PDA

View Full Version : God Morgen


HMWK
25-06-2012, 05:21
God dag i fra Bangkok. Her er det lettskyet vær og varmt. Det er jo alltid fare for regn på denne tiden av året. Kom i går morges med Finnair og det var en helt grei tur. Ikke mye søvn når du har en treåring som krever sitt. Nå virker kroppen mye bedre så i dag skal vi rundt på forskjellige gjøremål. Jeg ønsker alle forumister en god mandag hvorhen i verden dere befinner dere.

Commuter
25-06-2012, 06:07
Mornings fra Bergen! Siste par slurker med kaffe skal ned, så er det i bilen for en ny tur til Oslo. Kjenner at jeg ikke er helt tilstede enda, men som vanlig gjør en god sterk kaffe sitt for å banke meg i gang.

Sommeren har begynt å sette inn, og det gir meg noe roligere dager på jobben.. Passer godt siden det ikke er så alt for lenge til neste tur kommer, i tillegg til at jeg har et par uker med tid til gode som jeg ikke har problemer med å ta ut!

Ha en strålende mandag alle sammen!

Henshaw
25-06-2012, 06:43
Nå som jeg rapporterer inn fra California har man dekket et tre ganske forskjellige tidssoner her allerede.

Her er det snart klart for BBQ, men da det ikke er helt varmt nok til å sitte ute etter solnedgang så blir det ikke helt som hjemme, hvor man gjerne dropper dette tullet med å ha det mørkt om natta.
Hva som skjer videre er undecided, småsøsken som maser litt om Six Flags, en far som maser om noe Air Force Museum som ikke skal være altfor langt unna. Min støtte lener seg mot AF Museum, ser for meg at det er ganske mye mindre slitsomt og masete enn mega-fornøyelsespark.

FlyboyKarsten
25-06-2012, 07:15
God Mandag morgen. Ny uke nye muligheter våknet til 12grader og regn, brrr hadde håpet på bedre vær. Så er det ny dag satser på det går greit, det håper da jeg ihvertfall så får vi se hva dagen bringer. Ellers ønsker jeg alle forumister, en riktig god Mandag.

Someone
25-06-2012, 07:51
Mornings fra Oslo, hvor vi fortsatt venter på en retur av sommeren. Slik været er nå blir det ideelt for sklitaklinger i dagens fotballkamp. Den siste før vi tar ferie. I mellomtiden får jeg heller glede meg over at Italia sendte England hjem, mens jeg forbereder meg på et ganske viktig møte. Ha en fin dag

killbox
25-06-2012, 08:16
God morgen fra Forus. Ble første mann på jobb i dag, og det er sjelden kost blant morgenfuglene på min avdeling. Tyder bare på at ferieavviklingen er godt i gang. Sokkelarbeiderne går ut i streik i dag så tipper det blir en rolig dag. Ha en fin dag!

Fnate
25-06-2012, 09:14
God morgen fra en grønn buss. Dagens "rant" om sommertog er unnagjort og man kan se fremover igjen.

Elefanten er superhappy med fotballen igår, så der er alt fryd og glede.

Ha en fin en.

LN-FHU
25-06-2012, 10:45
Gudd mandag fra Trondheim
Her henger allergien i så det er deilig med innejobbing for tida.....:cry: :cry:
Liten handlerunde for innkjøp av ukens viktigste mat-og drikketing, deretter hjem til litt snekkering. Ser ut som jeg blir gressenkemann fra onsdag morgen, da fruen tar med seg bil,bagasje og to skrikerunger og reiser på besøk til svigerinne og svoger på hytta.... Yeiii--semifinaler i ro og fred :) :) :)

Ha en strålende dag forumister :lol: :colgate: :p

Edricson
25-06-2012, 11:23
God morgen fra Tromsø. Skyet og småkjølig her, men ingen regn, og det er jo alltid en pluss her oppe.

Kom tilbake fra det som ser ut til å bli min siste konferanse som stipendiat ved UiT, og det var litt voldsomt med tog fra Rennes til CDG kl 0700 på en søndag. Men det gikk fint, og nå er det siste innspurt for avhandlinga som gjelder.

En fin dag ønskes alle!

BSSW
25-06-2012, 11:42
God formiddag fra BGO

Her sitter man og blomstrer mens man venter på at leiebil skal bli klar, og kollega skal ankomme fra ABZ kl 12. Før turen går videre nordvestover...

Det er i det minste fint vær her, og der man skal være de neste dagene :)

Ha en fin dag forumister :)

AirbusTrond
25-06-2012, 12:11
God dag fra Varna. Nok en soldag og første kalde inntas nuh. Dog er det en del kjøligere enn tidligere, bare noen og 20 pluss. Ser dårligere ut resten av oppholdet, men har hatt flaks med været, så "nok sommer" har det nesten vært allerede. Satser på en finn juli i Oslo! God mandag & skål!

Thomas
25-06-2012, 13:33
'skvættmiddag!
Operasjonssentralen må bemannes og det gjøres visst av undertegnede de neste 12 timene. Kan ikke akkurat påstå at været er noe særlig å rope hurra for, så jobb er forsåvidt helt greit.
T-6 til ferie og T-9 til avreise (kanskje..)

Have a blast!

ENGM 911
25-06-2012, 14:19
Skitværet er på plass når Mr Cato har langfri (bombe). Tok på meg en overtidsvakt i morgen formiddag (værmelding sol, bombe).

Resten av ettermiddagen blir kjerringstyrt hva nå enn det vil innebære.....

Ha en feiende flott dag flyfetishister.

LN-MOW
25-06-2012, 14:23
Gudd møøørning fra utposten i Nord-Georgia! Sitter som vanlig med beina på rekkverket og leser morgenens nyheter. Allerede noenogtyve grader, men fortsatt ok å sitte ute.

Skal ikke jobbe før torsdag, men diverse hageredskaper kaller på meg... Men det skal nok bli tid til en siesta eller tre også. ;)

mikro
25-06-2012, 21:50
God ettermiddag fra Calgary. Da var matteeksamen unnagjort, naa gjenstaar bare kjemi saa er det sommer. :) Lettskyet og 25 grader for oeyeblikket, skulle gjerne vaert ute og nytt sommervaeret, men maa lese til eksamen i morgen.

God mandag oenskes alle.