View Full Version : Hotel-"mistake fare" Skt. Petersburg
5-stjernet hotel til €2,49/nat:
https://www.hrs.de/deals?zanpid=1675311429831758848&customerId=1016845007
klik på "zur buchung" og prisen ændres fra €99 til €2,49
BE FAST!
Vil bli veldig rasket over om ikke en slik booking blir kanselert...
Vil bli veldig rasket over om ikke en slik booking blir kanselert...
Jeg bookede et ungarsk hotel til €3,99 via hrs.de i januar. Den rate blev honoreret.
Jeg bookede et ungarsk hotel til €3,99 via hrs.de i januar. Den rate blev honoreret.
Og du er helt sikker på at det ikke dreide seg om 39,9 euro, som fortsatt er en veldig fin pris om hotellet er godt...
Hotell i tre netter til 7.54 Euro bestillt. Selfølgelig så må de akseptere at jeg tror dette er tilbud :D 60 kr totalt for tre netter i St.Petersburg WOW. Takkars HRS når de finner ut om feilen :D
Og du er helt sikker på at det ikke dreide seg om 39,9 euro, som fortsatt er en veldig fin pris om hotellet er godt...
Her er reservationen (huskede forkert - det var €4,00 pr nat):
Reservationsnummer: xxxxxxxxx
Tilrejsende gæster: jefi99
Ankomst / Afrejse: Ti 03.01.2012 - Fr 06.01.2012
Pris i alt for værelset: 12,00 EUR
Periode
Forplejning
(pr. person/nat) Pris
(pr. værelse/nat) Pris
03.01.-06.01. Ingen forplejning til rådighed 4,00 EUR
12,00 EUR
Reservationstype: Standardreservation – der kræves ankomst senest kl. 18:00 (lokal tid). Ved senere ankomst har du ikke krav på værelset.
Betalingsform: Du betaler direkte på hotellet
Ønsker til hotellet
Ikkeryger
Er vel en viss risiko for at man må betale litt imellom her...
Er vel en viss risiko for at man må betale litt imellom her...
Man blir vel kontaktet av HRS å de avbestiller vel rommet... Er man heldig så kansje :D
robertaas
28-08-2012, 07:14
Da er det utsolgt.
Regner med at de som har booket ser at dette er i Russland slik at man må gjennom endel visum-styr for å komme seg dit.
Superhai
28-08-2012, 07:52
Regner med at de som har booket ser at dette er i Russland slik at man må gjennom endel visum-styr for å komme seg dit.
Det er jo ypperlig å bruke for visa-fri regime som en del ferger til St. Petersburg tilbyr.
Bizflyer
28-08-2012, 09:50
Ser for meg at det nok ikke blir snakk om noen upgrade til den prisen! :colgate:
Da fikk jeg et mail om at bookingen var "storinert" Det hvar morsomt så lenge det varte.. :D