PDA

View Full Version : Mange innlegg

seilfly
22-09-2004, 16:41
Hei iah!
Kunne det være en idé og samle alle URL etc til nyheter ifm luftfarten i ETT forum, og spørsmål og diskusjon i et annet?
Mitt mening er at dersom det opprettes for lite "typer" fora blir det fort rotete pga at det meste av innlegg havner i den samme "sekken".
Bare en tanke sånn etter arbeids slutt på en onsdag.
:-)

The Ticketor
22-09-2004, 16:45
På "overflaten" kan det høres ut som en god idé, men jeg tror da det fortumet som er mest ulikt dette vil bli lite besøkt. Men jeg er litt enig med deg, at det av og til blir uoversiktlig, men er som sagt ikke sikker på at splitte opp i flere fora er løsningen.

Så er det dette med hvor drar man streken, ha skal postes i hvilket fora? Og så kommer de sure kommentarene (selv om vi hittil har klart oss uten) om hvor dette burde ha blitt postet.

Jeg stemmer for at vi beholder det som det er.

CK
22-09-2004, 16:48
det er selvsagt noe man kan vurdere, men linker til nyhetssaker utvikler seg ofte til diskusjoner/debatter. Og, egentlig skulle vel dette vært postet i "Forum Feedback" som er et eget forum...:) I tillegg til dette forum har vi jo også TripReports og Samlerhjørnet. Det er godt mulig det kommer andre forum etterhvert også - kom med innspill i Feedback-forumet . Klikk på linken Scanair Forum over for å se alle mulighetene

TheDane
22-09-2004, 17:07
Originally posted by CK

det er selvsagt noe man kan vurdere, men linker til nyhetssaker utvikler seg ofte til diskusjoner/debatter. Og, egentlig skulle vel dette vært postet i "Forum Feedback" som er et eget forum...:) I tillegg til dette forum har vi jo også TripReports og Samlerhjørnet. Det er godt mulig det kommer andre forum etterhvert også - kom med innspill i Feedback-forumet . Klikk på linken Scanair Forum over for å se alle mulighetene

Synes at nyheder og diskutioner skal ligge på et sted ligesom nu. For som CK skriver så kommer der meget ofte diskutioner ud af nyheder.

EB
22-09-2004, 17:49
Og det er jo det som er sjarmen med dette forumet...av og til kommer vi på vide veier. men er det egentlig så ille? Vi blir jo egentlig ganske godt kjent gjennom Scanair.no....positivt!!!

Farmer
22-09-2004, 20:01
Må bare si meg enig med Ck og EB. Det er jo oftest slik at mange av de nyheter som legges ut avstedkommer både diskusjoner og spørsmål som gjerne gir lange tråder.
La oss forsøke å ha den inndelingen som det er startet med her inntil videre i alle fall.

Blubird
22-09-2004, 20:40
På airpics.com er det p.d ikke mindre enn ni - 9 - forskjellige fora, alt fra "Charter" til "Alt annet". Det blir for mye oppstykking etter min mening, og som påpekt over her, ikke alle vil få med seg hvor man skal poste hva med de følgene at det VIL bli kommentert av "politiet". :p I tillegg er det "jobbigt" med all frem-og-tilbake-aktiviteten.
Dessuten synes jeg vi blir mer sammensveiset av å ha ETT forum hvor det er rom for å diskutere Off Topics, kan bare glemme at alle skal hoppe fra det ene forumet til det andre for å henge med på diskusjonene.

Så det er vel derfor ingen bombe at jeg bønnfaller CK & Co om å ha dagens opplegg...det holder i massevis med de foraene vi allerede har! :)

LCH78
22-09-2004, 23:50
Originally posted by Blubird

På airpics.com er det p.d ikke mindre enn ni - 9 - forskjellige fora, alt fra "Charter" til "Alt annet".

og forumet på a.net har 10 - ti - forskjellige fora.. og ingen der har problemer med å gå inn under de forskjellige forumene virker det som.. må være et særnorsk fenonmen dette da..

Blubird
23-09-2004, 00:04
Det du skriver nå stemmer ikke helt med hva som er tilfelle, LCH78. Frekventerer a-net forumet ofte og det er ikke rent sjeldent at jeg ser tilnærmede "flame-wars" pga feilposting. Det er mye som er særnorsk, men å poste i feil forum tror jeg neppe er så... :p

seilfly
23-09-2004, 00:13
Sitat: Og, egentlig skulle vel dette vært postet i "Forum Feedback" som er et eget forum...

Tenkte på det i det øyeblikk logout ble gjennomført - men tenkte jeg ikke skullle sløse med skattebetaler'nes betaling av min arbeidstid i å logge inn igjen og endre forum.

I utgangspunktet var jeg litt fram og tilbake og ikke helt sikker på hva jeg mente og bringte (bragte?) det derfor opp for en rask liten debatt. :)