PDA

View Full Version : Lufthansas seter til United sine Airbusser

Tommy777
19-08-2012, 20:50
United har bestemt seg for å shoppe slimme Recaro seter som LH har. 320 blir første flytypen som får setene, det resulterer i at man stapper en rad til inn i flyene. United bruker sine 320 blant annet IAD-SAN/LAX/SFO/SEA med mye mer.

Ser ut til at det finnes en comfort versjon, håper det blir de United handler, ellers setter ikke jeg foten ombord på lengre ruter. Setene er OK, men blir ubehagelig etter ett par timer

http://milepoint.com/forums/threads/united-to-slim-the-a320-fleet.43508/

Dag Viking
19-08-2012, 21:25
Huff og huff. Det sier litt når jeg valgte å legge en utgave av aftenposten for å bedre sittekomforten. Hjelper lite med ok benplass når det er som å sitte på en trebenk.

Someone
19-08-2012, 22:48
For turer opp til 2-3!timer synes jeg de faktisk er ganske bra å sitte i, men andre har kanskje mer prinsesseræv enn meg :p

Fnate
19-08-2012, 23:15
Hva gjør de med First setene sine da, mon tro?

Synes heller ikke de er så gale på inntil et par timer, men så føles det litt kleint etterhvert.

Tommy777
20-08-2012, 15:21
Hva gjør de med First setene sine da, mon tro?

Synes heller ikke de er så gale på inntil et par timer, men så føles det litt kleint etterhvert.

Interessant spørsmål. Jeg tipper at de ikke gjør noe.

De nye setene i AA F er faktisk bra. De er ett slimsete, men er komfortable og recline kommer først og fremst ved at sitteputa går frem og tilbake