PDA

View Full Version : BA Sun-Air overtager Billund - Bergen


Bll spotter
20-05-2012, 19:39
Så er hullet efter Cimbers exit snart dækket fra BLL.


Det danske luftfartsselskab SUN-AIR, som flyver som franchisepartner med British Airways, starter pr. 10. juni ruten fra Billund til Bergen med 5 ugentlige returafgange.


http://www.sun-air.dk/cms.cfm?nPageNo=62562

ValdaIsaksson
20-05-2012, 23:46
Alt hvad Sun Air flyver, er for mig helt uinteressant, da de tager urimelige høje priser. Jeg ønsker ganske enkelt ikke at støtte det selskab, men super dejligt at du gad at skrive det. Jeg havde faktisk ikke hørt om det, før nu - og jeg plejer da ellers at være på pletten på sådan noget. Hmm ;).

Trdfly
21-05-2012, 01:56
Alt hvad Sun Air flyver, er for mig helt uinteressant, da de tager urimelige høje priser. Jeg ønsker ganske enkelt ikke at støtte det selskab, men super dejligt at du gad at skrive det. Jeg havde faktisk ikke hørt om det, før nu - og jeg plejer da ellers at være på pletten på sådan noget. Hmm ;).

Så kjekt at du ikke er interisert, men faktsike er det flere på dette forumet som faktisk synes dette er interesant. Dumt for deg at du ikke gidder å fly med et flyselskap som faktisk er verdt å betale, sådan for å fly med, men det er opp til vær enkelt, ikke du. Ja, han gadd å skrive dette for å opplyse de som ikke viste det, samt deg. Som sagt er det ikke bare du som bruker dette forumet, og denne kommentaren var meget usakelig av deg og skrive. Et tips til, ikke spam ned alle postene du finner.

JELSC
21-05-2012, 08:07
Alt hvad Sun Air flyver, er for mig helt uinteressant, da de tager urimelige høje priser. ;).
Måske derfor de rent faktisk laver penge på at flyve - imodsætning til et par andre selskaber jeg kan komme i tanke om! Derres kunder finder det ikke urimeligt, at kunne komme frem til tiden, til centrale lufthavne med en vis komfort, fremfor kvagtransport.

Iøvrigt er 2000DKK til LCY ikke urimeligt - det har jeg fløjet for de gange jeg har brugt EZ/BA

Bll spotter
21-05-2012, 09:38
Alt hvad Sun Air flyver, er for mig helt uinteressant, da de tager urimelige høje priser. Jeg ønsker ganske enkelt ikke at støtte det selskab

Havde du forventet at de skulle kaste sig over lavprismarkedet med deres flåde til 18-32 pax? Det ville hurtig sætte en stopper for deres succes. Hr. Sundberg driver sin forretning for at tjene penge og ikke som andre, der blot fyrer aktionærenes penge af. Han er heldigvis ikke ramt af volumesyge, derfor har selskabet heller aldrig præsteret et underskud, noget nogen skuller misundelig til, men åbenbart aldrig lære af. Deres focus er på business og det har de stor succes med og hvorfor så ændre det? De tager de priser markedet kan bære, pris og kvalitet følges som regel ad. At de så nogen gange kan virke som en stopklods for en rutes udvikling p.g.a deres priser og samarbejdspartner,det er bare ærgelig for vi andre almindelig rejsende, men "urimelige priser" det synes jeg nu er at overdrive.

ValdaIsaksson
21-05-2012, 09:43
Jeg har lov til at kommentere hvad jeg vil, og det jeg finder interessant. Har jeg overhovedet sagt, at jeg ikke synes at det er interessant at der kommet en ny rute til BLL - det synes jeg bestemt. Jeg er ikke så interesseret i at flyve med selskabet, og da jo er hver enkeltes mening, så synes jeg der er ok. Jeg har intet ondt sagt, overhovedet, så slap lige lidt af. Jeg skriver blot min mening om flyselskabet.

jefi99
21-05-2012, 10:51
Sun-Air er kendt for at have et fremragende produkt, men ruter og priser appelerer nok mest til business-segmentet.
Som nævnt af andre, har jeg heller ikke forventninger til at de skal ud og sælge billetter til 199,- eller noget i den stil. Det må DY og andre gøre for at fylde deres fly, men det er ganske enkelt ikke nødvendigt for Sun-Air.

ValdaIsaksson
21-05-2012, 11:20
Jeg kan sagtens forstå det, og jeg har intet imod Sun-Air som selskab, nærmere deres priser, som jeg måske ikke rigtig kan forstå, men som I siger er rettet mod et andet segment end fritidsrejsende, men derfor er det stadigvæk min mening, og jeg synes at jeg har lov til at have den - desuden var det overhovedet ikke et angreb på artiklen/tråden, og jeg bliver altid glad, når der kommer nye ruter til BLL. Flere selskaber, mere konkurrence, flere kunder, og dermed flere penge til lufthavnen, som kan lave endnu mere infrastruktur, nye flyselskaber.

JELSC
21-05-2012, 12:45
Alt hvad Sun Air flyver, er for mig helt uinteressant....



...jeg bliver altid glad, når der kommer nye ruter til BLL

Hvilke af disse udsagn mener du egentlig?

ValdaIsaksson
21-05-2012, 12:56
At jeg er fuldstændig ligeglad med Sun-Air som selskab, men at det da altid er gladeligt når de kommer nye destinationer på rutekortet, uanset selskab. Slap lige af... Jeg har intet gjort, jeg siger blot min mening om selskabet.

B767
21-05-2012, 16:03
sko ønske det va DAT som overtok.. fordi DAT må bli mer kjent bland nordmenn.. (min ønsketenking og mening)

Someone
21-05-2012, 16:48
Moderator

Vennligst hold dere til tema. Diskusjoner om hvem som mener hva, hvem som har lov til å mene hva og om man bryr seg eller ikke kan dere ta andre steder

Det er forresten ryddet i tråden

/Moderator