PDA

View Full Version : Butikker i USA med collect at store


Chriscross
01-07-2012, 16:15
For oss Usa farere uten boste i Usa kan det være frustrerende å se alle gode tilbud en ikke kan benytte seg av fordi en ikke har postadresse i Usa. Imidlertid er det noen butikker som tilbyr collect at store, slik som f.eks elkjøp gjør her hjemme. Noen som har tips om butikker/sentre der dette er mulig? Interessant med eksempler for hele landet, men også i bestemte byer. Vet at det f.eks ikke går an hos Macy'.

LN-MOW
01-07-2012, 17:19
Best Buy og Walmart ..

panerai
02-07-2012, 00:37
Jc penny? Tror de har muligheten.

sirpjalle
02-07-2012, 00:48
Er dette et alternativ for deg? Kjenner flere som har benyttet dette med gode erfaringer....

http://jetcarrier.com

PSC TOS
02-07-2012, 02:49
Apple har dette opplegget. Jeg var i NY i midten av mai, og skulle ha to iPadder pluss et sett Bose In Ear. Men i april var det jo den helga med 20 ekstra EB-poeng pr hundrings, så da passet det fint å kjøpe på nett da og plukke opp i butikken et par-tre uker senere ;)

Chriscross
02-07-2012, 08:05
Er dette et alternativ for deg? Kjenner flere som har benyttet dette med gode erfaringer....

http://jetcarrier.com

Har det til ituneskontoen min allerede.:)

Imidlertid kan vel ikke varer hentes i New Jersey, de må vel sendes til Norge? Da kommer jo 25% mva på alt over 200 kr?

Chriscross
02-07-2012, 08:06
Apple har dette opplegget. Jeg var i NY i midten av mai, og skulle ha to iPadder pluss et sett Bose In Ear. Men i april var det jo den helga med 20 ekstra EB-poeng pr hundrings, så da passet det fint å kjøpe på nett da og plukke opp i butikken et par-tre uker senere ;)

Får en Eb-poeng når en handler på den amerikanske siden også?

PSC TOS
02-07-2012, 11:44
Får en Eb-poeng når en handler på den amerikanske siden også?

Poeng for bruk av kredittkort (i dette tilfelle SAS EuroBonus World MasterCard, gir normalt 10 poeng pr hundrelapp brukt) gjelder uansett hva og hvor man handler.

(Ikke for innenlands flyreiser i Norge).

Chriscross
02-07-2012, 12:24
Poeng for bruk av kredittkort (i dette tilfelle SAS EuroBonus World MasterCard, gir normalt 10 poeng pr hundrelapp brukt) gjelder uansett hva og hvor man handler.

(Ikke for innenlands flyreiser i Norge).

Ok, trodde det var snakk om doble poeng i nettbutikken, ikke kredittkort.