PDA

View Full Version : God Torsdag morgen.


FlyboyKarsten
21-06-2012, 06:13
God Torsdag morgen. Våknet til sol jippi deilig, :) kjenner sommerfølelse når været er slik. Men det er Torsdag, altså snart helg kun en dag igjen det er deilig. Planen i dag er og male og se på krusskipene som kommer i dag, det er kjekt og sommerfølelse. Så dette skal bli en bra Torsdag håper jeg da selvfølgelig, ha en bra dag alle forumister. :)

Henshaw
21-06-2012, 06:22
God kveld fra Paris/New York/Egypt/Venezia, ellers kjent som Las Vegas.

Vært innover i Arizona og sett på Den Store Kløften, en demning og spist lunsj på Rute nr 66. Litt mer slitsomt å sitte fem stk i en Nissan Pathfinder enn to stk i en Ford Mustang, men sistnevnte er lite praktisk når man er familie, så den kvittet vi oss med.
Lang dag så får ta det rolig imorra, blir både overrasket og sjokkert om det ikke er minst 30 grader og sol når jeg våkner imorra, selv om det kan stoppe før det kommer opp på 40.

killbox
21-06-2012, 07:23
God morgen fra Forus. Solen stråler og himmelen er blå :) Deilig me sommerfølelse selv om det bare er noen få drypp vi får. Timen mellom 7 og 8 er definitivt den best timen i løpet av arbeidsdagen. Stilt og rolig. Ha en fin dag!

Someone
21-06-2012, 07:33
Mornings fra Oslo. Her er det ting som skal gjøres, mennesker som skal treffes, så da er det bare å sette i gang. Trippeltrumf idag, så handlelisten er klar for storshopping. Fotball på TVen i kveld, så blir vel noen kamerater som kommer på besøk. Ha en fin dag

Discus
21-06-2012, 08:12
God morgen fra Ruters røde forbi Sagene. Her skal kunder betjenes i dag.

Dagens oppfordring til el-bilister, greier du ikkå å holde farta i kollektivfeltet så slipp forbi køen av busser bak!

LN-MOW
21-06-2012, 08:13
G'morgen fra Mosjøen. Her regner det. Siste fulle arbeidsdag før man legger ut på Den Store Reisen hjemover. Ska'kke se bort fra at det blir en MD eller to på veien ..

Chriscross
21-06-2012, 08:47
God morgen fra Bergen. Første ordentlige dag med ny jobb. Tar det pent og forsiktig i starten uten overtid i ettermiddag siden solen skal skinne i Bergen.

learjet
21-06-2012, 11:38
God formiddag fra OSL

Her er man godt i gang med dagens innsats. Og siden man har tatt fri i morgen så er det straks langhelg.

Ble forøvrig bestilt chartertur til Side i Tyrkia i ferien. Så får en i alle fall litt sol og varme i år...

Så nå får en satse på at Politiet fikser pass til ungene innenfor garantifristen sin...

Vel, på tide med lunch.

S

AirbusTrond
21-06-2012, 11:46
God ettemiddag fra bar cubo (den nye) Varna. Halvliteren er oppe i nærmere 10 kr her, men med de servitørdamene og Svartehavet som er så blått, så koster jeg på meg en til. Skål forumister!!!!

Martin
21-06-2012, 13:42
God morgen fra det store eplet. Straks ned å få i seg litt frokost, og deretter får man se hva dagen bringer. Weather.com melder forøvrig at det skal bli 37 grader varmt, så jeg må innrømme det frister mest å ta en heldagsdate med air-condition'en på hotellrommet. En liten tur ut blir det nok, dog.

God torsdag ønskes :)

Thomas
21-06-2012, 14:39
Weather.com melder forøvrig at det skal bli 37 grader varmt, så jeg må innrømme det frister mest å ta en heldagsdate med air-condition'en på hotellrommet.

Nei-nei-gutt, ta deg en tur til Broadway/64 street å drikk lemonade på Cafe Fiorello, dog kanskje med parasol! :D

Selv sitter man på Gardermoen å ser skyene dra seg inn, MET'n i tårnet melder fortsatt CAVOK.
Oh well, snart helg og 14 dager til avreise retning US & A !!

Martin
21-06-2012, 15:06
Nei-nei-gutt, ta deg en tur til Broadway/64 street å drikk lemonade på Cafe Fiorello, dog kanskje med parasol! :D

Er virkelig ikke meningen å høres sytete og klagete ut ang. været, men når en trives best i rundt 20, så passer det dårlig at New York driver og forsøker å slå varmerekorden sin (38 grader i juni, i.flg. Wikipedia) når jeg er her. Var ute og kjente på det nå etter frokost. 28 i følge weather.com, og det var mer enn passe for meg.

Nuvel, en liten tur ut blir det vel, også må jeg opp til 50th i kveld, ellers går en passe dyr teaterbillett i vasken.

Fortsatt god torsdag fra The Baked Apple.

LN-MOW
21-06-2012, 16:28
Bare 50& luftfuktighet, jo.. Pyse! :lol:

Her i Mosjøen er arbeidsdagen over. Store Sjef Kobberstad var innom en tur og holdt et lite infomøte. Hyggelig og informativt. Nå er'e medda!

Fnate
21-06-2012, 19:11
God morgen fra det store eplet. Straks ned å få i seg litt frokost, og deretter får man se hva dagen bringer. Weather.com melder forøvrig at det skal bli 37 grader varmt, så jeg må innrømme det frister mest å ta en heldagsdate med air-condition'en på hotellrommet. En liten tur ut blir det nok, dog.


Glovarm New York er ingen spøk...

God efta fra Lillestrøm. Her har man fått booket høstens helvetesuke, med ei dugelig melkerute: OSL-FRA-LIN-FRA-GOT-ARN-SVO-DME-LHR-OSL. Phew! Den neste siste svippen er med Intercont-type F-klasse og 747. En fin avrunding (for latterlig få Avios). Resten er milevis bak gardina.

Ellers er det vel første og siste sommerdag kan det se ut som. Så her blir det å sykle en tur.

Yankee
21-06-2012, 21:24
Sitter nå ombord i DY's LN-DYW i 38000 fot og måtte teste wifien når jeg endelig kom online på lånt iPad, det har rista litt men jeg overlever det, kapteinen sa nettopp at vi har tatt igjen endel tid og jeg antar det er bra. :-)

Når jeg skriver dette så flyr vi sør-øst på 207* på kompasset i et fly som er ca 3/4 fullt.

Vi holder en stødig hastighet på 421 Kt eller 780 km/t for oss som ikke snakker flyspråk.

Jeg har og i kommet til følgende konklusjon: jeg vil ha iPad!

Jeg merker vi har begynt på nedstigningen så jeg må snart logge av, kos dere hjemme i Norge så får jeg se om jeg legger ut noen bilder når jeg kommer hjem neste uke (evt bilder kommer da ikke før på onsdagen så det er bare å smøre seg med tålmodighet.)

Vi snakkes kjære spottere, ha en fin helg alle sammen! :-D

Hilsen Yankee