PDA

View Full Version : Fly jorden rundt med lavprisfly

baselutvann
13-08-2012, 11:22
http://www.aftenposten.no/reise/article4281454.ece

Nå kan du reise på langtur for en svært billig penge.

Ståle
13-08-2012, 13:46
Jeg finner enda billigere RTWs med fullserviceselskap enn det der..

Fredrik KH
13-08-2012, 14:00
Mange av turene er jo en svært god deal, men tror nok det er mulig å få ned prisen enda litt til. Hadde egentlig vært en kul målsetning å reise en RTW så billig som mulig.

LN-MOW
13-08-2012, 14:24
Mange av turene er jo en svært god deal, men tror nok det er mulig å få ned prisen enda litt til. Hadde egentlig vært en kul målsetning å reise en RTW så billig som mulig.

Det klarer du sikkert, men vil tro på bekostning av høyere kostnader fot hoteller etc. ;).

Tror heller jeg hadde satset på en 'sammenhengende' reise. Da har man litt bedre beskyttelse hvis noe går vest underveis. Prisen blir jo omtrent den samme.

-Sindre
14-08-2012, 10:05
Jeg finner enda billigere RTWs med fullserviceselskap enn det der..

Innom like mange flyplasser? Hvis man først skal fly jorden rundt vil man jo sette av god tid og dra innom så mange plasser som mulig!

Ståle
14-08-2012, 14:10
Innom like mange flyplasser? Hvis man først skal fly jorden rundt vil man jo sette av god tid og dra innom så mange plasser som mulig!

Jojo, om man liker å lande på en flyplass et godt stykke unna selve destinasjonen og svi av halve feriebudsjettet på transfer T/R flyplass er det helt greit. :p

-Sindre
17-08-2012, 01:20
Poenget med en jorden rundt reise er jo å besøke mange steder på reisen. Ellers er det jo helt meningsløst med jorden rundt (med mindre du skal til eksakt motsatt side av jordkloden).