PDA

View Full Version : God morgen fra kantina


SQ 777
27-07-2012, 07:11
Tidlig ute for vår vanlige 0740 buss til MUC . Fasttrack gikk fint med LH økonomi og Star UA Gold. Endelig etter et år med rot... Ha en topp weekend, guys....:drink

Thomas
27-07-2012, 07:15
Jeg prøver i dette forumet også så kan Hærfører on duty slette min God Morgen post i naboforum :lol:

REGULATION Oslo FMP July 27, 2012.

Fin beskjed å komme tilbake fra ferie til dette her, allerede ligger DL's på 35 min, blir nok ein strååålande helg.
Er vel ikke mer og si, ha en fin fin dag.

jameson82
27-07-2012, 07:42
God morgen ifra NVK. På jobb med kink i nakken og venter fortsatt på kofferten min som ble borte mellom OSL og EVE igår. Men positivt det endelig er arbeidshelg eller...
Ha en fin en folkens ;-)

killbox
27-07-2012, 08:16
Morn fra solfylte Forus. Skal bli deilig å ta helg i dag. Ser frem til en skikkelig slapp av helg med svært lite på tapetet.

Trives godt med lite biler på veiene og ekko i gangene på jobben :)

Ha en fin helg!

Chriscross
27-07-2012, 09:37
God morgen fra Bergen. Fin joggetur til jobb i solen i dag. Greit å komme seg opp tidlige for det kommer en del regn fra klokken tolv omtrent. Faktisk så mye regn som skaper overskrifter i Oslo...

Someone
27-07-2012, 10:19
God morgen fra Tjøme. Strålende sol idag også, og nå kommer sommerbrunfargen i ekspressfart. Merker litt jeg ble sittende på marinaen å drikke hvitvin og øl til de stengte i går. Om noen strakser blir det å innta horisontalen på brygga til svigers. Ha en fin dag

Ståle
27-07-2012, 10:49
God morgen fra Bergen hvor man venter på å boarde Bergensfjord som skal ta undertegnende til Hirtshals. En kjapp titt i Fjord Lines taxfreekatalog avslører at det fort kan bli litt prosenter i blodet idag :p

Ha en fin dag! :)

BSSW
27-07-2012, 11:36
God morgen fra Tananger

Her er det ca 14 grader og fuktig, mens der jeg skal er det dobbelt så varmt og minst like fuktig...
Heldigvis så fraktes man dit med klazze :p
Dårlig med kantiner på SVG, så man får heller ta seg god tid i T1C-kantinen på FRA. 2A er valgt på første leg.

Ha en fin dag forumister :)

73H
27-07-2012, 14:47
God morgen/ettermddag fra Barcelona :)

28 grader, sol, høy luftfuktighet og standby duty frem til kl 22. - what to do?

LN-MOW
27-07-2012, 17:20
Goood morgen fra Område Hotlanta! Her er det kun 8 timer til hælja tar meg ...

Blir en kjapp tur over til South Carolina, ser det ut til .. Svigerbestemor har en del nedblåst trevirke som må ryddes bort fra tomta. Blir fint det, i 35 varmegrader .... Velvel ...

Ellers snorkes det lett ved siden av meg, så her gjelder det å holde fokus og øynene åpne. Mer kaffe, please!!

Fnate
27-07-2012, 19:33
God morgen fra Fnatheim. Har akkurat sittet med en ristretto og nøttesjokolade og sett soloppgangen fra verandaen. På tide med et lite morgenbad før det er en times hjemmekontortid fra samme veranda. Så er det frem med snorkelen igjen.

Elefanten og kompisene banker innpå Cola og bestiller room service med begge hender.

Ha en fin dag folkens. Selv om det betyr å være lumberjack i 35 varme.