View Full Version : Loungen i Amsterdam?
Eg skal heim frå Amsterdam på søndag med SAS, og lurer litt på loungefasilitetane der.
Eg forstår det som at dette bare er Servisar No 26 eg får tilgang til. Er den godt utrusta når det gjeld øl og dermed verdt å bruke eit par timar der?
Eg reknar med eg får ta med meg ein gjest som EBG i denne loungen?
Set pris på hjelp!
Ingen lounger i Amsterdam er godt utrustet når det gjelder øl. De kjører stort sett industriavfall alle sammen. Gjelder også CPH. ;) I Tyskland derimot :cheers:
Men liker du Heineken o.l. har du ingen problemer.
Som KOG er inne på (uten å være like drastisk ;) ) så er det en helt alminnelig kontrakslounge, hvor man får vanlig basis øl, og annet drikk, samt noe lett mat. Men basert på hva man før og utsikten, så ville jeg ikke satt av flere timer til lounge besøk, selv om det er mer behaglig å vente der enn ute i terminalen
Takk for svar! Skal vel klare eit par Heineken i ein overgangsfase.
Men det er vanlege reglar om at eg kan ta med ein gjest som EBG, ikkje sant?
Men det er vanlege reglar om at eg kan ta med ein gjest som EBG, ikkje sant?
Ja, jeg gjorde det da jeg var der i fjor høst
Ingen lounger i Amsterdam er godt utrustet når det gjelder øl. De kjører stort sett industriavfall alle sammen. Gjelder også CPH. ;) I Tyskland derimot :cheers:
SAS Scandinavian lounge i CPH har ofte varianter af Jacobsen Ale. Det er ganske rigtigt produceret af storindustrien, men er absolut bryg-håndværk af høj kvalitet.
Ja, jeg gjorde det da jeg var der i fjor høst
Supert, takk!
Loungen på AMS er nok en af de mest kedelige jeg har besøgt. Den minder mere om en ventesal. Sidst jeg var der kom der stort set kun skum ud af ølhanerne, så det endte med at jeg gik ned i terminalhallen i stedet :8:
Fly med oss
17-08-2012, 20:55
Loungen i AMS er riktig nok bedre enn naboloungen. Den er "closed due to circumstances" :lol: