View Full Version : God Tirsdag morgen
FlyboyKarsten
12-06-2012, 06:08
God Tirsdag morgen. Ny dag og nedtelling til helg allerde, ellers håper jeg på fint vær i dag men det ser grått og tegnere ut. Men men ellers er det en del og gjøre på jobben i dag så blir nokk ikke så rolig, alltid kjekt og ha noe og gjøre da. Samme opplegget hjemme også, så håper jeg alle forumister får en bra dag.
AirbusTrond
12-06-2012, 06:52
God dag fra Gamle Oslo. Her startet man arbeidsdagen 0545. Men det gjør ikke noe for i dag starter ferien! Først SAS til Brussel og så Tarom videre til Balkans Paris. Satser på at 50 minutter holder til at jeg får med både meg selv og bagasjen fra Belgias hovedstad. Blir en knapp uke i Romanias innland (Dracula-land) og deretter kysten, og så blir det til slutt en uke i fantastiske Varna. God tirsdag !!
Mornings fra Park Inn München Øst, som viste seg å ligge skikkelig langt ut på landet. Men de hadde fotball på storskjerm og øl i baren så overlevde. Full dag her i München før returen med kveldsmaskinen til Lufthansa. Ha en fin dag
Gudd mårning fra barteland
Grått i morgentimene, men unngikk regn på sykkelturen til jobb :) Skal vel så smått begynne å forberede dåp til helgen, så da er planene for ettermiddagen/kvelden lagt :) :)
Ha en strålende dag forumister :D :D :D
God morgen fra Mosjøen! Solen skinner, men det er kjøligere enn jeg er vant til .. :lol:
Såvidt igang med dagens arbeidsøkt .. om litt begynner vel kollegene å dukke opp også!
Turen over gikk på skinner .. litt sen fra ATL men de tre SAS/WF-flightene var på skarp rute, så jeg var fremme i god tid til Frankrike-England.
Mornings fra et av #Ruters røde, når de hvite har bestemt seg for å kødde til alt så blir det buss! Satser på at dagen idag blir kortere slik at man får et gjensyn med 1000fryd nå som jobben har leid parken :)
Men ellers, ha en fin dag! :)
sirpjalle
12-06-2012, 07:57
God morgen fra Stavanger.
Dag to av sykemelding, så her i heimen skjer det ikke mye for tiden. Et par kopper kaffe er det som står på menyen for øyeblikket, og så for man håpe at det er noen godsaker på PVR'en. Ikke intessert i frokost Tv og de akkurat.
Ha en fin en forumister. :)
En fin morgen er det. Svenskene fikk deng i fotball igår så da stemmer mye. Ellers er det ikke mye mer spennende enn kontor idag.
Ha en fin en.
Morn fra Bodø. Patrouille Suisse står fortsatt trygt oppstilt på vår side, mens DC-6 til Red Bull står på den sivile siden. Hvor resten av de ankomne (Catalina blant annet, om jeg husker riktig) er gjemt bort, vet jeg ikke.
Ryktes også om lufting av Starfighter idag, så det må man prøve å få med seg.
Bizflyer
12-06-2012, 09:18
God morgen fra det Sørlandske!
Her starter dagen med tåke og duskregn. Men det blir forhåpentligvis bedre utoverdagen. Man har inntatt kontoret, og etter det blir det sommeravslutning med grilling i barnehagen til minsten. Så da går vel denne dagen også!
Bare en uke igjen nå.....
BF:fly
God morgen fra Oslo.
Dagen har blitt startet med hjemmekontor, da en venter på en elektriker skal komme å sjekke ett eller annet angående strømmen visstnok.
Bare han har fått gjort sitt å gått, så blir det en tur innom jobben. Ellers utover det, blir det vel litt EM-fotball en må glane på idag å.
Ha en bedre overskyet dag :)
God dag fra Pilestredet. Visdomstanningrep nr 2 gikk fint for seg og nå er alle 4 ute. Litt mer styr nå enn sist, da en tann måtte deles, men det hele var over på 30 minutter. Så får jeg bare passe på å få i meg nok smertestillende. Ha en fin dag videre.
Etter å ha kommet meg gjennom min siste forelesning av masterstudiet mitt, er det nå klart for seks lange dager med eksamensprepping. Kanskje en fordel at været er særdeles trist utenfor biblioteket...
Ha en god dag!
God ettermiddag fra Sandvika,
Dagens økt er over og det er tid for å begi seg hjemover med SK over fjellet.
Ligger litt etter planen med returen idag så det blir noe sen hjemkomst i kveld.
Slik er det med innspurt før feriestart til helgen.
Planer om å pakke snippesken får jeg ta i morgen i steden.
Ha en god kveld folkens.