PDA

View Full Version : Bjørn Kjos er gjest hos Sk(r)avland


CK
03-02-2006, 19:30
Kjosern er gjest på Først & Sist i dag...

Herlov
03-02-2006, 20:27
Jeg vet ikke hva det er med han, men jeg liker rett og slett ikke Skavlan. Jeg styrer alltid unna han.

LN-SSL
03-02-2006, 20:54
Originally posted by Herlov


Jeg vet ikke hva det er med han, men jeg liker rett og slett ikke Skavlan. Jeg styrer alltid unna han.

Og for å fortsette med OT: det kan ha noe med at han er Frantz Saksvik (hvis noen husker den gamle NRK-guruen) opp av dage..., for å si det slik. Makan til ståtring og gjentakelse av samme ord i en og samme setning tror jeg ikke det finnes programledere som kan matche.

Så tilbake til temaet: Kjos skal vel snakke om evt. ansatte fra lavkostland da kanskje?

MountainDew
04-02-2006, 01:13
HVOR BLE KJOS AV DA?

EB
04-02-2006, 07:41
Sovnet før Skavalan - synd for jeg hadde gledet meg til å se Kjos i Først og Sist... Hvordan ble det???

sail4fun
04-02-2006, 07:48
Det var en meget tam og fåmeldt Kjos som stilte hos Skavland i går.
Ingebrigt Streen Jensen som også var der fikk sist ord om SK's små problemer de siste ukene. (fra Dinamo som er SK's reklamebyrå , står da bak Petter som beklager kampanjen)

Dere gikk ikke glipp av noe.

GF1
04-02-2006, 07:49
Kjos var der, ja. Men det var ikke mange setninger han fikk lov å fremføre. Men han fikk da sagt at han og kona skulle til OL, at han var glad i å fly og at forholdet mellom jagerfly og passasjerfly var som mellom formel 1 og buss.

Når det gjelder Skavlan, så kan jeg ikke la være å si det jeg har tenkt siden første gang jeg hadde sammenligningsgrunnlag: han ligner på vår egen CK! :p

Men jeg liker begge to!

EB
04-02-2006, 07:49
Steen Jensen forsvarte jo også Tine etter skandalen der...:naughty:

sail4fun
04-02-2006, 07:53
Originally posted by EB


Steen Jensen forsvarte jo også Tine etter skandalen der...:naughty:

Vel, det er Skavland som "server".....

Hurum
04-02-2006, 11:50
"Platt" er vel det jeg vil kalle programmet ettehvert....begynte bra med islam og debatten rundt dette. Men hvorfor Kjos var invitert i studio lurer jeg fortsatt på.

Ingebrigt Steen tapte ansikt i Tine saken og fremstår lite troverdig i mine øyner.

LN-SSL
04-02-2006, 12:08
Originally posted by MountainDew


HVOR BLE KJOS AV DA?

Bra det ikke er bare meg som lurer....:)
Jeg tillot meg å gå en tur på terrassen for å "trekke frisk luft", og da jeg kom tilbake, var det avslutning med Kurt Nilsen....
Himmel og hav, Kjos må ha vært kjapt nedi den stolen....:cool2

CK
08-02-2006, 08:09
NEI, NEI, NEI - jeg ligner IKKE på Bjørn!!!

Kjosern innfridde mine forventninger - han lirte av seg de vanlige glosene, og fremsto ikke som lederen for et stort børsnotert selskap. Kona mi (som ikke kjenner noe særlig til KJos annet enn i media) lurte på om han var "helt med"....

Hurum
08-02-2006, 08:32
Originally posted by CK


NEI, NEI, NEI - jeg ligner IKKE på Bjørn!!!

Kjosern innfridde mine forventninger - han lirte av seg de vanlige glosene, og fremsto ikke som lederen for et stort børsnotert selskap. Kona mi (som ikke kjenner noe særlig til KJos annet enn i media) lurte på om han var "helt med"....

Men i dette tilfellet se var det vel Skavlan som ikke klarte å integrerer Kjos i programmet.

MartinL
08-02-2006, 12:26
hmm, Skavland kan da vel ikke være direkte? (de tekster da programmet)

LN-SSL
08-02-2006, 12:41
"Først og sist", i likhet med "Nytt på nytt", er et par timer gamle opptak når de sendes på skjermen.....:)

storg
08-02-2006, 13:04
Først og sist er litt ferskere vare enn nyt på nytt. Nytt på nytt blir jo faktisk tatt opp på torsdag, mens først og sist vel blir tatt opp på fredag.

LN-BRK
08-02-2006, 13:07
Når de tar opp like før de sender, så kalles det "live on tape". Nemlig.