PDA

View Full Version : Med DY til London


SAJblue
09-02-2006, 22:54
Skal fly med DY fra Værnes til London førstkommende mandag, med retur Torsdag. Dette blir andre turen min til London med DY, men den forrige var fra Gardermoen. Fyldig reiseinfo og masse bilder kommer....
KAnskje blir det test tr også...

-stay tuned

EB
19-02-2006, 10:09
Når kommer bildene....

SAJblue
28-09-2006, 01:22
Det tok visst litt tid å få postet bildene, av mange ulike årsaker. Kvaliteten er så som så, men det er vel bedre med bilder enn ingen bilder::)

Utreisen var 13. februar, mens hjemreisen var 16. februar.
Første bildet viser den nyoppussede utenriksterminalen og den nye tax free-butikken.
På utreisen var det LN-KKO, Henrik Ibsen, som hadde æren av å fly oss. Som dere ser er det ikke mer benplass en strengt tatt nødvendig. De nye skinnsetene var derimot stilige, og interiøret virket mye friskere enn med de gamle tøysetetrekkene.

På returen var det LN-KKV som fløy. Hadde mer enn nok benplass, da jeg satt ved nødutgangen. Men husj hvor det trakk fra nødutgangen! Ble etterhvert såpass kjølig at boblejakken måtte brukes som pledd..:P

btw, hvordan gjør man det for å få tekst mellom bildene?

*edit: la til teksten etter bildene

EB
28-09-2006, 06:17
Hvor ligger den nye Tax-free butikken på TRD?

Desk pilot
28-09-2006, 10:36
Mulig jeg tar feil men takkonstruksjonen og høyden under taket minner om den gamle innsjekkingshallen på Værnes.

MD11
06-10-2006, 21:06
God aften:D

Det stemmer at den nye tax free butikken ligger der den gamle avgangshallen var i den gamle terminalen, altså terminal B. Innsjekk området i Terminal B brukes fortsatt til charter da innsjekkkapasiteten i Terminal A er sprengt. Innsjekk rutefly utland er dog i Terminal A. Egen security control i Terminal B hvis man flyr charter.

Ellers så skimter jeg Airliner World i setelommen:D , som forøvrig er et meget bra magasin:exclamati