PDA

View Full Version : Snowflake

Guest
23-09-2004, 19:30
Nu går SAS ud og mailer om snowflake efter 31/oct og på hjemmesiden henviser man stadig til snowflakes hjemmeside. Men var det ikke meningen at de tidligere rene snowflake destinationer også skulle rumme almindelige sas priser nu? Jeg tænker på CAI BEY etc. Men dem finder man ikke i denalmindelige sas booking formular på sas.dk.

Er det stadig sådan, at der er rene snowflake flights?

Superhai
23-09-2004, 20:07
Det jeg husker det stod, var at det var opp til SAS DK eller SAS SE å avgjøre hvor mange seter man skal selge på hver avgang, og om man kun vil selge snowflake på noen avganger.

TheDane
23-09-2004, 20:11
Dette tror jeg stadigt ikke at der er kommet nogen helt klar melding på endnu. Dog kom der for et par uger siden melding om nye SAS destinationer til vinter og disse var jo bl.a. alle de snowflake destinationer som var planlagt og som allerede sælges som til vinter. Men disse nye SAS destinationer som SAS Sverige meddelte ville komme er ej heller sat til salg endnu på alm SAS!

Så måske er overførslen/omdannelsen af snowflake flyvningerne til alm SAS afgange blot endnu ikke på plads.

Der er dog endnu ikke kommet nogen melding fra SAS DK om "nye" SAS destinationer (nuværende snowflake fx CAI og BEY), men det kan jo være at det kommer. Hvis man kigger på afgangs og ankomst tiderne for snowflake flyvningerne (de oprindelige snowflake flyvninger) til/fra København så ser det unægtelig ud til at de er tilpassede for feeder trafik indenrigs samt intranorden Morgenafgangene ligger typisk med afg. mellem 08.20 og 09.30 og aften ankomsterne ligger typisk med ankomst mellem 20.00 og 21.00.

Så alt i alt tror jeg at også de danske orginale snoweflake afgange bliver SAS. Det er blot et spørgsmål om tid.....tror jeg. Men det er blot mit personlige gæt!

Derudover tror jeg også at vi vil se snowflake billetter til mange flere destinationer fra Stockholm og København på al SAS afgange. De "nye" destinationer som netop i dag er sat til salg, tror jeg kun er begyndelsen. SAS har jo udtalt at der kommer snowflakebilletter på næsten alle alm SAS destinationer til/fra Stockholm og København (dog ikke indenrige og indenfor norden hvor SAS allerede sælger billige enkeltbilletter!).

OBS! Göteborg er nu også snowflake destination. Man kan nemlig booke snowflakebilletter på Göteborg-London/LHR!

DY
23-09-2004, 20:37
Inntil videre ganske så uoversiktlig og rotete.....men det kommer seg nok.