PDA

View Full Version : God Morgen


LCH78
07-02-2006, 06:30
da va man igang med den siste morravakta denne uka.. *jippi* dagen begynte bra.. ved at man måtte ringe å vekke han andre som sku på jobb :devil

catocontrol
07-02-2006, 06:43
nå skal det soves snart:)

Jens W
07-02-2006, 08:43
Og jeg skal straks sette meg på toget mot Stockholm C og så Arlanda Express.
I formiddag skal man etter planen ende opp i Östersund...

SK384
07-02-2006, 09:34
God morgen fra Alta.

Våknet klokken 06.00 i morges av at en av ungene spydde. Fint start på dagen gitt. :( Hun kom seg så pass at jeg gikk på jobb, men jeg blir ikke overrasket om jeg blir kalt hjem i løpet av dagen. Vi får se. Elles -5 grader i Alta og pent vær. Fikk endelig prøvd skiene for første gang i går. Fine forhold i lysløypen nå, så det blir nok en tur i dag også

Bizflyer
07-02-2006, 12:17
God formiddag fra Sørlandet! Strålende vær og noen pluss grader. Går bare å venter på at det skal bli kaldt igjen så vi får skøytebane overalt! Noen som vet om det er lov for andre enn piloter og flygeledere å sykemelde seg i frykt for å plutselig bli syk??

Jaja, i overmorgen er det Fly&Vin treff i Krisitiansand. Om flere har lyst til å være med, er det bare å sende meg et PM eller møte opp på Restaurant Glipp torsdag kl 17.

BF:cool2

LN-MOW
07-02-2006, 16:23
God morgen fra Houston! Her skinner solen naa klokken 08.30, dagens arbeid er unnagjort og jeg sitter og venter paa at CRJ'en min hjem til Atlanya skal boarde.
Har faatt meg en bedre frokost og sitter her med en brennvarm latte.
Livet kunne vaert verre!

Someone
07-02-2006, 16:34
God ettermiddag fra Skottland. Her er det heller graatt aa trist, men har bestilt billitter som vil ta meg paa en fin liten rundtur i Europa om snaue 2 maaneder.

Billigste billett Oslo-Belfast t/r var aa fly "halve" Europa rundt, med 3 selskaper, 5 flytyper og 4 flyplasser (inkluder en ny, DUS):hi2

Ett par litt risky flighter der siden 2 av dem er med SAS og det er jo enkelte muligheter for streik paa den tiden, men ting gaar normalt bra tilslutt

CK
07-02-2006, 18:38
god tirsdagskveld fra BOO! Dagen startet med forsinket Flytog, som dessuten måtte gå utenom Romeriksporten, fortsatte med kansellert morgenavgang til BOO - men så ble det bedre med en "drømmedag" på WF-teknisk - inkludert kikk på to Dash 8'ere i hangaren og LN-ILS ute på tarmac + skroget av LN-WIK som nå står vingeløs og understellsløs gjemt bak noen brakker. Moro! Nå sitter jeg på Radisson SAS' trådløse nett i 10.etasje på SAS-hotellet i byen - med utsikt til tårnet på Bodø Lufthavn. I morgen blir det en ny drømmedag på WFs "HQ North" før det blir 17:30-maskinen ned til OSL igjen. På OSL i dag ble dessuten en Polet An-124 observert, men rakk ikke å ta bilde av den - synes nesten jeg måtte pelle meg til gate 19 når jeg ble ropt opp....

Farmer
07-02-2006, 21:17
God kveld , fra Scandinavian Loungen på Kastrup igjen. Startet på en ny reise i går kveld med siste fly til Bodø, overnatting på Thon Hotell, møter i Bodø i dag, etterfulgt av SK4577 fra Bodø til Trondheim og WF356 fra Trondheim til København. Nå sitter jeg her og får unna litt mailer, og nyter litt ost og rødvin mens jeg venter på at SK973 skal ta meg til Bangkok... Får se om det blir litt nattsurfing fra skyene

LN-REF
07-02-2006, 21:29
Jepp, vêret er på vei opp, meldingane lover ikkje bra her på Brittannia feltet... Så da har vi kappa røret og lagt det ned, mens vi nå er på vei til Peterhead for mannskapsbytte, proviantering og bunkring.

I morgen blir det tur over Nordsjøen i ei WF-maskin fra ABZ til BGO, blir spennende med tanke på uvêrt som er meldt..

Åååååå, det ska bli godt å komme heim til mi gravide kone etter 4-5 veker til sjøs.

Denne gangen kom eg ombord i Suez i Egypt via Oslo, Amsterdam og ei natt i Cairo, på vei til Nordsjøen var vi innom Algeciras i Spania kor eg var en tru til Gibraltar, så et par-tre turer til Dundee i Skottland før det hele avsluttes altså med Peterhead og heimreise fra Aberdeen. På vei heim i morgen blir det tur innom Bergen, Oslo og Vigra før man er heime i Malaga rundt midtnatt! :nor :nor :nor

LN-MOW
07-02-2006, 22:56
.. og da var jeg hjemme igjen ... fikk 20 minutter i holding foer landing saa Dubya kunne faa lande i fred .. han skulle i begravelse ...

http://www.seaspotter.com/flypics/ATL060207/03.jpg

Saa jeg fikk god tid til aa beundre ASA's winglet ....
http://www.seaspotter.com/flypics/ATL060207/01.jpg

Paa D sto ogsaa en airTran 737 med winglets!
http://www.seaspotter.com/flypics/ATL060207/02.jpg

Da var det noen timer hjemme foer turen gaar med NWA til Anchorage i morgen tidlig.