PDA

View Full Version : Cash upgrade hos LH?

bergejm
21-08-2012, 15:49
Skal reise fra OSL-FRA-BEG med LH nå på fredag. Så at klassen er V, som gir 50% opptjening hos A3, der jeg så desperat prøver å få gull.. :) Regner med at LH tillater cash upgrades fra eco til biz, men tviler mer på at de tillater upgrade fra f eks V til H eller Q. Eller?

Tommy777
21-08-2012, 17:40
Skal reise fra OSL-FRA-BEG med LH nå på fredag. Så at klassen er V, som gir 50% opptjening hos A3, der jeg så desperat prøver å få gull.. :) Regner med at LH tillater cash upgrades fra eco til biz, men tviler mer på at de tillater upgrade fra f eks V til H eller Q. Eller?

Velkommen til forumet.

Du kan kanskje oppgradere billetten din dersom den tillater endring, men endringer koster ofte penger, kanskje 100-150 Euro i tillegg til hva den nye bookingklassen din er.

Anbefaler at du tar en telefon til LH og spoer.

Sondbjo
21-08-2012, 21:12
Om du bare skal til Beograd så er det ingen vits i oppgradere... Setene er de samme og man for ikke så mye mer poeng...

bergejm
21-08-2012, 22:42
Velkommen til forumet.

Du kan kanskje oppgradere billetten din dersom den tillater endring, men endringer koster ofte penger, kanskje 100-150 Euro i tillegg til hva den nye bookingklassen din er.

Anbefaler at du tar en telefon til LH og spoer.

Tusen takk! Det må jeg nesten gjøre.

Om du bare skal til Beograd så er det ingen vits i oppgradere... Setene er de samme og man for ikke så mye mer poeng...

Lite point der egentlig..50% i V nedover kan jeg leve med, men det blir nok T-klassen på turen tilbake(gir ikke poeng hos A3) som jeg sjekker ut muligheten for å oppgradere. Med eurokursen som er nå er jo ikke pengene Tommy777 nevner mye for 3400 poeng, bedre mat og biz lounge-tilgang på BEG og FRA. For ikke å glemme at man får slippe plastbestikket og få en ordentlig pute ombord. :D