PDA

View Full Version : God torsdag morgen Norge


SQ 777
13-09-2012, 03:26
God kveld fra Palm Springs... Har kjørt litt bil rundt om her og Palm Desert..

Hadde ikke noen riktig gubbebil , men ble en Buick LaCrosse, men 35 miles på speedo meteren.. Så vi var første leier av bilen...

NYC på lørdag, og mini flypratmøte på søndag. Herlig, begge oppgradert til F tre dager på forhånd . Både PSP-DEN og DEN-LGA henholdsvis CRJ 700 og 752...

Ha en topp dag...;)

Someone
13-09-2012, 08:22
Mornings fra Storokrysset. Blå himmel her, men tåken ligger opp mot Grefsenåsen. Stilig lokal effekt. Besøk av en kamerat i utlendighet, som at på til krever skalldyr når han først er på besøk. Hvilket betyr at fiskebutikken må besøkes. Ha en fin dag
http://img.tapatalk.com/d/12/09/13/hu7ezu7y.jpg

kekker
13-09-2012, 08:34
God morgen fra Kløfta.
Starta dagen med å skrape litt is av frontruta på bilen, velger å ignorere vinteren en liten måned til. Men det er vel et klart tegn på at det går mot kaldere tider.

Men nå kommer sola sigende innover Romeriket, så kuldegradene får finne et annet sted å besøke!

sirpjalle
13-09-2012, 08:42
Urk, æh jeg mener god morgen fra Stavanger.

På tide og få ungene ut av døra og ta horisontalen før det er å komme igang med dagens oppgaver som ikke er få.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Hickok
13-09-2012, 08:57
Gog morgen fra noe som tegner til å bli en fin dag i Narvik. Arbeid frem til 15:30, så blir det å komme seg til flybussen til EVE for hjemreise. Skal bli godt meg helg nå kjenner jeg. Ha en strålende dag!

Chriscross
13-09-2012, 09:47
God morgen fra Beegen. Litt bergensk duskregn plager ikke en syklist som fikk sove helt til 0620 i dag:-)

LN-FHU
13-09-2012, 10:16
Mårn fra Trondheim

Feber og dritt i kroppen, men kom meg på jobb. Så nå sitter jeg her å hangler og venter på å få gå hjem i ettermiddag....:(
Blir nok en tidlig kveld idag...

Ha en feberfri dag folks :)

ClassOne
13-09-2012, 10:53
God morgen fra Haugesund. Hjemmekontor i dag, har allerede fått gjort noe fornuftig, booket hotell og fly til Dubai 7 - 18 desember for samboer og meg :) Så da burde man vel kunne skrive full dag?

Fnate
13-09-2012, 12:38
Ha en feberfri dag folks :)

Jo, takk. Min forsvant i natt en gang. Så idag er det Kleenex-run. Bah.

Vel, vel. Det er kaffe, Bris og sjokoladekjeks på hjemmekontoret. Så egentlig koser jeg meg. Imorgen er det reise, men det er ikke avgang før 12.55 og jeg har en halvflaske Piper-Heidsieck i kjøler'n som nok skal få kjørt seg i kveld.

Blir 6 strie dager, men det avsluttes med en skikkelig gromflight for loggen på torsdag. BA 744 intercont F fra DME-LHR. Så man har noe å se frem til.

Kos døkk

jcnorway
13-09-2012, 12:57
God formiddag fra Ullevål sykehus.

Da har man blitt pappa og alt står bra til med mor og sønn :) Får vel bruke dagen idag på å melde han inn i Eurobonus, BA Executive Club og fikse jcnorway jr. som nick på forumet :p

Ha en fantastisk dag alle sammen!

ClassOne
13-09-2012, 13:02
Gratulerer så mye jcnorway :)

SQ 777
13-09-2012, 13:05
Gratulerer fra midt i svarte natta har, JC:up:

Twin Otter
13-09-2012, 13:06
Gratulerer fra Tjensvoll!

LN-MOW
13-09-2012, 13:07
Gratulerer, Johan! :D

G'morgen fra Sørstatene! Såpass kjølig på morran at det ble jakke til morgenkaffen på terassen. Det er lenge siden....

Snart i gang med dagens gjøremål.. må torsdagen bli bedre enn onsdagen...

Martin
13-09-2012, 13:16
Grattis jcnorway :). Hadde håpet på den 24., men ^_^.



