddag fra Tananger

Lite hyggelig start på dagen med beskjed om at sjefen havnet på sykehuset i går, men det går bra med ham nå.

Hyggelig å høre at det også går bra med junior på Rikshospitalet :)

Her i Tananger så er det sol og fint vær, det har vært hele dagen, selv om dagen startet på ca 6°C i morges :8:
Vinteren nærmer seg, kanskje derfor jeg skal få nye vinterdekk til MINIen.

Forberedelsene til neste måneds tur ut i "villmarken", for å leke brannmann, redningsmann, sykepleier, radiooperatør, +++, er altså i gang...

Ha en fin dag forumister :)

LN-MOW
21-09-2012, 15:25
Godt å høre at det var vellykket for Sparkende Foting! Flyverelgen, Bønna og gutta i vinduet vinker så mye de orker!

Skyet morgen her i fjellheimen nord for Atlanta. Venter dog ingen nedbør. Sykt barn i dag, så ingen tur for Leiebilen. Endelig slutt på en kort arbeiduke. Ser frem til en dose kjØLig drikke om en åtte timers tid ... :up:

Discus
21-09-2012, 17:28
God å høre at det står bra til med hele Fam. JC

Neste uke blir det atter "rock around Europe". Men nå er'e hælj, og ikke mer å si om det.