PDA

View Full Version : Eurobonus på telefon i helg og kveld?


Chriscross
14-09-2012, 17:57
Er det slik nå at en kommer til Litauen om en skal endre en Eurobonusbillett på kveldstid eller i helgene som EBG?

Skal bestille en tur BGO-OSL-LPA, men kommer selvfølgelig ikke opp som ledig på nett, men det er ledig OSL-BGO og OSL-LPA:rolleyes: Poenge er konas, og hun er EBB... Vil det funke å bestille OSL-LPA på nett, også at jeg ringer som EBG, eller vi l de si at poengene kommer fra en EBB, og det må ringers man-fra 08.00-1600?

Kan de ikke bare gjøre en skikkelig outsourcing å la oss gjøre alt selv på internett med Star awards og mulitcity.

Commuter
14-09-2012, 22:59
Vet ikke sikkert, men forutsatt at ikke SAS har investert betydelige midler i språkkurs mistenker jeg at den håndteres fra England.

Service har vært svært god og kompetent - og i alle fall vesentlig bedre enn overflow-køene på dagtid jeg mistenker ender opp hos en eller annen outsourcingspartner i Sverige.

Chriscross
15-09-2012, 19:10
Snakket akkurat med en hyggelig dame på premium line som sa det bare var et ledig sete på reisen jeg ønsker, men på når jeg forsøker å booke på sas.no er det 7 ledige og jeg får "dummy-booket". Irriterende greier. Får prøve i gjen i morgen, men jeg forstår ikke hvorfor en ikke kan gjøre multicity bookinger på SAS.

Chriscross
16-09-2012, 12:40
Og fikk nå booket om som jeg ønsket. Rart at svensken i dag også så 7 ledige seter... Tenkte å kontakte costumer service for å kverrulere på 150 kr i endringsgebyr på en billett de ikke kan levere på internett og innenfor 24 t.

Hickok
16-09-2012, 12:49
Og fikk nå booket om som jeg ønsket. Rart at svensken i dag også så 7 ledige seter... Tenkte å kontakte costumer service for å kverrulere på 150 kr i endringsgebyr på en billett de ikke kan levere på internett og innenfor 24 t.

Er i du EBG, da? Da skal du i så fall ikke betale telefongebyr uansett.

Hickok
18-04-2013, 13:02
Er det blitt endringer på e-posten til gullkunder nå? Jeg registrerer at nå tar det fort et par uker før saken i det hele tatt blir sett på. Jeg sendte en e-post på fredag for to uker siden, og fikk beskjed på tirsdag denne uken at nå var det en som skulle se på den. Tidligere har jeg hatt inntrykk av at de har blitt behandlet betydelig kjappere.

Scribble
18-04-2013, 13:05
Er det blitt endringer på e-posten til gullkunder nå? Jeg registrerer at nå tar det fort et par uker før saken i det hele tatt blir sett på. Jeg sendte en e-post på fredag for to uker siden, og fikk beskjed på tirsdag denne uken at nå var det en som skulle se på den. Tidligere har jeg hatt inntrykk av at de har blitt behandlet betydelig kjappere.

Ikke noen erfaring fra hvordan denne e-posten funket før, men jeg sendte også en e-post med et spørsmål dit fredag for to uker siden. Fikk et tracking nummer umiddelbart, men ikke hørt et kvekk siden da.

Scribble
24-05-2013, 18:59
Ikke noen erfaring fra hvordan denne e-posten funket før, men jeg sendte også en e-post med et spørsmål dit fredag for to uker siden. Fikk et tracking nummer umiddelbart, men ikke hørt et kvekk siden da.

Er det noen som har lykkes i å få svar fra SAS på "gull.no..." e-posten i det siste? Jeg sendte et spørsmål inn for nesten to måneder siden og et annet et for en måned siden. Ikke fått noe tilbakemelding. Synes det hele er litt snodig.

Chris1
24-05-2013, 19:13
Sendte en mail i midten på april hvor jeg etterlyste poeng for en flight og fikk først svar 15 mai. Snodige greier..

Chriscross
24-05-2013, 21:35
Sikkert mange av de som tok seg av gull e-posten som har fått sparken. Blir sikkert enda verre fra juni av.

kimpe
24-05-2013, 22:58
Ja, jeg har utallige ganger prøvd å fått kreditert de triple bonuspoengene fra Julekalenderen, men dette har de faktisk ikke klart å få til enda..

Får nye spørsmål på mail om bookingen, registreringen etc, og hver gang jeg svarer går det nye 3-4 uker.. For dårlig med over 6 mnd ventetid på en Kalenderbonus vel?? Gjelder reise t/r London denne lange behandlingstiden, men hadde også reiser til Paris og Dublin som jeg ikke engang gidder å klage på.. Ikke fått noe der heller..

Kim

Helikopter
06-06-2013, 12:57
Noen triks for å få tak i EB utenom åpningstiden når man ikke er EBG?

Dash
06-06-2013, 13:04
Noen triks for å få tak i EB utenom åpningstiden når man ikke er EBG?

Der er alltid et SAS kontor oppe ;)

I fjor når SAS hadde EB salg til PVG og nettsidene til SAS brøt sammen, så ringte jeg Hong Kong kontoret og fikk bestillt billetter der :D

Everest
06-06-2013, 13:23
SAS USA
+1 800 437 5807

Gratis med f.eks. Skype. :)

Helikopter
06-06-2013, 13:46
Takk for tips, ser ut som kontoret i emiratene er oppe hver dag fra 10-18. USA kontoret er oppe etter stengetid i Norge, men ikke i oppe i helgene :p

Hickok
06-06-2013, 14:09
Det er bare å ringe 05400 og legge inn ditt EB nummer, så får du svar om du har rett farge på kortet (men ikke nødvendigvis hjelp).

kristian
30-03-2018, 22:43
Hvilken e-post adresse kan jeg benytte for å komme i kontakt med Eurobonus? Jeg er EBG hvis det har noen betydning

Chriscross
31-03-2018, 09:52
Hvilken e-post adresse kan jeg benytte for å komme i kontakt med Eurobonus? Jeg er EBG hvis det har noen betydning

Sendte deg pm.