PDA

View Full Version : God mandag!


eirikma
10-09-2012, 07:06
God morgen fra Bodø! Her er man oppe og vekker hanen. 7:15 er avgang satt mot Sortland, og det er første gang på lenge jeg er så tidlig oppe for å jobbe. Ellers blir det å drive dank og å besøke kjenninger der oppe når jeg kommer fram regner jeg med.

Ha en fin mandag! :)

Someone
10-09-2012, 08:07
Mornings fra en rød langs Ring 3. Overbooket i dag så ble ståplass. Klar for dagens innsats på jobb, ellers lite spennende. Ha en fin dag

Chriscross
10-09-2012, 08:27
God morgen fra Bergen. Planleggingdag i barnehage i dag. Like greit siden eldstemann har fått feber. Må uansett jobbe til 12, så satser på at kona fikser brasene på hjemmebane.

LN-FHU
10-09-2012, 09:58
Mårn fra Trondheim
Produktiv start på morgenen med 16 ankomne biler, endel å gjøre med leiebilutlev. etc. Men rushet er over og dagens dont er igang.

Ha en strååålende mandag !!!! :D :D :D

SlidesArmed
10-09-2012, 10:11
God morgen fra LH Business Lounge i Athen. Her ventes det på SK til CPH og det blir endel timer. Ferien straks over og det blir noen hektiske dager på jobb før kursen settes mot fjerne østen på fredag.

Bizflyer
10-09-2012, 10:16
Fyttigrisen for en morgen!

Kl 0430 hadde jeg enda ikke sovna, og mellom 0430 og 0730 var jeg sikkert våken 5-6 ganger. Så her føler man seg som et vrak i dag. Hadde det ikke vært for at det kommer folk for å møte meg fra CPH og OSL så tror jeg sannelig jeg hadde tatt gjemmekontor.

Forhåpentligvis går det bare fremover nå! Ettermiddagslur i dag er nok påkrevet!

Ha en bedre dag dere andre!

BF:cool2

learjet
10-09-2012, 10:54
God formiddag fra OSL.

Her er det litt stille før stormen og El Presidente ramler inn på ettermiddagen.
En del små tråder skal samles i løpet av formiddagen, men ikke verre enn at det går helt greit. Mesteparten nå er diverse logistikk med henting og levering av alt fra konge krabber til leiebil.

Så får en se hva klokken blir før en kommer seg hjem i kveld.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

killbox
10-09-2012, 10:59
Morn fra Forus. Herlig morgen i grunn. Nokså varmt ute og betydelig bedre vær enn det har vært i Stavanger-regionen de siste dagene. Sitter å funderer på om jeg skal ta turen til Danmark neste helg og få med meg Brækhus i ringen i Fredrikshavn. Er jo bare en liten svipptur over dammen fra hytta..

pgaa
10-09-2012, 11:04
God grå morgen fra Oslo. Siden klokken har passert 10:00, så er det på tide å finnen veien til jobb - og dagens oppgaver som venter på en der.
Utover det satser jeg på en stille dag, noe som passer bra på en mandag.

Ha en god dag. :)

Ståle
10-09-2012, 12:12
God (kan man si dårlig ?) mårgen fra Oslo, føler meg sikkelig dårlig etter at fredagen ble igjentatt på lørdagen uten noe særlig med søvn. Vi får satse på at formen blir bedre sånn etterhvert i uka, men jo kjappere jo bedre.

Ha en fin dag!

Thomas
10-09-2012, 12:33
God mor.. eh formiddag!
Trengte åpenbart de 10 timene med søvn natten bar med seg. Værmessig kan det meldes om typisk norsk høst, DZ og FG for geeks, yr og tåke for resten :)
Blir vel såvidt begynne å lufte kofferten, sørge for at div. små innkjøp blir ferdigstilt også er man vel klar for US... hmm, må sjekka ESTAn én gang til :p
Ha en fin dag alle kanter.

Martin
10-09-2012, 16:21
Hei fra Berger. Ny uke, nye umuligheter.

Ellers begynte det nye medlemsåret i BAEC i helgen, og jeg er ferdig med gullåret. soft landing til Silver når kortet går ut i slutten av oktober. Heldigvis skal kortet (mis)brukes til et par kantinebesøk om et par ukers tid. Da bør de ha sjokolademuffinsene ute.

Bedre mandag ønskes :)

Discus
10-09-2012, 20:40
God kveld - ble hektisk i dag, og svisj var man hjemme i godstolen.


Her er det litt stille før stormen og El Presidente ramler inn på ettermiddagen.
En del små tråder skal samles i løpet av formiddagen, men ikke verre enn at det går helt greit. Mesteparten nå er diverse logistikk med henting og levering av alt fra konge krabber til leiebil.


Er det så mye styr hver gang fruen kommer hjem fra jobb, eller bare på mandager :lol::lol::lol: