View Full Version : Søker modell av Norwegian-fly
Paramedic
08-02-2006, 13:10
Hei...noen som vet hvor man får tak i en bordmodell av ett av flyene dems...
Hørte noe om ombord...eller OSL....men er dette eneste mulighet.....???
Håper NOEN vet.....
sail4fun
08-02-2006, 16:11
Det kan virke som om det er DY luka på OSL som er det sikkreste stedet .
Paramedic
08-02-2006, 16:37
Takker....da får jeg svinge innom DY-luka en tur....når jeg er der oppe....:up:
får man den FINE modellen i luke på OSL?? Så den oppe i BOO i går, og den er stilig. Må nesten ha en sånn (kan parkeres sammen med modellene fra mine andre tidligere arbeidsgivere....)
Den litt støre modellen selges på OSL ja men den har vært utsolgt en stund nå. En ny modell (LN-KKM) skal være rett rundt hjørnet.
hilsen,
Laurenz
Paramedic
14-02-2006, 17:29
Når det plutselig var flere innom her....så har jeg ett STOOORT spørsmål....ER det mulig å få tak i en modell av KKH....???
Denne ville ha en ekstra verdi for meg....OM det finnes da....:smokin
Sjekke denne posten også:
Salg av flymodeller ombord (http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=9017)
Ryktene sier at hvert fly etter hvert vil komme i modell. Men rykter er jo bare rykter.
Hilsen,
Laurenz
Hvis ikke kan du jo evt bygge selv?
Finnes byggesett ute av alle Norwegians fly. Samt et selskap som lager Dekalene til de!
http://www.f-dcal.net/
De lager supre dekaler til mange!!
mvh
Ørjan Utne
svgspotter
14-09-2008, 11:57
jeg har spurt på norwegian skranken på sola flyplass, og de har ln-kkj på utstilling, og to andre modeller, men ikke norwegian, bare dumt de ikke selger. Hadde ønskt at de kunne ha sendt slike modeller som de selger på oslo. De kunne iallefall ha sendt noen. Men har jo to norwegian modeller allerede ln-kkm i 1:100 og ln-kkp i 1:200 begge i plastikk og på stativ, begge kjøpt på norwegian skranken på oslo.
Hvor får man kjøpt de byggesettene av Norwegians fly?
svgspotter
10-04-2010, 17:41
Man får nokk bare kjøpt dekaler! ;)
svgspotter
13-04-2010, 19:33
Jeg spurte Norwegian på Facebook om jeg kunne få/kjøpe fly-realerte ting også nevnt modellfly. Har ikke fått svar enda men håper jeg kan få et modellfly tilsendt! :D De er ganske snille der synes jeg.
Iberworld
13-04-2010, 19:43
Jeg spurte Norwegian på Facebook om jeg kunne få/kjøpe fly-realerte ting også nevnt modellfly. Har ikke fått svar enda men håper jeg kan få et modellfly tilsendt! :D De er ganske snille der synes jeg.
Har spurt på mail ett par ganger. De sier at de ikke kan sende noe fordi de er et lavpris-selskap..
Jeg har fått ting av både SAS og Widerøe, men aldri Norwegian ;)
svgspotter
13-04-2010, 19:45
Har spurt på mail ett par ganger. De sier at de ikke kan sende noe fordi de er et lavpris-selskap..
Jeg har fått ting av både SAS og Widerøe, men aldri Norwegian ;)
Det er spørs også om hvem som sitter bak skjermen og svarer deg! :) Jeg har fått posetive meldinger fra både SAS og Norwegian Så det har litt med folka å gjøre.
Erik som vi to kjenner ,venn av (andreas97sas) fikk tilsent masse snacks rett fra Norwegian. Men han sendte inn ei tegning da.....