View Full Version : Eurobonus shopping
Ser jeg er blitt tildelt 9 ekstrapoeng for SAS Eurobonus shopping. Hva er det jeg har kjøpt nå da? :p
chrisljo
02-08-2012, 23:00
Noe på iTunes?
Kan man få EB poeng på iTunes?
Twin Otter
03-08-2012, 16:34
Hvis man handler med et kredittkort knyttet opp mot Eurobonus så kan man det.
jameson82
03-08-2012, 16:40
Kan man få EB poeng på iTunes?
Man opptjener 20 poeng pr 100kr på Itunes https://webshopping.flysas.com/no/displayMerchant.do?page=merchant&aid=1&mid=36291&type=11531&subtype=-1
Jeg har prøvd å koble opp iTunes mot Eurobonus men mener jeg ikke helt klarte å fullføre den operasjonen. Dessuten stemmer jo ikke opptjeningen slik jameson82 skriver. Men jeg bukker og takker for hvert poeng jeg får jeg, selv om jeg ikke aner hvordan jeg fikk det :)
chrisljo
04-08-2012, 20:23
Ble litt nysgjerrig.
Du vet du kan gå på SAS shopping og "my transactions" øverst til høyre?
jameson82
04-08-2012, 20:34
Ble litt nysgjerrig.
Du vet du kan gå på SAS shopping og "my transactions" øverst til høyre?
Ah, Genialt. Viste ikke om den. Der fikk jeg også se at de 4300 poengene jeg skulle få for Telio bredbånd ikke var registrert også.
chrisljo
04-08-2012, 23:21
Men hva var de ni poengene fra? :)
chrisljo
04-08-2012, 23:22
PS. Hvis Telio poengene står som pending så kommer de nok før eller siden.
Men hva var de ni poengene fra? :)
Jeg har virkelig ikke peiling!
Ser at man får 500 poeng per kjøp hos inkmann.
Fotopapir koster 39,- + frakt... ganske rimelige poeng(?).
https://webshopping.flysas.com/no/displayMerchant.do?page=merchant&aid=1&mid=33971&type=11541&subtype=-1
chrisljo
28-09-2012, 16:25
Minstekjøp er 100kr. Som nevnt er frakt gratis ved kjøp fra to av butikken så stort sett havner man på 110kr for 450 poeng. Ikke kjempedeal for poengene alene, men veldig bra hvis man trenger det man kjøper :)
Står ikke noe om at man må kjøpe for mer enn 100 kr hos inkmann. Ingen begrensning på antall kjøp heller. Ca. 5.7 poeng per krone...
Fyller man på kontantkort fra Talkmore for 100 kr får man 650 poeng. Også en grei deal.
chrisljo
28-09-2012, 21:46
Beklager, tenkte på Inkclub.
5,7 poeng per kr er vel 17,5 øre per poeng som er litt dyrere enn når poengkjøp er på tilbud, men bra hvis du trenger fotopapir.
jameson82: har du fått de poengene fra Telio nå?
Fly med oss
17-09-2013, 19:33
Ser ut som det ikke lenger er mulig å opptjene ekstrapoeng ved kjøp fra Lensway? Jeg finner de i hvert fall ikke lenger på onlineshopping.flysas.com Grrr :angry:
Noen som har erfaring med kjøp fra Netonnet? Jeg har ikke fått kreditert kjøp fra 7 uker tilbake enda, og så forøvrig at de ble fjernet fra oversikten for en ukes tid siden.
Ser jeg er blitt tildelt 9 ekstrapoeng for SAS Eurobonus shopping. Hva er det jeg har kjøpt nå da? :p
Det er ikke noe fra i fjor som på en merkelig måte har dukket opp? Siden det står 2012 der?:-)
Det er ikke noe fra i fjor som på en merkelig måte har dukket opp? Siden det står 2012 der?:-)
Se på datoen for innlegget hennes ;)
Se på datoen for innlegget hennes ;)
Legger meg så flat som jeg legges kan ;-)
FlightDeck
18-09-2013, 06:47
Ser ut som det ikke lenger er mulig å opptjene ekstrapoeng ved kjøp fra Lensway? Jeg finner de i hvert fall ikke lenger på onlineshopping.flysas.com Grrr :angry:
Nå har jo opptjeningen alltid vært bedre med Lenson, så det er vel ikke så farlig?
Fly med oss
18-09-2013, 06:51
Nå har jo opptjeningen alltid vært bedre med Lenson, så det er vel ikke så farlig?
Finner ikke de heller.
Noen som har erfaring med kjøp fra Netonnet? Jeg har ikke fått kreditert kjøp fra 7 uker tilbake enda, og så forøvrig at de ble fjernet fra oversikten for en ukes tid siden.
Kjøpte en TV fra Netonnet i forrige uke, og poengene fra den står som "opptjent men ikke overført" sammen med drøye 700 poeng fra InkClub tidligere. Det står at det vil ta 6-8 uker før det faktisk kommer inn på EB-kontoen.
Er det ikke lenger eurobonus ved å handle hos LensOn? Finner de ikke i listen lenger.
Nå finner jeg lensstore.no, Lensway og YourLenses.