PDA

View Full Version : God morgen fra UAE.


SudCaravelle
03-07-2012, 05:58
Nå er det tre dager igjen til brunsnegler, små dieselSUVer og ikke minst en real dose med jantelov. ;)

Her har det vært full rulle siste uken og det blir deilig med noen uker fri.

Ser ut som det blir den nye A330 til LH paa fredag. Lukten av ny Airbus er nydelig.

Ha en fin dag.

C-klasse
03-07-2012, 06:00
Good morning fra BKK, her er det hjemreise på Business med Oman Air i kveld. Gleder meg!

FlyboyKarsten
03-07-2012, 06:26
Så var det Tirsdag morgen. Blir en grei dag på jobb idag så syter ikke med det, våknet til 13 grader og regn kjedelig og trist jeg vil ha sommer og sol. Lurer også på hva jeg skal finne på i dag, kanskje se etter sydenturer eller lignende selv om det sikkert er lite eller fullt. Eller ha en riktig fin Tirsdag, så måtte dere ha en bra dag.

Chaos Controller
03-07-2012, 06:26
Med den temperaturen som er i sandkassen naa hoeres nesen brusnegler og jantelov fristende ut:)
Med ny ankomst til familien naert forestaaende blir det aa bytte ut guttebilen i dag antakeligvis for saa aa se seg om en eller annen miljoe-uvennlig bensin-SUV ;)

sirpjalle
03-07-2012, 06:59
God morgen fra Stavanger.

Her er man mistenkelig tidlig oppe til å være ferie. Shorts og T-skjorte er byttet ut med finbukse og skjorte, da man skal snakke med noen son kanskje kan tilby noe

Ha en fin en forumister. :)

Twin Otter
03-07-2012, 07:24
God morgen fra Forus. Mandagen var rolig. Merker at det er ferietid. Håper de neste ukene går radig fort for jeg gleder meg til ferieeeeeee.

Kjøpte meg et kompaktkamera til sekunderbruk i går. Kjøpte en Panasonic Lumix TZ20 i går. Det var bare utstillingsmodellen igjen så jeg fikk et lite avslag i prisen. Greit det. Problemet er bare at det mangeler batteri i esken...

Så da blir det vel en sving innom forhandleren å få ordnet opp i det i løpet av dagen...

Commuter
03-07-2012, 08:17
God morgen fra hjemmekontoret!

Tempoet økte plutselig på jobb i går, men det er ikke noe problem.. Bare å kjøre på litt ekstra frem mot ferien. Etter jobb blir det litt handling av klær (urk) for å så tilbringe en liten time eller to på SATS.

Ha en strålende tirsdag alle sammen!

Someone
03-07-2012, 08:24
Mornings fra Oslo, hvor det fortsatt værmessig ikke er det store, selv om jakken er kastet. Etter jobb er jeg lurt med til Drammen for å drikke øl av et annet forummedlem. Ha en fin dag

Eirik
03-07-2012, 08:32
Mornings fra Haugesund, ikke det store sommerværet her heller, men favorittrommet på favoritthotellet på favorittstedet mitt ved Middelhavet er booket fra torsdag av, nå gjenstår bare å få somlet seg til å bestille billetten ned.. :)

Ståle
03-07-2012, 08:36
Morn, ble et noe forsinket oppmøte på jobb da jeg diskuterte med meg selv om jeg skulle møte opp eller ikke i den formen jeg er i..sitter nå her på kontoret og skal nok holde meg innafor disse fire veggene ut dagen og håpe på at man blir bedre.

Ha en bedre dag.

Fnate
03-07-2012, 08:41
...til Drammen for å drikke øl av et annet forummedlem. Ha en fin dag

Jøje meg. Hva slags forum har jeg blitt med på?

God morgen fra Lillestrøm. Her blir det siste litt lange dagen på jobb før ferie. Men først skal man kjøre buss og bane og div ymse. Klar for ferie nå ja.

Ha en oppløftende dag.

Discus
03-07-2012, 08:43
God morgen - på plass på jobb.

Positivt -Ruters grønne har fremdeles ikke sommerruter.
Negativt - de har heller ikke skrudd av varmeapparatet.

Hilsen sesongforvirret

Someone
03-07-2012, 08:44
He he, hold deres skitne tanker for dem selv.

Med, skulle det selvsagt vært, men i blant krølles det litt med preposisjonene ;)

JonF
03-07-2012, 08:46
God morgen fra Kristiansand. Ferien er godt i gang og de neste dagene tilbringes her på det glade sørland. Årets ferie innebærer null flyturer (:(), men desto flere timer og kilometer i en Mini Cooper (ja, har lagt opp kjøreruten etter "Mini vennlig landskap).

Med ønske om en flott dag :)

HMWK
03-07-2012, 08:58
God dag fra Ban Pai i Thailand. Jeg er på vei til min onkel som bor her ute på landsbygda i Thailand. Godt og varmt, men vi har hatt noen regnskurer.

