PDA

View Full Version : Ny utkikksplattform på TRD

Novair
18-05-2012, 22:21
http://trondheimlufthavn.net/Nyheter1210.html
Trondheimlufthavn.net har i samarbeid med to driftige flyentusiaster fra Fannrem endelig ferdigstilt en ny utkikksplattform på Værnes.

Plattformen, som skal være til glede for alle og enhver, står plassert på åkeren nord for rullebanen, like ved E6. Her har man oversikt over hele baneanlegget, så vel som A-terminalen og deler av B-terminalen. Plassen er spesielt ideell for fotografering om ettermiddagen/kvelden i sommerhalvåret, da lysforholdene på denne tiden er betraktelig bedre enn på sørsiden av flyplassen.

Vi i Trondheimlufthavn.net ønsker å rette en stor takk til Arne Sommervold og Bjørn Sandstad, som har stått for mesteparten av byggingen og anskaffelse av utstyr.

http://i302.photobucket.com/albums/nn102/kulis1/lphp.jpg

Velkommen! :fly

baselutvann
18-05-2012, 22:56
Gratulerer! Den var stilig!

B767
18-05-2012, 23:55
ikke særlig pent.. og HMS mangler der..
men uansett gratulere! ;)

Trdfly
19-05-2012, 00:05
ikke særlig pent.. og HMS mangler der..
men uansett gratulere! ;)

Ikke alle som er så pen av seg da....
Dette er noe man har laget etter en rask ''ringerunde'', ikke alle som trenger 6 stjerners terasse for å se på fly.
Og den blir større....

Fellowship
20-05-2012, 00:27
Bra Jobba,. og gratulerer med plattformen, det var jo midt i blnken at den var ferdig da denne dagen kom :)

Halvorsn
21-05-2012, 00:03
At det skal se bra ut er ikke alt, tar nok godt turen oppom når jeg er der neste gang. tør jeg spørre hvordan den er plassert ift å komme fra Tydalen (altså nordfra)/ evt hvor kjører man fra terminalen?

Jens W
23-05-2012, 22:23
At det skal se bra ut er ikke alt, tar nok godt turen oppom når jeg er der neste gang. tør jeg spørre hvordan den er plassert ift å komme fra Tydalen (altså nordfra)/ evt hvor kjører man fra terminalen?

Kommer du til Værnes fra Tydalen så kommer du vel strengt tatt sørfra? :)
Sånn omtrentlig rute fra E14. http://g.co/maps/h45wf

Novair
17-10-2012, 21:04
Til de det gjelder:

Observerer at det har samlet seg en god del søppel rundt utkikksplattformen, dette er ikke bra. Dersom dette problemet vedvarer blir vi i verste fall nødt til å stenge plattformen. Så vær så snill: alle må rydde opp etter seg og ikke etterlate stedet i en slik tilstand at det virker skjemmende. Forlat stedet slik du selv ønsker å finne det!

Hører også at den ene benken har blitt revet(?) ned. Skal forsøke å få fikset dette så snart som mulig.

G-COLE
18-10-2012, 15:44
Trist slikt skjer...
-Men det er sikkert endel i den yngre generasjonen som ikkje er vandt til å plukke opp eller ta med seg søppel ..
-Har sett mang en gang at uansett ka de har i hendene, så slippes det ut av hendene på de og rett på bakken...
-Og det å begynne å herrpe og ødelegge en benk, som skulle komme ALLE til gode... -Viser hva de tenker med. -Håper noen veit kem dette er,-så kan de bli invitert til å bygge den opp igjen og ordne opp etter seg...
Folkeskikk ...er visst et begrep endel er ukjent med.