PDA

View Full Version : God Tirsdag morgen


FlyboyKarsten
26-06-2012, 07:25
God Tirsdag morgen. Våknet til 12 grader helt greit det så langt, er litt trøtt i dag siden katten vekket meg i natt. Satser på godvær i dag da hadde vært kjekt, om vi kunne fått sommer og sol. Ellers ikke så mye på tapetet utenom jeg skal i bursdag i dag da, så da håper og ønsker jeg alle forumister en bra dag.

Someone
26-06-2012, 09:05
Mornings fra Oslo, hvor det ser ut til å blir en bra sommerdag. Hvilket passer bra da det skal kjempes mot kolleger i diverse hageaktiviteter. Ha en fin dag

Fnate
26-06-2012, 09:26
God morgen fra Lillestrøm. Her skal man straks forsøke å komme seg inn til kontoret i Gaustad. Litt usikker på strategien enn så lenge.

Ellers er vel planene pent små. Ha en fin en alle sammen.

Ståle
26-06-2012, 09:26
God morgen, sov veldig godt inatt etter å ha benyttet diverse flytende varer med noe %%%% i går kveld. Sola skinner og alt er perfekt, blir en tur sørover i Østfold i eftan for å besøke slekt.

Ha en fin dag!

Martin
26-06-2012, 09:42
God morgen fra Köln. Straks frokost, og etterhvert avreise til en flyplass og 2xMD80 - den ene visstnok litt kortere enn den andre.

God tirsdag ønskes :)

pgaa
26-06-2012, 09:48
God morgen fra Oslo. Blitt hjemmekontor idag, av den enkle grunn at jeg ikke følte noe behov for en tur med t-banen idag.
Men skal vel greie få noe fornuftig ut av dagen likevel.

Ha en fin dag :)

LN-FHU
26-06-2012, 13:40
G'ættmiddag fra barteland
Jobb,jobb,jobb -mnds.avslutning snart, og sånt blir det mange og store regninger av. Blir vel litt overtid de neste par dagene.....:8:

Blir også gressenkemann de neste par dagene, så det passer fint med overtid,deretter semifinaler i EM :D :D

Ha en strålende fantastisk dag :drink :drink :drink

LN-MOW
26-06-2012, 14:10
Perfekt morgen her på Terassen. Et parogtyve grader og lett bris gjør morgenstunden petfekt. Lite som 'må' gjøres i dag, så det blir vel en tur ned til ølhandleren min for å fylle kaggene samt litt generell surring rundt.

JoeW
26-06-2012, 14:13
God formiddag fra Rotterdam -- her går det i pakking og flyttevask, før Den Store Sommerferieturen(TM) begynner med SAS til Oslo på torsdag med gud vet hvor mange kolli... Satser på at dette blir siste gang man reiser alene med så fordømt mange kolli, og at jeg klarer å holde meg med fire kolli...

EDIT: Og da var det første snag på veien -- Avis ringte og lurte på om jeg kunne bytte bil (har en enveisleie til lufthavnen) -- og det kan jeg gjerne -- men IKKE til manuell transmission... Så nå får vi se hvordan dette går... Tror ikke helt det er tidspunktet for meg lære å kjøre manuelt gear...