View Full Version : Tørr ikke annet...
Da er OSL-SVG booket om 10 dager... Vi er flere her på jobben som ikke tørr annet enn å booke Norwegian - heldigvis hadde de plass til oss...:devot: Håper snart truslene om aksjoner stopper hos SAS slik at det blir et valg igjen...
http://ip.norwegian.no/ip/images/norwegianbanner.gif
Hei Norwegian :D :D :D
Denne gangen passet tidene også...men jeg vil nok savne SAS Braathens sitt tilbud mitt på dagen fra SVG-OSL...om man blir ferdig litt tidligere enn planlagt.
Om ikke midt på dagen avgangen til SAS Braathens fortsatt blir innstilt pga teknisk da :p
Antar prisen hos Norwegian ikke var avskrekkende heller.
Må nok innrømme at pris ikke er en faktor når arbeidsgiver betaler... Da er det viktigere å komme hjem tidlig - særlig når jeg reiser såpass mye som jeg gjør...(21 dager borte hjemmefra så langt i år) Heldigvis er arbeidsgiver enig at familie er viktigere enn billettprisen...:devot:
Men med fortsatt trusler om aksjoner i morgen er jeg glad for at vi booket DY i tide...
Veldig bra t/r SVG med DY... "Skiflyet" på vei hjem var noe av det fresheste jeg har fløyet. Fortsatt dårlig benplass og lav rygg - men det var rent og pent ombord og skinnsetene var utrolig flotte!!! BRA Norwegian!!!!!
Har EB blitt Norwegian fan etter å flydd dem?:wow: