PDA

View Full Version : God morgen fra DXB


SudCaravelle
16-08-2012, 05:37
Her sitter man og slapper av på Senator/First Class loungen. Prøvde Marabah loungen, men den var ikke noe å trakte etter. Nå er det ca tolv timer til man møter jentene og det blir godt... Helgeoppholdet blir utagerende og fuktig.

Sete 4a er klart på en A343 i dag.

SC

LN-FHU
16-08-2012, 08:11
Mårn fra Trondheim
Noe mindre glamorøst her på jobb, men har god kaffe og utsikt til flott vær,så da skal man ikke klage :D
En dag i oppgjørets tegn framover, det skal bli mange fine fakturaer til forsikringsselskapene idag ser det ut til :p :p

Ha en strålende dag utover det ganske land :cool: :cool: :cool:

Someone
16-08-2012, 08:38
Mornings fra Sandaker. Gjemmekontor på agendaen, og har såpass kontroll på innboks og todo-listen at jeg også bør få rukket å fikse noen småting før det blir en tur på golfbanen i kveld. På tide å sesongdebutere siden vi nå er midtbi august. Ha en fin dag

Fnate
16-08-2012, 08:43
God morgon fra Lillestrøm. Her bærer det straks inn til Oslo for å få meg nok et visum til Russland. Satser på å være riktig tidlig ute så man slipper en kilometer kø.

en fjong dag ønskes.

SudCaravelle
16-08-2012, 09:40
Jaggu var det flynet på denne gamle traveren også - er på 34000 fot nå og går for laksetartar og kalv.

Skål

ENGM 911
16-08-2012, 09:50
Jøje meg, da er det helg :)

Bare å hive seg i loppekassa og snu døgnet om noen timer. Alltid en fornøyelse det, for ikke å si at det er da man virkelig er på bærtur fra sengen til dusjen.

Frøkna skal ha venninnebesøk i ettermiddag og ikke engang 10 ville hester skal holde meg hjemme når hyleorkesteret gjaller på karaokeanlegget. Ivrig etter å få tatt noen "øyeblikksbilder" (som jeg blir så mobbet for) så vi får sjå hva som dukker opp i ettermiddag.

Ha en fornøyelig arbeidsdag/skoledag.

ENGM 911
16-08-2012, 09:57
Jaggu var det flynet på denne gamle traveren også - er på 34000 fot nå og går for laksetartar og kalv.

Skål

Har du med hele reisefølge?

roger
16-08-2012, 10:05
Morn frå Værnes, snart på veg med sas til Bodø og Tromsø, og WF til Andenes. Bagasjen var mildt sagt ukurrant, og eg er visst sterkare enn eg trur... Veldig snill dame i skranken som spanderte kassar og tape ... Gløymde sjølvsagt mobilen i lomma og fekk full kontroll.... I setet min på rutetid. Ikkje stolt i dag. Håpar Nordnorge slepp skodda så vi kjem oss vidare i tide...

Ha ein meir kontrollert dag!

Chriscross
16-08-2012, 10:05
God morgen fra solfylte Bergen. Blir å leverer farmor på toget og sose litt rundt i byen før kone og min tre dager gamle datter skal hentes hjem fra sykehuset. Spennende å se hvordan livet som tobarnsfamilie blir.

Commuter
16-08-2012, 10:17
God morgen fra solveggen I Den Haag. Rolig start på dagen, og vi har kontroll nok til at det blir en avslappende dag med sol og 30 grader. SAS greide å levere en OK tur nedover, med unntak av at bagasjen min kom sist og pandion-tag'en har knekt av. Får håpe på fornyelse I april slik at jeg får meg et nytt.

Ha en solfylt dag alle sammen!

Scanflyer
16-08-2012, 10:23
God morgen fra gullstuen!
Ordinær jobbtur til CPH står på programmet med retur i morgen formiddag.

SudCaravelle
16-08-2012, 10:41
Har du med hele reisefølge?

Oj... Bra kø oppover.

sirpjalle
16-08-2012, 11:08
God morgen Stavanger.

Lite og ingenting på tapetet i dag. Men en kjapp tur til legen må til da en av prinsessens hadde et uhell i går med foten.

Nuvel, en god dag ønskes dere alle :)

BSSW
16-08-2012, 11:18
God formiddag fra TRF

Her er det pent vær, men ikke så varmt enda.

Dag 3 av årets NR-tur, og idag skal man innom TRD for første gang :8:
Håper på tåkefrie flyplasser opp gjennom Nordland. Ender opp i BOO i kveld.

Ha en fin dag forumister :)

Thomas
16-08-2012, 11:52
Hoj!
Ble litt av en kveld igår, tåke fra Bodø og helt opp til Alta med OVC003 pluss en stut med grønn laser i OSL området som trodde han hadde det kjempe gøy med å blende piloter på final.
Nok en kveld venter og været i nord er like dårlig, kan bli spennende! 15 timer til helg!

Goede morgen!

Henshaw
16-08-2012, 12:05
Morn fra Oslo.

Fadderuke tar på, spesielt når man skal prøve å kombinere det med introkurs også. Deilig at sommeren har begynt også

sirpjalle
16-08-2012, 13:46
[QUOTE=sirpjalle;772493]

Lite og ingenting på tapetet i dag. Men en kjapp tur til legen må til da en av prinsessens hadde et uhell i går med foten.
/QUOTE]

Jupp, og da endte man opp på SUS gitt. :drunk:

Tommy777
16-08-2012, 15:42
Morgen fra ett annet flynet, bedre kjent som gogo paa vei mellom ORD-DCA med en good ooool MD80. Nytt frokostkonsept av AA i dag, noe som virkelig var snasent. Frukttallerken, nydesignet med gresk yoghurt i en flott presentasjon i midten. Ikkeno plast og papp her, nei.

Tilbake med UA litt over 5 fra IAD med internasjonal 767 i biz.

Snakkes

LN-FHU
16-08-2012, 16:27
God morgen fra solfylte Bergen. Blir å leverer farmor på toget og sose litt rundt i byen før kone og min tre dager gamle datter skal hentes hjem fra sykehuset. Spennende å se hvordan livet som tobarnsfamilie blir.

Gratulerer med datteren :D :D :D Som rimelig fersk tobarnspapa selv ( 4.mnd), kan jeg bare si.......Det er deilig !!!! :D :D :D