Får vel bruke dagen idag på å melde han inn i Eurobonus, BA Executive Club og fikse jcnorway jr. som nick på forumet :p

Ikke Sparkende Foting? ^_^.

Ellers god *sjekker klokka* ettermiddag fra Berger. Litt tidlig ute, fordi jeg trodde jeg hadde en haug med jobb som ventet, men det hadde en kollega gjort ferdig i deg jeg kom inn lagerdøra :). Da får man hive seg over resten...

9 dager, 8 timer og 49 + 10-15 minutter til champis :drink(<- i mangel av champisbælmesmiley)

Fnate
13-09-2012, 13:26
God formiddag fra Ullevål sykehus.

Da har man blitt pappa og alt står bra til med mor og sønn :) Får vel bruke dagen idag på å melde han inn i Eurobonus, BA Executive Club og fikse jcnorway jr. som nick på forumet :p

Ha en fantastisk dag alle sammen!

Gratulerer med sønnen!!!

LN-FHU
13-09-2012, 13:40
God formiddag fra Ullevål sykehus.

Da har man blitt pappa og alt står bra til med mor og sønn :) Får vel bruke dagen idag på å melde han inn i Eurobonus, BA Executive Club og fikse jcnorway jr. som nick på forumet :p

Ha en fantastisk dag alle sammen!

Yeeeiii - gratulerer med dagen alle tre :) :D :D :)
Ekstra pax i grombilen nå ;) ;)

dc-8-63
13-09-2012, 13:43
Gratulerer til dere alle 3 JCNorway.

Her går dagene med på å finne bolig i Nord Italia de neste månedene, "reiser" rundt i Piemonte med Google Stretview og har faktisk funnet 3 av alternativene. Ha en bedre ettermiddag.

Someone
13-09-2012, 13:47
Grattis Johan :)

Thomas
13-09-2012, 15:51
God morgen og gratulerer til Jc fra New York! Akkurat våknet etter 9 timer med søvn, man kan si at dét trengtes! Er litt snudd på hodet her, har full 4G dekning nå, mens WiFi på hotellet er helt på jordet. Har en tripreport som er ferdigstilt, men den blir ikke oppdatert før jeg finner lysten til å sette meg ned på Starbucks :)

Nå venter goood frokost også tenkte man være litt kulturell av seg. Forøvrig, sol og 20 grader klokka 9:00 er man ikke vandt til fra Norge :)

Ståle
13-09-2012, 16:06
Gratulerer jcnorway! :)

God ettermiddag fra 69-44 som i øyeblikket tar meg til Buskerud for en hyggelig kveld i godt selskap! Likte godt bildet fra Storokrysset lengre opp i tråden her, noe fint er det med disse tidlige morningene :)

Men ellers er man lettere fornøyd med å ha fått tak i bra prisede bizbilletter til Dublin og en annen SK booking til USAto dager på rad!

Ha en fin dag videre.

Tommy777
13-09-2012, 16:35
Grattis, Johan!

Mornings fra Chicago. På vei til arbeidet litt senere enn vanlig. Eneste reisefrie dag denne uken.

Litt grått og en liten pause fra 25-30 grader har vi også blitt velsignet med

Discus
13-09-2012, 17:20
God ettermiddag, dagen i dag ble roligere enn på lenge, deilig det.


Da har man blitt pappa og alt står bra til med mor og sønn :) Får vel bruke dagen idag på å melde han inn i Eurobonus, BA Executive Club og fikse jcnorway jr. som nick på forumet :p



GRATULERER så mye til alle sammen :cheers:

Ha en fin dag alle sammen, med eller uten unger

Bizflyer
13-09-2012, 21:28
God kveld fra det Sørlandske og grattis og velkommen i klubben til JCNorway.

Selv har man tilbrakt den siste av 15 kursdager i livsstilsendring på sykehuset idag. Resultatet var at ved bare noen små justeringer har vekta gått ned med 7 kg på 3 måneder, og fysisk form er forbedret med minst 30%. Magemålet gikk også ned med noen kilometer, så alt i alt er jeg temmelig godt fornøyd. Feirer det hele med et glass "sukkerfri" rødvin i aften!

Ungene er hos farmor, alene hjemme med PC og TV er ikke galt! Nyte!!

Ha en god aften y'all!

BF:cool2

Commuter
14-09-2012, 08:42
Litt sent ute, men gratts JC!