PDA

View Full Version : God torsdagsmorgen fra Forus.


Twin Otter
12-07-2012, 09:22
Da er vi dypt inne i fellesferien og det merkes på aktiviteten her ute. På godt og vondt for å si det slik. Men det går veldig bra. Greit med rolige morgener og god tid til å bøtte kaffe.

Når denne uka er over er det to uker igjen til ferie. Men allerede neste helg blir det ut å lufte seg litt ;).

Været var ikke aller så verst da jeg busset utover for et par timer siden. Satser på det holder seg noenlunde ok.

Someone
12-07-2012, 10:22
Mornings fra Oslo. Ingen fare for tørke i dag heller. Får i det minste glede meg over at jeg har flytende strømpris....om ikke annet. Litt pusling på jobb, før det blir å få med seg siste halvdel av dagens TdF etappe. Dessuten må det pakkes litt, ettersom jeg begynner ferien i morgen. Ha en fin dag

Fnate
12-07-2012, 10:23
God torsdag fra Lillestrøm. Straks rusler man ned, møter en kompis og tar flytoget opp til OSL. Der skal BA trikse oss videre til London. Blir nok litt tid til kantine også ser det ut til.

Ha en strålende dag. Bare ikke så strålende at dere blir selvlysende.

Ståle
12-07-2012, 10:35
God morgen, ble en sen tur til svenskegrensa igår for litt hamstring så morgenen til nå har stortsett bestått av å sørge for god flyt i kaffemaskina. Satser på å få booket en flight til ikveld, og på den måten også få fløyet ut fra den tredje flyplassen i New York.

Blir nok en rolig kveld idag, ha en fin dag!

Bizflyer
12-07-2012, 10:37
Slakk.com i dag.
Har hostet i 2 måneder, og det blir bare værre, så i dag skal man til veterinæren. Forhåpentligvis finner han noen piller som kan få meg i bedre form igjen, for så slapp som jeg er nå er det lenge siden jeg har vært.

Utover det skal jeg bare sove.........

BF:cool2

Chriscross
12-07-2012, 10:38
God morgen fra landet. Siden det er litt langt til Åpent bakeri har det blitt bakt müslirundstykker på morgenkvisten.

Commuter
12-07-2012, 10:53
God morgen fra Bergen!

Ble en lang tur hjem i går... I tillegg til forsinkelsen var det manuell sjekk av manifestet siden telling ikke gikk opp, en drita full fyr på rad 1 (som fortsatt ble servert utrolig nok), noen barn som hadde fått fire ganger anbefalt dose sukker (som skrek 'vi styrter' under landing), og en motorvei som var stengt på to steder. Fasit ble hjemme etter 01:00 i stedet for 21:00 som planlagt.

I dag blir det forhåpentligvis en relativt rolig dag, og i kveld er det litt kake for fatterens bursdag.

sirpjalle
12-07-2012, 11:22
God morgen fra Stavanger.

Det blir en kjapp tur til legen i dag for å plukke opp noen papirer. Deretter er det å komme seg ut på hytta på Åmøy og avlevere diverse småting og plukke med seg andre småting som skal bli med opp på hytta i Sirdal til i morgen.

Ellers så blir det til å ha en rolig dag.

Ha en fin en forumister! :)

Edricson
12-07-2012, 11:23
God morgen fra Tromsø. Overskyet men ikke kaldt, ungen er avlevert for den nest siste dagen i barnehagen før ferien, og kontoret er inntatt. Nå haster det med avhandlinga, for igår tikket det inn en epost: det meste av papirene er nå på plass, og snart kan man søke UK Border Agency for arbeidstillatelse. Da blir British Airways, Flybe, Easyjet og BFS, BHD og LHR luftfartsnøkkelordene istedenfor SAS, Norwegian, TOS og OSL. Det blir synd å reise fra Norge, men sånn er livet bare når man har valgt humanistisk forskning som karriere.

Ha en fin dag alle sammen!

BSSW
12-07-2012, 15:17
God ett eller annet fra Tananger

Her har man holdt på med unormale arbeidsoppgaver, pga sykdom, og jeg kjenner at jeg gleder meg til jeg er ferdig med det... Men er dessverre ikke halvferdig enda :drunk:
Fint vær hjelper ikke på det heller.

Kjenner at jeg gleder meg til den lille flyturen jeg skal ha om noen få uker... Før man skal ut å flakse på bøljan blå et par dager etter hjemkomst.
Litt sjalu på de som har ferie nå...

Men men, noen må holde driften i gang :p

Ha en fin dag forumister :)

Bizflyer
12-07-2012, 17:31
Da har man vært hos veterinæren!

CRP på 82 og kraftig pencilin kur. Ikke rart man føler seg slappfisk!

BF:fly

wilhelm
12-07-2012, 17:46
Fin tur med Lufthansa til Frankfurt med A321-200. Fast Track fungerte på OSL i dag også, ikke verst.

w

Thomas
12-07-2012, 18:59
Hallo fra NYC.
A/C-fluen sitter meget godt enda så tusler rundt her uten stemme og en veldig sår hals. Det går ned Tylenol og Cepacol på høykant!
Ellers, skyfritt som vanlig og det har vel passert 30 allerede, nuvel :wow:
Retning Europa med KL644 imorgen, kan ikke si jeg gleder meg til det sett i lys av helsetilstanden, men setene er ihvertfall fair :)

Martin
12-07-2012, 20:43
Æsj.. Etter to ganske så smoothe dager, ble denne litt mer stresset. Det endte (foreløpig) med at iPhonen gikk i gulvet på det fine, myke lagergulvet vårt. Revurderer nå planene om å vente på neste modell, og skaffe meg 4S.

Med ønske om en bedre kveld.

LN-TIB
12-07-2012, 21:53
God torsdagskveld fra Serviceair loungen på Gatwick. Passe shabby greier, men de har i alle fall flytende her, så jeg overlever. Norwegian lander her i samme takt som easyjet, så ingen tvil om at Norwegian etterhvert har blitt stor bruker av flyplassen.

Eller har det gått med to dager på Farnborough med mye spennende å se på, spesielt A380 i går i Malaisian livery. Utrolig hva den maskinen kan utrette!

DY er ca 1.20 forsinket så blir nok godt over midnatt før jeg lander i hjemlandet. Nevnte noen mangel på flyveledere? ;)