PDA

View Full Version : Pysjamasproblem...

roger
14-08-2012, 09:16
Fekk ikkje rett størrelse, gjekk av flyet i sinne...

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10059853

(VG Nett) Så sinte ble de to 1-klasse-passasjerene fordi de fikk feil pysjamas-størrelse, at de like godt forlot flyet i raseri.

Kanskje hadde de planlagt sitt eget pysjamas-party om bord på Qantas-flighten fra Los Angeles til australske Melbourne.

Skikkeleg argurk og First world problem...

Fnate
14-08-2012, 09:30
He he he he. Om så bare nogenlunde rett gjenfortalt så var jo den historien ganske glimrende. God start på dagen.

Dag Viking
14-08-2012, 09:42
Det er lite som er verre enn feil størrelse, og dessverre er XL som regel for liten. Jeg vurderer å gå av flyet hver gang!

LN-VLE
14-08-2012, 14:32
Det er lite som er verre enn feil størrelse, og dessverre er XL som regel for liten. Jeg vurderer å gå av flyet hver gang!

Betaler man 50 000 for en pyjamas ville det minste jeg forlangte være at den passer. Alternativet er jo at man sover uten pyjamas. Sikkert ikke noen hyggelig opplevelse, for de passasjerene som sover rundt meg.

Vidar

sirpjalle
14-08-2012, 16:19
Humre humre :D

Men uten pysj, ingen plysj for det humørløse, australske paret, som idet de indignert forlot flyet insisterte på at betjeningen måtte fortelle resten av de snaut 400 passasjerene hvorfor de valgte å stå av - skråsikre som de var på å motta en overveldende sympatibølge fra øvrigheten om bord.

Det fikk de ikke.

jb1
14-08-2012, 16:28
Jeg leste dette og lo godt. Kanskje de trengte XXXXXXL. Det burde vel vaert mulig aa finne en loesning paa dette uten aa maatte gaa av flyet. Jeg har forstaaelse for at det var lite sympati fra folk i "sild i toenne" klasse for dette.

Bizflyer
14-08-2012, 16:38
Hadde samme problemet med Thai her i sommer! De hadde ikke 3XL, så jeg vurderte å gå av flyet, men regnet med at da hadde jeg aldri kommet meg til Thailand. Så jeg holdt ut! Selv om det var meget tøfft!!

BF:colgate:

Superhai
14-08-2012, 17:09
Så jeg holdt ut! Selv om det var meget tøfft!!

Jeg regner med du daffet rundt naken i første klasse kabinen. :colgate::colgate:

FlyHi
14-08-2012, 17:27
Vi fik også pyjamas i fejl størrelse (alt for store) sidst med LH. De rettede heldigvis på det på returen hvor vi fik en "ekstra" udover den trøje man får på dagsflyvninger. Overvejede dog ikke at gå af flyet igen ;)

robertaas
14-08-2012, 19:43
Jeg regner med du daffet rundt naken i første klasse kabinen. :colgate::colgate:Slik de gjør i økonomi hvor de ikke får delt ut pysj? :p

Utflyttet
14-08-2012, 20:15
Helt klar dårlig planlegging. Man bringer da egen pysj, selv i biz... ;)

-A

jb1
14-08-2012, 20:53
Helt klar dårlig planlegging. Man bringer da egen pysj, selv i biz... ;)

-A

Men dette var jo i foerste klasse. De forventet kanskje at Qantas skulle hente deres egen pysj hjemme foer avreise.

janarne101
14-08-2012, 22:21
Hadde samme problemet med Thai her i sommer! De hadde ikke 3XL, så jeg vurderte å gå av flyet, men regnet med at da hadde jeg aldri kommet meg til Thailand. Så jeg holdt ut! Selv om det var meget tøfft!!

BF:colgate:

Så ikke noen pysj jeg???

Men sjampis og cognac ble det nok av!

Bizflyer
14-08-2012, 22:41
Så ikke noen pysj jeg???

Men sjampis og cognac ble det nok av!

Du sovna jo før de ble delt ut, hehe!

BF:D