PDA

View Full Version : God tirsdag fra Forus!

sirpjalle
29-05-2012, 06:56
God morgen godtfolk!

Da var en ny arbeidsuke begynt, dog med en dag mindre. Ser at innboksen har blitt fylt opp uansett, så er det vel bare å sette i gang.

Ha en fin en forumister! :)

flappflapp
29-05-2012, 07:12
God morgen fra Skøyen!

Ny (kort) uke, nye muligheter. Blir vel å kreke seg bort til jobben om ikke lenge. Besøk av min svigerinne fra i dag til i morgen, så da blir det middagsgjest i aften.

Eneste dårlige nyhet i dag er at været inn mot og i neste helg ikke ser så veldig lovende ut... Får håpe på en bedring i prognosene!

Ha en god dag alle forumister!

Someone
29-05-2012, 07:36
Mornings fra en av Ruters røde. Solen skinner her i hovedstaden, selv om temperaturen er 10 grader kaldere i forhold til sist uke. Jobben venter før det blir en time på Sats etterpå. Dessuten står noe ferieplanlegging på programmet. Lite flygning, men må finne ut av hvilke fjorder og fjell som er verdt en tur. Ha en fin dag

LN-FHU
29-05-2012, 08:18
God morgen fra Trondheim
Her er det kjølig og grått idag, men det er bare deilig til en solbrent kropp....:D
Idag blir det middag til svigerfar,deretter ...ingenting

Ha en strålende dag :D :D :D

Ståle
29-05-2012, 08:18
Hepp, så var det på`n igjen..pent vær i det minste men shortsen måtte desverre vike for langbuksa etter morgendusjen. Forhåpentligsvis unnagjøres mand..øh, tirsdan ganske kjapt unna før det Vestfoldske er planlagt utover kvelden.

Ha en fin dag! :)

Fnate
29-05-2012, 08:54
God morgen fra omtrent Bryn. Har blitt "utmanøvrert" og må sitte innerst ved vinduet der de fyrer som om det var atomvinter.

Kort uke på kontoret; d.v.s bare i dag.

Ha en fin dag!

Discus
29-05-2012, 09:13
God morgen - planen er å gjøre som i går, ingen ting arbeidsdag i dag, siste amputerte uke før det er jul hvis jeg ikke tar feil :drunk:

Bizflyer
29-05-2012, 09:14
God morgen fra Krsand også!
Sol her i dag, men temperaturen er 10 grader lavere enn i går.
Er vi heldig får vi vel vær og temperaturer som forrige uke igjen en gang i slutten av august?:rolleyes:

Eneste kontordagen denne uka. Resten av uka skal tilbringes på kurs. Så da er det nok å ta av!

Ha en god dag, dere alle!

BF:fly

Futura
29-05-2012, 10:00
Goood Morgen fra Oslos beste vestkant. Som en av Stabæks aller ivrigste supportere var det deilig å våkne etter å endelig ha vunnet årets første kamp. Ikke fullt så godt er det å tenke på at det er den dagen i året det er lengst til neste helligdag, Julaften. I dag skal det repareres litt på bilen og kanskje bli ferdig med å måntere inn bakre høytalere, så må jeg levere på verksted, da en sensor i avgass systemet lyser. På kvelden blir det å møte noen venner i Drammen, før det kl21 blir å se ett av verdens beste damefotball lag vinne nok en seier, denne gangen mot Kolbotn

Martin
29-05-2012, 11:14
God tirsdag fra Maura. Straks klar for amputert arbeidsuke. Måtte den gå både fort og smidig.

God tirsdag ønskes :)

AirbusTrond
29-05-2012, 11:43
God morgen fra Gamle Oslo. Her er man sykmeldt til fredag. Utrolig utgjort å havne på sykehus tirsdag og så bli utskrevet på søndag. Klarte akkurat å unngå alt som heter sol og varme. Nuvel, litt sol er det ute fortsatt, så får komme meg ut å få bort det hviteste. Og så er det ikke så fryktelig lenge til ferie heller...

God tirsdag!!!

flyBG
29-05-2012, 12:16
god dag fra Bergen! her er det forsatt streik :) tar kanskje en tur til BGO for å få med meg BA.

-fybg

Hypern
29-05-2012, 12:23
God dag fra Pilestredet. Det går så rundt for meg om dagen at jeg ikke aner om det er mandag eller tirsdag eller hva som er nord eller sør. Men ja etter i morra er alt fryd og gammen da er den bachelorgreia levert. Å tjene penger til livets opphold på man så det er deilig å kunne å avlaste litt med vanlig jobb. Ser ut til at folk har fått med seg at printerne er i streik på lik linje med en del av de ansatte så heldigvis har jeg ikke fått noen klagestorm.

Commuter
29-05-2012, 12:58
God dag fra solkysten! Første arbeidsdag på halvannen uke, så her er det fullt kjør med å rydde opp i mailboksen og todo-listen. Bittert at ikke alle andre legger ned arbeidet når jeg er borte, men man får bare stå på.

Satser på en tur eller to til tigerstaden ila uken, men vi får se hvordan formen holder seg først.

Marius Moberg
29-05-2012, 13:58
God dag til dere alle fra Os. Været er nå ikke så mye og si på, vind og litt sol av og til ellers overskya.

Ha en strålende dag videre :)

LN-MOW
29-05-2012, 16:04
G'morgen fra strandkanten her ved Lake Murray. Beryl har fortsatt ikke helt løst seg opp, så dagen se ut til å bli preget av regn og torden. Men det er hel ok med en ikkegjørenoenverdensting-dag, så jeg klager ikke. Har 10-12 uleste bøker på ipad'en, så skal nok få tiden til å gå.

eirikma
29-05-2012, 16:38
God ettermiddagen fra Bodø! Har egentlig fri idag, men måtte tre støttende til for firmaet, da en kollega mistet sin kjære i akutt hjerneblødning på søndag. En annen kollega måtte gi tapt for kreften på lørdag, så det har satt sitt preg på denne arbeidsdagen. Men kom meg igjennom den, så nå er det avslapping og sosialt samvær resten av ettermiddagen/kvelden. :)
God middag, medforumister!

Tommy777
29-05-2012, 18:41
Mornings fra Chicagokaos. Pakkfull innboks og diverse annet kaos laa og ventet ved ankomst tidlig i morges, akkurat som forventet etter nesten 3 uker out of office. Kommer nok til aa ta resten av uken for aa catche opp.

Varmt og godt, heldigvis er det litt kjoeligere vaer i vente.

Ingen reise denne uken foer fredag da SMD IV launch partytur til DC venter

Chriscross
29-05-2012, 19:38
God kveld fra havet. Har vært en lang dag her som heldigvis gikk over forventning. Tror vi snart kaller det en dag her nå.