PDA

View Full Version : God tidlig morgen fra DXB terminal 1


SudCaravelle
16-05-2012, 02:15
God alt for tidlig morgen fra ankomst DXB. I dag er det kones lillesøster som plukkes opp til alternativ 17 mai feiring. Relativt rolig her og behagelige 34 grader på morgenkvisten. Får håpe de fikk med seg den ønskede kassen med Leffe ^_^ Qatar er i allefall i rute.

Ha en flott vårdag.

zico77
16-05-2012, 02:57
God morgon frå Kuala Lumpur!

Ny skinnande dag, med rolige 30 grader på morgonkvisten -men reknar med det stiger utover dagen ettersom det er dårlig med skyer. Luftfuktigheiten er også fortreffelig høg. Fint med arbeid innandørs i godt luftkondisjonerte kontorer ;)

Skrider til verket, så ha ein flott dag alle saman! :)

Tommy777
16-05-2012, 03:38
Mornings fra fylleskjukapore. Litt kjøligere her på morran i dag, omtrent som i KL, men det går seg til etterhvert.. ;)

Ute med SingTel Europe i går, ikke akkurat gutta som spytter mest i glasset. Fun times..

Full dag hos NCS før man sikkert havner på fylla atter en gang..

jefi99
16-05-2012, 03:40
Og god morgen fra et oversket Hong Kong. Om få minutter går turen ned for at hente mit visum til Kina, og derefter til Shenzhen.

Twin Otter
16-05-2012, 06:12
God morgen fra gode gamle Norge! Nærmere bestemt (som vanlig) fra Stavanger. Klar for en ny dag på jobb. Men kjenner at siden formen ikke har vært helt på topp denne uka så er det bra at det er nasjonaldag i morgen. Og det gleder vi jo oss til! Blir nok ikke å stå opp like tidlig da nei. Men men! Ha en fin dag forumister!

FlyboyKarsten
16-05-2012, 06:14
God morgen. 16Mai i dag dagen før dagen nemlig 17Mai, i dag er det Viking kamp heia Viking. Ellers en litt rolig dag tenker jeg utenom en 91års bursdag. Ellers ha en strålende dag forumister, omkring i verdens og ha en bra dag.

Basse-HAU
16-05-2012, 06:41
God morgen ifra overskyet Haugesund, 6 "varmegrader", kan ikke si jeg ser at det ser ut til å bli noe bedre i morgen :thumbdown:

Ungene sitter med frokostbordet, kona på badet, snart er det avgårde Kåre til barnehage og jobb, før kveldens FKH kamp, Rekdal & co skal forhåpentligvis knuses, før vi sender skrottene tilbake til Sunnmøre :D

Ha en fin dag :thumbup:

LN-REF
16-05-2012, 06:41
God morgen fra varme Kreta, idag skal eg og eine guttungen på en liten dagstur til Aten med Aegean Airlines...

sirpjalle
16-05-2012, 06:54
God morgen fra Forus!

Kom arbeidslyst du skjønne milde, og du skal F*** meg få motstand.:drunk: Burde kanskje ha holdt sengen i dag, men man er da på jobb....

Ha en fin en forumister! :)

Someone
16-05-2012, 07:34
Mornings fra en av Ruters røde. Jobben kaller, før diverse shopping for morgendagen venter. Ha en fin dag

LN-FHU
16-05-2012, 07:40
God morgen fra et lettere disig Trondheim

Dagen før dagen idag, rolig dag forventes.Fint lite planlagt idag,bortsett fra kanskje en liten kvelds-treningsøkt. Ha en flott onsdag :D :D :D

Chriscross
16-05-2012, 07:43
God morgen fea Bergen. Starten på dagen blir litt enklere når frøken roper på pappa halv seks istedet for 0445. Sykling til jobb blir også hyggeligere i sol enn i standard Bergensvær.

Fnate
16-05-2012, 08:09
God morgen fra Lillestrøm. Lite på tapeten idag, utover litt søl fra igår. Men skal vel klare å få bannet litt over NSB og T-banen idag også.

Om vi har kranglet mye om div døgenikter i flybransjen her på forumet, så tror de er i 5 divisjon sammenlignet med ledelsen i bane-bransjen.

Ha en kongelig dag alle sammen.

TOS_EBG
16-05-2012, 08:17
God morgen fra SK 1685 på CPH hvor det er grått vær, sol og 18 grader lovet i Milano området. Håper TIL viser litt borteform i kveld.

Commuter
16-05-2012, 10:09
God morgen fra tannlegekontoret. Her starter dagen med en årlig kontroll, hvilket betyr 1000 kroner for 20 minutter. Tenk om jeg hadde hatt en slik timelønn!

Med sol ute, halvfri, og koselig middag i kveld tegner det til å rent så fin dag.

Nå må bare forumet si 'null hull' sammen med meg, så skal dette bli flott!

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Bizflyer
16-05-2012, 10:17
God 16 mai!

