PDA

View Full Version : God fredda's morgen....


ENGM RAMP
24-02-2006, 07:32
God morgen til alle kvitrende morgenfugler fra Tårntoppen.....

Bare 30 min igjen nå så er det rett i seng og fri heeeelt frem til natt til mandag :) :up:

I helgen derimot blir det god mat og drikke og hyggelig vennelag... :cheers:

God fredag & God helg alle sammen!

:nor

LCH78
24-02-2006, 08:33
God morgen ja :) Her oppe i nord så er man godt i gang med sin siste morravakt denne jobbperioden (forhåpentligvis).. blås gjør det også.. Hørte noe rykter om at det var oppe i 96knop i Hammerfest, mot 39 her i Vadsø i morratimene :)

Ellers så skal man kl 1600 ta NILS over til Kirkenes for å gå på åpningskonserten på Norgesturneen til Madrugada i Barentshallen.. er solgt et sted mellom 1200-1300 billetter, så litt folk blir det nok :) Tar flyet tilbake i morgen formiddag og da setter man seg bak rattet i taxien :)

god Helg :love

Farmer
24-02-2006, 08:41
God morgen. Her regner det som bare det, og nå tror jeg ikke det er mer enn 20 cm snø igjen.. i fjor på denne tiden hadde vi to meter mer!
Dagen i dag går med til et lite styremøte, lønnskjøring og et besøk av en journalist som ønsker å skrive om oss :)

CK
24-02-2006, 09:32
regner med at saken kommer på nett om ikke lenge, Farmer?

Her i Sandvika er det vått og trist - den meteren med snø vi hadde hjemme er mindre enn på lenge. I dag blir det kakespising på kontoret, buirsdagsmiddag med min gamle mor og så i seng så jeg er klar for gave og kake på sengen i morgen. Ha en god frædda

SK384
24-02-2006, 09:41
God morgen !

Skikkelig grisevær i Alta i dag. Rundt 0 grader og tett snødrev. Ellers går nok formiddagen med til å snakke med bilverksted og forsikringsselskap, etter at kona var å kjørte i går kveld. Hun slåss litt med en betongkant, og dessverre gikk det som det måtte gå at betongkanten vant over bilen. Det ble en del skader på begge dørene på ene siden samt karosseriet rundt dørene. Ikke bra. Det kommer til å fyke ut litt penger på det der.

EB
24-02-2006, 09:54
Dagen startet med domsavsigelse i Oslo tingret... Nå er det møter, møter og atter møter før vi kan ta helg. Ha en bra fredag og enda bedre helg!!!

LN-HAT
24-02-2006, 10:22
Her i Bergen fortsetter det deilige vårværet, enn så lenge...
I går hadde vi neste 14c og sol fra skyfri himmel, og det er neste skyfritt i dag og.
Det spirer i hagene !!!
Ikke en snøfille å se, vel, kun litt på toppene av byfjellene !!:smokin

Guest
24-02-2006, 10:29
Originally posted by EB


Dagen startet med domsavsigelse i Oslo tingret... !!! Hvad har du lavet? Kørt for hurtigt? Tegnet sarkastiske tegninger af en gud (nåh nej det er straffrit)? faderskabsag?

TOS
24-02-2006, 10:30
God formiddag fra Tromsø! HEr blåser det til tider nokså friskt, snøen er så godt som fraværende, og dagen i dag er siste arbeidsdag i Tromsø på denne siden av sommeren. I tiden frem til slutten av juli skal jeg befinne meg i nord-øst England.

jy

Falcon
24-02-2006, 11:08
God formiddag fra glasshuset på Fornebu. Man skal som kjent ikke kaste stein i slike, så jeg har nøyd meg med å varsle at jeg kommer til å slutte i Telenor.

Helgen vil by på Hoppeloppeland i morgen med en gjeng gærne smårollinger, og en annen slags guttedag på GM på søndag. Da er det bl.a. stor modellutstilling på Forsvarets flysamling, noe jeg vil anbefale alle som er interesserte i modeller, flyhistorie, biler, militærkjøretøy etc. etc. å få med seg. Info her. (http://www.ipmsnorge.org/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemi d=43)

TOS: Tenkte jeg skulle ringt og få stukket innom deg i forrige uke da jeg var hos kollegene mine nedi bakken for deg, men det ble så mye styr pga. disse flyene som ikke gikk.Men jeg har da kjørt forbi trappa di med drosje et par ganger, da.

Mvh Helge Helgeklar

CK
24-02-2006, 11:09
snart kan du kaste stein igjen, Falcon....

TOS
24-02-2006, 11:26
Originally posted by Falcon

TOS: Tenkte jeg skulle ringt og få stukket innom deg i forrige uke da jeg var hos kollegene mine nedi bakken for deg, men det ble så mye styr pga. disse flyene som ikke gikk.Men jeg har da kjørt forbi trappa di med drosje et par ganger, da.

Mvh Helge Helgeklar

Det er helt greit det - du har kanskje iallefall sett min fabelaktige arbeidsplass.... ;) Nå som du slutter i Telenor blir det vel ikke så mange Tromsø-turer, så vi får satse på å møtes på fly&vin i Oslo en eller annen gang.

CK
24-02-2006, 11:39
uten å røpe for mye er det vel kanskje andre byer i Nord som før Falcon-besøk fremover?

LN-KGL
24-02-2006, 12:20
CK - har du/WF haiet Falconen ?

Fellowship
24-02-2006, 12:21
Venter i spenning...

G-COLE
24-02-2006, 12:27
God fredag fra Bergen igjen !
Det har nå skyet til endel, og det er 4 grader ute.

Begynnte på langhelgen i går ! :up:

-I dag har kona rund dag, blir 40 år ! :nor
Så da blir det selskap...... -Skal ut og vaske bilen nå. -Den ser ikke ut!

Får ikke håpe det kommer noe snø på søndag slik de har meldt ! -Den kan holde seg på fjellet og østpå........ hehe !

LN-KGL
24-02-2006, 12:29
Originally posted by G-COLE
Får ikke håpe det kommer noe snø på søndag slik de har meldt ! -Den kan holde seg på fjellet og østpå........ hehe !

Skal ikke Bergen/Voss arrangere OL i 2030 da? :lol

Falcon
24-02-2006, 14:39
Originally posted by CK

uten å røpe for mye er det vel kanskje andre byer i Nord som før Falcon-besøk fremover?

Min nye karriere som leksikonselger i Kunnskapsforlaget kommer nok til å ta meg til mange interessante steder.

nutcase
24-02-2006, 14:55
Leksikonselger? stakkars mann... Leksikon ble da utdatert når Internett ble "allemannseie".

Kan tenke meg at det er like tungt å selge leksikon nå, som å selge kjøleskap til en eskimo.

Du får ha lykke til i din nye jobb.

Jan Roar Rød

LN-MOW
24-02-2006, 15:28
Originally posted by Falcon

Min nye karriere som leksikonselger i Kunnskapsforlaget kommer nok til å ta meg til mange interessante steder.

Hvis du er leksikonselger, er jeg CEO i Maxjet ..... :D

EB
24-02-2006, 16:35
Slapp av jens... Jeg var dommer (judge) i retten...

Thomas
24-02-2006, 16:37
Judging Amy? :up: