gilera
19-09-2012, 21:53
Da er vi i gang med en ny periode med fotokonkurranse. Denne varer fra og med nå til og med 30. november klokka 23:59.
Temaet for denne perioden er : Høstværet.
Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) (http://forum.flyprat.no/member.php?u=2312) med sitt bidrag i form av URL innen 30. november. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut for avstemning. Det vil da være mulig å stemme fram til siste dag i måneden. Vinneren blir annonsert i tråden.
Informasjon, regler og krav:
- Skriv kort info om motivet/bildet, dato og sted. Ytterlige spesifikasjoner er også greit.
- Bildet må være tatt i år (2012).
- Kun ett bidrag pr. person pr. måned.
- Send en URL-link i PM'en.
- Det kåres én vinner hver måned.
- Bildet skal være i standard størrelse (maks 1024 pixler i bredden).
- Bildet skal være tatt av deg selv. Viktig!
- Bildet skal være flyrelatert (flyplasser, selskap, cockpit, ATC etc.).
- Bildene som sendes inn vil ikke være synlig for visning for publikum før avstemningen begynner.
- Fotografen holdes ukjent fram til vinneren er kåret.
Fotokonkurransen er nå i gang og med det ønsker jeg lykke til og ha en god høst! Husk å ta masse bilder og husk: Lys er alt! :)
Temaet for denne perioden er : Høstværet.
Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) (http://forum.flyprat.no/member.php?u=2312) med sitt bidrag i form av URL innen 30. november. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut for avstemning. Det vil da være mulig å stemme fram til siste dag i måneden. Vinneren blir annonsert i tråden.
Informasjon, regler og krav:
- Skriv kort info om motivet/bildet, dato og sted. Ytterlige spesifikasjoner er også greit.
- Bildet må være tatt i år (2012).
- Kun ett bidrag pr. person pr. måned.
- Send en URL-link i PM'en.
- Det kåres én vinner hver måned.
- Bildet skal være i standard størrelse (maks 1024 pixler i bredden).
- Bildet skal være tatt av deg selv. Viktig!
- Bildet skal være flyrelatert (flyplasser, selskap, cockpit, ATC etc.).
- Bildene som sendes inn vil ikke være synlig for visning for publikum før avstemningen begynner.
- Fotografen holdes ukjent fram til vinneren er kåret.
Fotokonkurransen er nå i gang og med det ønsker jeg lykke til og ha en god høst! Husk å ta masse bilder og husk: Lys er alt! :)