Her er det grått og blir sikkert litt regn i løpet av dagen. Det skal visst også brukes litt penger i dag, ettersom kjerringa har bebudet at bandittene trenger noe nytt 17 mai tøy.
Ellers skjer det vel ikke noe stort i kveld ettersom man må tidlig opp i morgen allikevel. Vurderer sterkt å ta fri 18 mai. Men vi får vel se!

Ellers hadde Krsand i går besøk av både AidaLuna og AidaBlue. Ifølge de lokale bladsmørerne var det et stort tysk bildelselskap som hadde invitert 5000 av sine beste kunder med på cruise til Krsand, hvor de fløy inn verdenskjente artister for å underholde ombord. Begge skipene forlot Krsand rundt midtnatt til en voldsom fløyting. Så videre at den ene skulle til Gøteborg med ankomst 0615 og den andre til Hamburg med ankomst 2230 i kveld. Litt merkelig at de gikk hver til sitt da egentlig?

Ellers satser vi på at Start inntar tabelltoppen i Adeccoligaen i dag:)

BF:fly

ENGM 911
16-05-2012, 11:04
God formiddag fra Oslo. Som Bizflyer skal det brukes litt penger her også. Junior er russ og det er ingen billig affære for far og mor.

En kjapp tur til sentrum for å handle inn litt stæsj til morgendagen, så strake vegen til OSL for kveldsvakt. Slik går no dagan...

Hypern
16-05-2012, 11:16
God dag fra Pilestredet. 3 kvarter igjen av vakta mi før innspurt i bachelor fortsetter. Må rekke Polet i dag for innkjøp av bedre drikkevarer for i morra enn Hansa Pils. Ellers er det gallamiddag i dag, så det mangler ikke program på tapetet.

Martin
16-05-2012, 13:02
Argh!! Etter en liten h*****sdag i går, kunne jeg i dag observere en ledig "parkeringsplass" på cargoplata på OSL - akkurat der det lilla flyet pleier å stå. Flott!

Nå må man iverksette en plan B, og muligens en plan C etterpå. Muligens litt D og F også. Også jeg som hadde tenkt meg tidlig hjem før ekstrajobb klokken 07:00 i morgen :rolleyes:

Nuvel. En måned i dag, til man sitter i en Airbus på veg til LHR med videreforbindelse til Boston :cool:

God onsdag ønskes.

Twin Otter
16-05-2012, 15:12
Nuvel. En måned i dag, til man sitter i en Airbus på veg til LHR med videreforbindelse til Boston :cool:

God onsdag ønskes.

Hva skjer? Er det slutt på de kjekke trip-rapportene med gjettelek inkludert? :cry: :D

Nuvel. Denne mannen er ferdig med arbeidsdagen. Men nå blir det litt indretjeneste og forberedelser til feiring av nasjonaldagen. Men først må jeg ta en telefon til nespresso's supportsenter pga. en maskin som ikke fungerer slik den skal! :8:

LN-MOW
16-05-2012, 15:48
Urghh .. trøtt morgen fra Amerika og verre skal et bli .. trenger litt barium for å få opp øya i dag, tror jeg .. Det positive er at denne uka kun er tredagers. Det negative er at den starter nå...

Martin
16-05-2012, 16:13
Hva skjer? Er det slutt på de kjekke trip-rapportene med gjettelek inkludert? :cry: :D

Ah, beklager! Det varierer litt hva jeg "føler for" å evt. fortelle på forumet på forhånd og hva jeg lager gjettelek-TR ut av, og når det gjelder akkkurat denne turen, så er det nevnt på forumet tidligere at jeg skal fly BA F til Boston.

Tror dog ikke hjemreisen er helt avslørt enda, så jeg kan godt holde kjeft om den ;).

Fnate
16-05-2012, 16:22
Ah, beklager! Det varierer litt hva jeg "føler for" å evt. fortelle på forumet på forhånd og hva jeg lager gjettelek-TR ut av, og når det gjelder akkkurat denne turen, så er det nevnt på forumet tidligere at jeg skal fly BA F til Boston.

Tror dog ikke hjemreisen er helt avslørt enda, så jeg kan godt holde kjeft om den ;).

Kan vi ikke bare alle sammen bli enige om å drikke for å glemme hvor du skal? Så kan vi ha gjettelek allikevel. Jeg vet vi kan klare det. Deal?

Klar - Ferdig - GÅ!

K3nn7
16-05-2012, 16:53
Kan vi ikke bare alle sammen bli enige om å drikke for å glemme hvor du skal? Så kan vi ha gjettelek allikevel. Jeg vet vi kan klare det. Deal?

Klar - Ferdig - GÅ!

Vi som vil vite, veit hvem, hvor, når og hvilken klasse Martin skal reise med! :-P

Forøvrig god sein ettermiddag fra LHR T5 BA Galleries South Lounge hvor BA336 står på tapetet straks, og EC3 i morgen... Hva man gjør for å teste nye flyselskaper!

petter380
16-05-2012, 18:04
God morgen fra Vancouver; nok en dag med sol og nærmere 20 grader. Håper det slutter snart slik at jeg ikke blir solbrent lengre :p håper alle har hatt / får en fin dag!