PDA

View Full Version : Convention hotel scams i USA?


Fnate
12-09-2012, 18:11
Boston kontoret vårt blir stadig oppringt av div convention hotel selskaper som kan skaffe rom til svært rabatterte priser.

F.eks Venetian Las Vegas til 219$ plus tax, mens prisen de fleste andre steder er 350-450 plus tax per natt (CES Janauar). Denne sjappa tar også kredittkort og Paypal og forklarer at de kjøper rommene igjennom 'wholesalers' (grossister e.l).

Er det noen som kjenner til om dette er en vanlig scam borte i bygda eller? Jeg har sagt 'nei' til at de får lov til å booke igjennom disse hele tiden. Men det er jo fristende og si ja til de prisene.

LN-MOW
12-09-2012, 18:27
Kjør 'convention hotel scam' i Google ...

dc-8-63
12-09-2012, 18:29
Jeg kjenner litt en som driver / har drevet med dette i mange år og kort fortalt kjøper hun en mengde hotellrom i konferanse perioden og legger på en passe sum. Søk opp East West Tours i Seattle.

LN-MOW
12-09-2012, 18:42
Ser ut til å være litt blandet drops ... sjekk firmaet før du bruker dem. Jeg ville uansett være skeptisk til firmaer som driver 'cold calls' med slikt ...

Fnate
12-09-2012, 18:49
Jeg kjenner litt en som driver / har drevet med dette i mange år og kort fortalt kjøper hun en mengde hotellrom i konferanse perioden og legger på en passe sum. Søk opp East West Tours i Seattle.

Takker, skal sjekke

Ser ut til å være litt blandet drops ... sjekk firmaet før du bruker dem. Jeg ville uansett være skeptisk til firmaer som driver 'cold calls' med slikt ...

Det er nettopp slik jeg har tenkt også. Har du verdens beste hotell dealer behøver du neppe å kjøre 'cold calls'. Har forsøkt å sjekke sjappa, men tipper jeg lar den ligge. Er ikke verd det.