View Full Version : UA business LAX 13200 kr
Chriscross
03-06-2012, 20:22
Fant Ua til lax for 13200 kr i juli. Bookes i P-klasse. Utreise fra Osl via ewr. Selges sikkert tom 5. Juni.
Sikkert grunnet LH tilbudet...Slutt 6. Juni... Se min tråd lenger nede, "UA følger med i klassen"
Scanflyer
04-06-2012, 21:15
Et bra tilbud! UA sitt produkt er vel hakket over Lufthansa.
Men er det noen som vet hva man kan forvente seg av Biz innad i USA? Er det ikke F som er det egentlig Biz der? Tenker på matservering, komfort osv.
EWR-LAX er jo relativt lang på en halvdårlig reidarklasse.
Også gunstige tilbudspriser til en del andre destinasjoner, eks. MIA, SFO m.fl.
Men er det noen som vet hva man kan forvente seg av Biz innad i USA? Er det ikke F som er det egentlig Biz der? Tenker på matservering, komfort osv.
EWR-LAX er jo relativt lang på en halvdårlig reidarklasse.
Hvis du gjør et oppslag på united.com ser du at du får sete i F, ja. De har vel stort sett de "gamle" stolene i F (dvs. ikke lay-flat) på 757ene. Servering, ja, hvis det ikke er veldig kort flytur.
Tommy777
05-06-2012, 00:06
Også gunstige tilbudspriser til en del andre destinasjoner, eks. MIA, SFO m.fl.
Hvis du gjør et oppslag på united.com ser du at du får sete i F, ja. De har vel stort sett de "gamle" stolene i F (dvs. ikke lay-flat) på 757ene. Servering, ja, hvis det ikke er veldig kort flytur.
EWR-LAX er Ex CO materiell, så Lie flat BusinessFirst maskiner på 757, samme som trafikkerer OSL. Men det er langt fra alle flighter som er 757
EWR-LAX er Ex CO materiell, så Lie flat BusinessFirst maskiner på 757, samme som trafikkerer OSL. Men det er langt fra alle flighter som er 757
Kom opp noe annet på 757-setekartet jeg kikket.på, men det kan jo være på tyttebærtur.
Tommy777
05-06-2012, 00:30
Hvem vet hva de diller med for tiden. Kan jo hende de endrer ting.
Tommy777
05-06-2012, 00:49
Vent litt. Kanskje det er en 757-300?
Hvordan er UA på oversjøisk Business kontra Lufthansa for dere som er godt vant med dette ;)?
Tommy777
05-06-2012, 14:54
United har lie flat seter, Lufthansa har ett fly med Lie flat i business. Bare pass på at du velger en 2 seter hos United når du booker dersom du skal fly 747 eller legacy United 777. De har 4 seter i midten, noe som er komfortabelt, men ikke akseptabelt etter min mening.
Flyr du exCO materiell, finnes det ett knippe fly som har gammel config, de er nesten ferdig så sjansen er liten (gjelder kun 767). De nye CO setene er kanon
Konklusjonen når det gjelder sete, er at United er soleklart best i biz på setefronten
Du har tilgang til akkurat de samme loungene med begge.
Maten ombord er i samme klasse, det samme gjelder vinene. Amenity kitet til United er flunka nytt og er bedre en posen til LH
Jeg ville valgt UA
Vent litt. Kanskje det er en 757-300?
752 iflg. United, kan se ut som denne (vedlegget er fra united.com, link er til Seatguru):
http://www.seatguru.com/airlines/United_Airlines/United_Airlines_Boeing_757-200_A_After09JUN11.php
Dag Viking
05-06-2012, 19:49
Er det en standard PMUA 752?
Tommy777
06-06-2012, 00:21
Er det en standard PMUA 752?
Den I screenshotet til Anders, ja.
Det er ihvertfall nytt at de bruker denne typen materiell på denne ruten