BSSW
03-07-2012, 09:10
God morgen fra Tananger

Her er det litt regn i luften, men en grei temperatur å jobbe i (ikke 20°C altså :p).

Etter jobb så blir det å hente en glinsende MINI på Gausel.

I kveld så blir det et møte med et annet forumsmedlem som kommer flaksende inn i dag.

Ha en fin dag forumister :)

Årets ferie innebærer null flyturer (:(), men desto flere timer og kilometer i en Mini Cooper (ja, har lagt opp kjøreruten etter "Mini vennlig landskap).
Altså laaaangt unna E18 ;)

bardf
03-07-2012, 09:12
God morgen fra Gullstua på OSL! Mye folk, men ikke for mye charter. Ser heller ikke ut som SASs-loungetilbud gjør biz-delen for befolka heller. Klar for tur til NRT med LX i biz. Håper Swiss leverer på vei til Japan.

Nyt sommerdagen!

TOS_EBG
03-07-2012, 09:14
God formiddag fra gullstua på OSL. Snart er det LX til ZRH, før det blir F med LX 64 til MIA. Resten av familien er plassert i C. :-)

LN-FHU
03-07-2012, 10:15
God morgen fra Gullstua på OSL! Mye folk, men ikke for mye charter. Ser heller ikke ut som SASs-loungetilbud gjør biz-delen for befolka heller. Klar for tur til NRT med LX i biz. Håper Swiss leverer på vei til Japan.

Nyt sommerdagen!

God formiddag fra gullstua på OSL. Snart er det LX til ZRH, før det blir F med LX 64 til MIA. Resten av familien er plassert i C. :-)

He he he...snakker dere ikke sammen kanskje... :) :)

God formiddag fra Trondheim

Her er det full fart like før ferien tar til, så det gjelder å ha alt på stell :D
Etter denne dagen er det tre dager jobb igjen....

Ha en strålende dag forumister

Bizflyer
03-07-2012, 10:44
God ettermiddag fra Bangkok!
Tydeligvis flere forumister her i området nå.

Hett her idag og etter en tur ut i gatene var det deilig å kaste seg i bassenget her på Stable Lodge.

Om noen timer settes kursen mot BKK hvor TG skal fly oss til FRA i F. Blir sikkert komfortabelt det!!

Skal egentlig bli fint å komme hjem til tørk nå! Er det rart jeg drikker??

Thomas
03-07-2012, 11:17
God formiddag fra gullstua på OSL. Snart er det LX til ZRH, før det blir F med LX 64 til MIA. Resten av familien er plassert i C. :-)

Kom med vær-updates fra Florida, kommer etter om 3 dager! :cool:

God morgen!
Solen skinner, kvikksølvet viser 22 grader og det må for alvor begynnes med å vaske bag, finne frem litt saker og ting og tom. lete etter dollar som jeg vet ligger ett eller annet sted :up:

Have a blast.

Tommy777
03-07-2012, 12:47
35 grader og regn hver ettermiddag. Der har du vaermelding du kan stole paa for Florida.

God morgen fra 3C ombord US2 med gogo paa vei fra Chicago til PHX. 515AM avgang er nok det tidligste jeg har sett siden VDS-ALF med WF back in the day.

La merke til at en SAS Airbus sto parkert med motorproblemer ved United's hangar under take off roll, vi faar se hvor lenge det tar foer den blir fikset. Godt at SAS har nok busser slik at det ikke faar innvirkning paa driften :p

Paa vei til Sacramento for aa besoeke svigers ett par dager.

God tirsdag og god tur oenskes til alle forumister med eller uten mindre hetro jentebiler :p;)

LN-MOW
03-07-2012, 13:31
Goood morgen, ja... 22 varme her på mårrakvisten - ventes å stoppe på 33-34 i dag, så ikke så ille som det har vært i det siste, selv om luftfuktigheten kryper oppover. Bulder og brak er lovet i ettermiddag.

Som Tommy nevner har nok SAS litt trøbbel med storbussene sine og dette har vel vart noen dager nå .. registrerte noen kreative slinger i helgen også... Nei, få flåten opp på 25 fly og grafs til dere en del av gjennomgangstrafikken Asia-USA .. Det var omtrent bare crewet og vi foran gardina som ikke var indere/asiater på min overfart for en uke siden...

nime
03-07-2012, 15:39
God formiddag fra gullstua på OSL. Snart er det LX til ZRH, før det blir F med LX 64 til MIA. Resten av familien er plassert i C. :-)
Jeg leser gjerne en liten beskrivelse av denne turen :)

mikro
03-07-2012, 18:35
God morgen fra Vancouver. Det regner, og temperaturen er 12 grader. I dag blir det å besøke Capillano Suspension Bridge, som er en av de mest populære turistfellene her i byen. Senere i dag fortsetter turen over grensa, og videre nedover I-5 til Portland, OR.

God dag ønskes :)