View Full Version : God mandag fra Haneda
God uke folkens... Flott ANA Lounge her og har det godt i Japan. Ole B løper forvirret rundt og leter etter japanske godsaker, men forstår ikke språket :spin
G'ettellerannet fra sete 3C her i høyere luftlag over Østkysten. Forretten er unnagjort og vi venter nå på hovedretten. Gjort et forsøk på bulgarsk rødvin, men tror jeg melder overgang. Føttene til druetråkker'n er klart merkbare...
Sene ut av ATL pga dårlig vær, men fortsatt god tid til Oslo-flighten. Håpet er å rekke Mosjøen før Frankrike-England, og så langt ser det lovende ut!
Twin Otter
11-06-2012, 04:13
God grytidlig mandags morgen fra Forus. Ny uke, nye muligheter. 12 timer på nattevakt er lenge. Men nå er det rett under tre timer igjen så jeg overlever nok denne også. Etterpå blir det å finne veien hjem og strake veien i loppekassa og telefonen på lydløs...
Her er det 50 dager igjen til ferie!
God morgen fra Ruters hvite Porsche. Tre dager med arbeid på FBU, før man drar til Roma med LH.
FlyboyKarsten
11-06-2012, 06:17
God Mandag morgen. Ny uke nye muligheter tenker jeg, litt synd flyshowet er over nå da bare og glede seg til neste gang. Ellers håper jeg på en bra uke med sommervær, det hadde vært kjekt vi er jo tross alt i Juni. Ellers så håper jeg at mine flyvenner, vil ha en fin Mandag og en bra start på uken.
Det begynner å bli lyst, og det har vært en lang natt. Forsåvidt fornøyd med tekstproduksjonen, men ikke helt i mål ennå. For et liv! Blir spennende å se om man klarer å holde seg i livet ut dagen før man tar en tidlig kveld...
Ha en god uke!
Mornings fra Gullstuen på OSL. Litt lett frokost før Lufthansa tar meg til München. Ha en fin dag
Chriscross
11-06-2012, 07:58
God morgen fra Bergen. Intet spesielt som skjer her i dag. Fornøyd med at rødgargen jeg pådro meg i går ikke svir i dag.
Utflyttet
11-06-2012, 08:28
Morn morn fra Pangkok... her sitter man og venter på doktor dyregod, for å få bort noen souvenirer fra Afrika. Ha en trivelig dag alle sammen... :p
-A
Goe morgen fra LN-RPM som snart er klar til å ta meg fra OSL til ARN. Wifi onboard lyset det mot meg her, så da blir det vel sånn ca 15 min online .... ;-)
God morgen fra Forus,
Kjenner jeg er god og varm i trynet etter gårsdagens flystevne på Sola.
Det ble "litt" sol ja i fjeset.
Vel det settes inn full innsats denne uken for å komme ajour før ferien starter lørdag.
3 uker i Provence venter.
Men før det skal en par dagsturer i øst og vest gjøres ferdig. Satser på mindre tåke og ingen streiker denne uken.
Ha en fin dag alle.
Bizflyer
11-06-2012, 09:59
God formiddag fra Krsand!
Her er man tilbake etter weekend i Danmark hvor man har arrangert beachvolleyturnering for 250 nordmenn! Sliten er vel riktig ord for dagen. Tross alt er det en del etterarbeid som skal gjøres også, så det blir nok dagen i dag, i tillegg til å prøve å komme gjennom de 50 uleste emailene som ligger og venter! Heldigvis lite utenom jobb på agendaen denne uken. Og det kan nok trenges. Heldigvis bare 8 dager til avreise på årets F for Ferie i F tur. Glær mæ!
Morn morn fra Pangkok... her sitter man og venter på doktor dyregod, for å få bort noen souvenirer fra Afrika. Ha en trivelig dag alle sammen... :p
Ja, kjønnsykdommer skal visst være noe dritt! Uansett om du får dem i Pangkok eller i Afrika!! ^_^
BF:colgate:
God mandag herfra. I dag skulle jeg egentlig begynne litt senere på jobb enn jeg har gjort tidligere, men så fikk jeg en SMS om at jeg ikke skulle det allikevel. Hurra! Ikke blir man tidligere ferdig uansett, siden man har arbeidsoppgaver man ikke blir ferdig med før alle andre er ferdige på jobb :rolleyes: Godt det bare er en firedagers uke, og at et flysete venter i enden ;)
Bedre mandag ønskes.
Commuter
11-06-2012, 10:12
God formiddag fra Bergenskontoret med fortsatt nydelig vær!
Merker at jeg tilbrakte flere timer på altanen med jobben på fanget, for her stikker det godt. Syter ikke, det er bare litt sjokkerende for en bleik nerd å faktisk bli solbrent!
Bare et par dager til reise og jeg merker at det kribler godt!
Ha en strålende dag videre!
God morgen fra Gaustad. Her har man jet-lag etter en utsvevende helg. Det kan jo på sett og vis kalles for en souvenir det også.
Ha en fortryllende dag med masse is og lite promp.
HEIA ENGLAND i kveld.
Utflyttet
11-06-2012, 10:30
Ja, kjønnsykdommer skal visst være noe dritt! Uansett om du får dem i Pangkok eller i Afrika!! ^_^
BF:colgate:
Denne sitter nok 10-20 cm lengre oppover og i noe langt lengre. :p
-A
God dag fra SK 907 snart klar for avgang. Optiontown funka det ! :)
Morn, man er forlengst kommet i full gang med dagen og fortsetter det slik er jeg vel hjemme før man vet ordet av det. Ha en fin dag.
Da var man eeeendelig kommet frem til Mosjøen - med en hel times klaring til England-Frankrike- :up: Men vedkommende som fant opp 45-minutters connection med bagasje utland-innland på Galemoen burde ha pryl .. men det gikk. Såvidt.
Og da var'e kamp !!!!! http://forum.flyprat.no/images/icons/famfamfam/flags/gb.png
Tommy777
11-06-2012, 20:27
God uke folkens... Flott ANA Lounge her og har det godt i Japan. Ole B løper forvirret rundt og leter etter japanske godsaker, men forstår ikke språket :spin
Ikke mye godsaker i ANA sine lounger paa Haneda ihvertfall.
Mornings fra Chicago. Her fortsetter godsommeren, men det merkes at fuktigheten er paa vei oppover.
Loerdagen ble tilbragt i soeroest Wisconsin paa jakt etter sommerhus paa stranden. Fant en eiendom som var brukende, men jeg tror vi skal lete litt til foer vi bestemmer oss. Blir derfor en tur til neste helg. Haaper aa ha bud inne neste helg saann at man kan nyte sommeren der oppe.
Kun en tur paa tapetet denne uken, heldigvis en dagstur. Hjemme neste helg ogsaa er jo kjempeluksus!
God kveld fra Bodø.
Fotballkamp sett og sånn halvveis fornøyd med resultatet, England kunne godt hatt et mål til for min del.
Ellers så dukket det opp et par sveitsere i røde og hvite F-5 her idag, artig med aktivitet utenom det vanlige.
Blir også et siste forsøk for dagen på å bestille en flyreise med Kulula, hadde vært greit om det kunne fungert, da det er det eneste som gjenstår...
God kveld - i dag ble det stort sett jobbing. Nå - ingen planer!
Loerdagen ble tilbragt i soeroest Wisconsin paa jakt etter sommerhus paa stranden.
Strand...Wisconsin...? Aha, sånn ferskvanns-sak, ja. Trudde du måtte ha lukt av saltvann og ræka :lol: