PDA

View Full Version : Fotokonkurranse September til og med November

gilera
19-09-2012, 21:53
Da er vi i gang med en ny periode med fotokonkurranse. Denne varer fra og med nå til og med 30. november klokka 23:59.

Temaet for denne perioden er : Høstværet.

Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) (http://forum.flyprat.no/member.php?u=2312) med sitt bidrag i form av URL innen 30. november. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut for avstemning. Det vil da være mulig å stemme fram til siste dag i måneden. Vinneren blir annonsert i tråden.

Informasjon, regler og krav:
- Skriv kort info om motivet/bildet, dato og sted. Ytterlige spesifikasjoner er også greit.
- Bildet må være tatt i år (2012).
- Kun ett bidrag pr. person pr. måned.
- Send en URL-link i PM'en.
- Det kåres én vinner hver måned.
- Bildet skal være i standard størrelse (maks 1024 pixler i bredden).
- Bildet skal være tatt av deg selv. Viktig!
- Bildet skal være flyrelatert (flyplasser, selskap, cockpit, ATC etc.).
- Bildene som sendes inn vil ikke være synlig for visning for publikum før avstemningen begynner.
- Fotografen holdes ukjent fram til vinneren er kåret.

Fotokonkurransen er nå i gang og med det ønsker jeg lykke til og ha en god høst! Husk å ta masse bilder og husk: Lys er alt! :)

Someone
19-09-2012, 22:04
Og som vanlig blir vinneren premiert

gilera
22-11-2012, 15:23
Nå er det bare 8 dager igjen folkens, bare å sende inn bidrag! :)

gilera
29-11-2012, 22:38
Da er det bare litt under ett døgn igjen og vi vil at alle som har bilder sender inn til konkurransen nå! Hvis dere ikke skulle få til der greiene med URL så bare send meg en PM så årnær vi det over mail i stedet! :)

gilera
01-12-2012, 12:55
Avstemning vil bli laget utover kvelden, akkurat nå er det julevask av leiligheten på gang... :)

Jeg er i det muntre hjørnet i dag så hvis det er noen flere som har bilder så er det bare å sende før klokka 19 i kveld! Mailen min er bjhjaudi @ hotmail.com (uten mellomrom). :)

- Bjørn