PDA

View Full Version : Go' Tirsdag!!


LN-MOW
21-02-2006, 08:36
Da stuper jeg til sengs etter en slitsom tur med UA fra ATL. Nytt flyselskap (Shuttle America) og ny flytype (E-170 :up: ) er sjekket ut og akseptert. (Se trip-reports)

Om noen timer blir det vekking, saa ned i frokostrommet for aa se hvilke andre galninger som camper her. Baren var tom for ATA-folk da jeg ankom, det er uvanlig naar ops-folk samles. Regner med at det blir mer aktivitet i morgen kveld.

CK
21-02-2006, 08:40
glad tirsdag. Ny rekord Asker-Sandvika: 12 minutter!!! Skulle ønske det var vinterferie hele året!!!!

ENKB
21-02-2006, 08:52
God morgen, speilglatt på Nordmøre i dag etter at regn har frosset på bakken i natt 1 cm med is på frontruten sørget for morgentrimmen.

EB
21-02-2006, 08:53
I dag "forsov" jeg meg... Var på jobben først klokken 07:40... Herlig! Ble en laaang dag i går og i dag blir den ensten like lang. Ellers merkes det ikke mye til vinterferien på mine 7 minutter i bil på vei til jobben.. Skaff deg en bedre tirsdag...

LCH78
21-02-2006, 09:00
God Morgen ja :) tidlig vakt nr 1 av 4 er nå igang og jeg er trøtt som en strømpe :) bruke vel i overkant av 4 min på mine 5km fra heimen og til jobb nå i morratimene ;)

Blubird
21-02-2006, 11:09
God formiddag fra Stord! Maken til vårlige forhold skal man lete lenge etter, her er ikke en sky i sikte, selv om fjellene er høye, og sola varmer deilig. Ser ut til å bli nok en strålende dag her vest.

OJB
21-02-2006, 11:24
God morgen fra SVG,

Nydelig vinterdag, påskeliljer og tulipaner spirer i hagen her i Tananger , ca 4cm nå, til sammenligning med andre deler av landet.
I dag blir det fridag og lang tur på stranden.
Ha en fin tirsdag.

Savipix
21-02-2006, 11:31
God morgon fraan Aeroprt Côte d'Azur.

Maken till service fraan BMI/Lufthansa gaenget faar man leta efter. Paa flygplatsen laag inte bara min nya biljett till LHR utan aeven utskrifter av ombokningen foer buss/baat vidare och vaentade. Det kallar jag SERVICE§ I tillaegg var det otroligt trevlig personal (LH)

Nu sitter jag i loungen och har precis intagit en mindre frukost. Boarding av BA343 aer om ca en timme.

Ha en fortsatt fin dag

Trety
21-02-2006, 13:42
Glad tirsdag fra Drammen. Kommer rett fra Stockholm, FlyNordic ble et nytt bekjentskap. Helt greit (pluss for at de bruker MD80 ;)), men SAS motsatt vei i går var overbevisende mye bedre - tross prisforskjellen på ca. 450 kroner og 737. Tripreport er på plass. Radisson SAS Sky City var forøvrig meget bra!

Ellers, delvis skyet, -5 og et stykk trøtt drammenser etter gårsdagens og dagens strabaser.

TigerBlack
21-02-2006, 14:35
Tempodag ?? jøss da jeg brukte lengre tid en normalt. 1 time og 15 min fra Kløfta. Dette tok jo ikke jeg høgde for at det skulle være kø i ferien.Det sto vel så lenge som vanlig.


Men men, Mye å gjøre om dagen. Håper situasjonen bedrer seg med ontime (som ikke har vært den helt store i det siste.


Kos dere folkens :D

LN-FHU
21-02-2006, 15:41
God ettermiddag fra et regnfullt Tromsø.

Her har rullebanen vært stengt i nesten 2 timer pga elendig breaking-action. Kjapp overgang fra kaldt og snø til mildt og regn for stå for skylda.

Blei litt mye rødvin i går , men det "årner seg" etter litt mat :D

Ha en flott dag alle sammen :nor